Hst 37❤️ Herschreven

1.4K 69 5
                                    

De masker was opgedroogd dus we waste het eraf. Achraf voelt aan zijn huid. "Woow mijn huid is zo zachtst alles babybilletjess" zegt hij.

Perspectief Hayat

"Yallah geef mij een schoudermassage" zeg ik tegen Achraf. "Oeshhh je denkt ik ben masseur" zegt hij.

Ik knijp in zijn wangen en zeg " je bent wel mijn masseur". "Pff Sgoed" zegt hij. Ik draai mijn rug naar hem toe.

Hij begint met masseren. Wauww dit voelt fijn. Ik sluit mijn ogen en geniet. Na een tijdje val ik in slaap......

Perspectief Achraf
Na een paar min nadat ik Hayat aan het masseren ben merk ik dat ze in slaap is gevallen.

Ik til haar op en leg haar in bed. Dan leg ik de dekens over haar heen. Mijn baby moet het niet koud hebben.

Ik loop naar mijn bed en doe de lamp uit. Ik ga liggen, maar ik kan niet in slaap vallen. Ik denk over wat er allemaal in het half jaar is gebeurd.

In dit halfjaar heb ik leuke en mooie dingen meegemaakt elhamdülillah. Ik mag niet klagen. Na een aantal min val ik in slaap.

Volgende dag

Ik word van zelf wakker en ik kijk op mijn telefoon naar de tijd. 06:00 mooi zo ik heb namelijk nog zaken te doen.

Ik kijk of Hayat wakker is en zie dat ze al een roosje zit te slapen. Ik doe snel mijn trainingspak van Paris Saint Germain aan.

Ik regel de dingen effe via de telefoon. Dan ga ik naar een plek om nog iets te doen.

Maar watt.....
Zeg ik niet😘

Als ik het heb geregeld, ga ik weet terug naar het hotel. Ik doe de hotelkamer heel zachtjes open zodat Hayat niet wakker word. Gelukkig slaapt ze nog. Ik doe snel mijn pyjama aan en ga weer in mijn bed liggen.

Ik ga het nog niet verklappen wat ik ga regelen, maar weet wel dat Hayat het heel leuk gaat vinden.

Tenminste dat hoop ik.....

Perspectief Hayat

Ik word wakker en kijk om mij heen. Ooww ja ik was in Dubai hé. "Is mijn prinsesje wakker" hoor ik Achraf  zeggen.

Ik kijk hem nep boos aan. "Princes?!?! Ik ben jouw koningin" zeg ik zogenaamd highclass. Achraf schud lachend zijn hoofd en staat op.

"Yallah, ga je klaar maken. Ik ga je ergens naar toenemen. Pak jouw zwemspullen en vergeet ook niet normale kleren mee te nemen" zegt hij. Ik knik en loop naar de badkamer. Ik kam mijn haren. Verder doe ik mijn bikini aan en daar over heen doe ik een gele jurk aan.

 Verder doe ik mijn bikini aan en daar over heen doe ik een gele jurk aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik doe alles wat ik nodig heb in mijn tas. Ik loop de badkamer uit en loop naar Achraf toe. Ik voel mij hart slag 10000 x kloppen toen ik zijn outfit zag. Hij heeft een short tot zijn knieën aa  en een t-shirt die iets strak zit waardoor je zijn sixpack ziet.

"Kan je het zien" zegt Achraf grijzende. " Wat moet ik zien?" Zeg ik onschuldig. "Dit" en hij trekt zijn t-shirt een beetje omhoog en wijst naar zijn sixpack. Ik krijg het wel een beetje heet. heheheh.

"Dat zijn gewoon jouw vettjes hoor" zeg ik snel en trek zijn t-shot omlaag. Pff wat doet deze jongen met mij.

"Gaan we nog. Of wat?" Zeg ik en ik kijk weer stiekem naar zijn sixpack. "Ja is goed, kom" zegt hij terwijl hij mijn hand vasthoud.

Zo een kort deeltje. I Am SORRY, maar ik kom net van werk en ben KAPOEEET.

6 stemmen ??

582 woorden

Let's begin| ✔️ (aan het herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu