Dün geceyi düşünemeden edemiyordum. Serenay'ın söylediği her kelime doğruydu. Ergen kızlardan,suratsız hocalardan,trip yapan erkeklerden kurtulmuştuk sonuçta. Ben yatağımda dönüp dururken telefonum çaldı ve arayan mal kim?Tabiki Gizem!?
“Kanka kanka gelmen lazım,inanmıyorum ya"
“Ne oluyo saçmalama nereye gelcem ben ne oluyo ya saat 3 iyi misin?"
“Yarın Mira süpriz yapacakmış gelmen lazımm.Durrr sus bi the vampire dairays izliyorumda"
“Offf Aferin bu şimdimi söylenir?Yarın söylesene!?Gece gece "
“Amanda aman Ecrin Hanımı güzellik uykusundan uzandırdık?!"
“Ufff hadi Kanka by gelirim 10 gibi."
“Ee by Ecrin hanım"
-***************************
Bu ne yaa?!Dır dır.Başım şişti hee!Saat 10 mu?Aman salla okul yok nede olsa. Başımı yastığa gömdüm.Bir az sonra annem geldi.
“Arkadaşlarınla buluşmayacak mısın?Eee sen bilirsin Mira'yı arıyorum"
Neeee?!Van minut ne oluyo ben dünyada yokken.
Ohaaa Yandım!!!!Daha hazırlanmadım ki?
Ban ne?Ban ne Beklesinler azıcık aman annemde bilerek yapıyor yaa.Ilık bir duş aldım,üzerimede uyduruk bir şeyler giydim sonra iki parça atıştırdım ve kapının önüne fırladım.
Dışarıda3 çift göz beni yiyecekmiş gibi bakıyor. Bir şey olmamış gibi davranıyorum.Kızlar “nerede kaldın " diyip duruyor.Ben ise Piç simile yapıyorum.Ve bir an Mira bizi uçuruyor ve ben gerçek dünyaya dönüyorum.
“Aaaaa!Ne oluyor heyy MMMİİRRA!MİRA hani söz vermiştin??"
Ne oluyor lan ne sözü filan ne diyorlar bunlar ne kaçırdım ben.
“MİRAA!Hani 180le gitmeyecektin??!"
“Biliyorum!Zaten 180le gitmiyorum ki!"
“Hadi canım hadi"
“Hem size 180le gitmeyeceğime söz verdim.190la gidebilirim"dedi ve Piç simile yaptı.Evet ben yokken anlaşılan bu söz vermiş.Tahmin edin edin Mira bizi nereye götürdü? Alışveriş merkezine
(cenazeme gelin )Aaa siz daha bilmiyorsununuz değil mi??
Şimdi Mira'nın annesi şarkıcı,yani baya zenginler.Ve mira alışveriş delisi feci bir alışveriş sendromu var.Neyse devam edelim.
Eminim Serenay Gizem ve ben Mirayı yiyecek gibi bakıyoruz.
“Ne?!Acıktıysanız bir şeyler ısmarlaya bilirim.Ne biliyim yicek gibi bakıyorsunuz"
“Saçmalama seninle en son alışverişe gittiğimizde,neler olmuştu hatırlıyor musun?"
“Aman neyse ne hadi!"
“Hadi!"
Mira bizi alışveriş merkezine doğru sürüklemeye başladı.Sonra bir mağzaya girdik.EVET!BAŞLIYORUZ
Mira
Evet sonunda anlamıyorum benimle neden alışverişe gelmek istemiyorlarki?
Oha!Şu ayakkabıya aşık oldum.Yuh bu elbiseyi Serenay'a almalıyım süper.Ecrin bak!bu etek sana göre.İnanmıyorum şu gözlüklerden amcamın kızınada alman lazım....
Ecrin
Offf rafları boşaltmaya başladı yine. Alışveriş tutkunu!Bu mu süpriz?Hem ben o eteği ne yapıyım?Oh be sonunda bitti sanırım..aldıklarını kasaya taşımakta zorlandık.Ama bir an tüm mağzadakinlerin bize baktığını fark ettim herkes göz ucuyla fişe bakmaya çalışıyordu.Ama artık hiç şüpem kalmadı annesinin yatak odasına para yağıyor. Eskiden buna inanmazdım ama artık inanıyorum.
Kasiyer tüm kıyafetleri kasadan geçirince kredi kartını istemesiyle Mira'nın üzerine yapışması bir oldu.
“İnanmıyorum sen,sen Mira Çeliksin.Tülin Çelik'in kızı.Bir fotoğraf lütfen. Tişortumude imzalarmısın?Annenin şarkılarına bayılıyorum"
Birden tüm mağza Mira'nın üzerine yürümeye başladı.Güneş gözlüklerinden pek tanınmıyor gerçekten.Mira'nın poşetleri alıp kaçması bir oldu bizde poşetleri alıp kaçtık.Ünlü olmak böyle bir şeydi sanırım.Ama Mira çok kötü diyor hiç onun yerinde olmak istemezmişim.Neden ki herkes öyle diyor neresi kötü ki?
Anlamıyorum çok saçma!
*************************
Poşetleri arabaya tıkmakta bayağı zorlamıştık.Sonra sokakta dolaşmaya başladık yarın okul kampı vardı.Artık ayaklarıma kara sular inmişti kızlara söyledim ve ilerdeki kafeye girdik.Siparişi vermek için kasanın yanındaki kek raflarına gittim.Sanırım bir tiramisu ve bir bardak çay alacaktım.Yanımda bir çocuk vardı.Bizim okulda bazı gruplar var okul en popüler grubu “ BB" yani “Bad Boys" onlara “Bad Boys"demelerinin sebebi çok konuşmamaları,cool olmaları ve sürekli trip yapmaları.Salaklar işte
Evet yanımda bir çocuk vardı o da BB'nin bir üyesi sayılır ve kekimi alınca kızların yanına yürümeye başladım ve evet BİTMEZ YAZ'IN başlangıcı böyle oldu. Kızları yanına dalgın bir seyilde yürüyordum ve birden elimdeki çay çocuğun üzerine döküldü.
“Heyyy!Ne yapıyorsun sen?önüne baksana!"
“Aaa olamaz pardon yanlışlıkla oldu aslında şeyy yani ben"
“Sakar!Offf"
“Yanlışlıkla oldu iyi misin??Çay sıcaktı."
Bizi fark eden BB üyeleri yanımıza geldi.
“Ne oluyor?Kanka iyimisin?"
Vayy demek konuşuyorlarmış.Dilleride varmış.Gizemle girdigim iddayı ben kazandımm.Hiç konuşmazlarda.Neyse devam edelim.
Kızları yanına dalgın bir seyilde yürüyordum ve birden elimdeki çay çocuğun üzerine döküldü.
“Heyyy!Ne yapıyorsun sen?önüne baksana!"
“Aaa olamaz pardon yanlışlıkla oldu aslında şeyy yani ben"
“Sakar!Offf"
“Yanlışlıkla oldu iyi misin??Çay sıcaktı."
Bizi fark eden BB üyeleri yanımıza geldi.
“Ne oluyor?Kanka iyimisin?"
Kızlarda yanıma geldi.
“Ecrin ne oluyor?"
“Demek sen Ecrinsin.Moda tasarım yarışmasında taç alan kızsın değil mi? Tasarımın süperdi gerçekten"
“Sağ ol sizinde şarkınız çok güzeldi."
“Sağ ol.Buarada yarın okul kampına geliyor musunuz?"
Mira tam “Hayır"diyecekken kolunu sıktım ve
“Evet tabiki geliyoruz."dedim.
“Neyse baybay benim gitmem lazım."
Ve hızlıca uzaklaştılar.
Mira bağırdı.
“Hey ne yapıyorsun?Kampa gitmiyoruzki."
“Hayır artık gidiyoruz!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥Bitmezz Yazz♥
Humor®Tüm hakları sınırlıdır. ♥♪♥ ♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪ +Ecrinn. -Efendim. +Yaaa sen benim ilk yaz aşkımsın. -Cemm çok tatlısınnn. +S...