Sakura P.O.V.
-Sasuke-kun,vom intarzia.Grabeste-te!
-Hn.
O noua zi de scoala,ah ce obositor!Astazi este luni,deci nu o sa fie atat de rau.Muzica este prima ora,si presupun ca iar vom canta.
-Sasuke-kun,nu te-am intrebat pana acum,iti place muzica?
-Hn.
-Sa inteleg ca da?
-Hm.
.
.
.
-Tsunade-sama,ma pot inscrie deci in concurs?
-Desigur,Ino.
Se crede atat de desteapta,cand nu este decat o mare ingamfata.Mereu totul trebuie sa se invarta in jurul ei,asa ca nu îi voi da prea multa atentie.Nici nu merita.
Incercand sa-mi iau gandul de la aceasta ingamfata,cineva imi atrage atentia,dandu-mi un biletel.Ma uit in jur si observ ca Tsunade-sama scrie la tabla,asa ca deschid biletelul cat de discret pot.
,, Sakura,
Ne vedem in pauza la marele copac,in spatele scolii.Nu uita.Ah,si am ceva pentru tine.
Sasuke''
Hm,oare ce doreste?Desi ne cunoastem de cand suntem mici,niciodata nu m-a chemat undeva.E o noutate.
.
.
.
Sasuke P.O.V.
Desi s-a terminat ora de muzica,sunt frustrat.Ne cunoastem de atata timp,dar pana acum nu am mai simtit ceva atat de puternic pentru o fata de cand m-a stiu.M-am indragostit de ea,si,stiind ca îi plac atat de mult dulciurile,i-am cumparat un Twix.
Pierdut in mintea mea,nu o vad pe Sakura care sta zambareata in fata mea.
-Scuza-ma,ai spus ceva?
-Da.Buna!
-Oh,hey.
-Si...imi spui si mie de ce m-ai chemat?
-Oh,in legatura cu asta,vreau sa-ti spun ceva.Sakura,te plac foarte mult.Defapt,nu te plac.Te iubesc.Te ador!De ceva timp infloreste sentimentul acesta in mine,asa ca vreau sa-ti pun o intrebare:vrei sa fii iubita mea?
Nu pot sa cred!Sasuke Uchiha vrea sa fiu iubita lui.Mi-a facut o confesiune!Ah,Ino o sa moara de ciuda!
-Deci,da sau nu?
-Da! raspund eu entuziasmata,sarindu-i in brate.
-Ah,ti-am luat ceva! spuse el rosind.
Imi inmaneaza batoanele mele preferate,si anume Twix.
-Multumesc! il imbratisez eu,strangandu-l cat de tare pot.
-Ah,S-Sa-Saku!R-Raman fara aer!
-Oh,scuza-ma!
.
.
.
Sakura P.O.V.
Mai sunt doar cinci minute din pauza,dar nu vreau sa se termine.Alaturi de Sasuke,ma simt minunat.Recunosc ca sunt indragostita de el de cand l-am vazut,iar acum sunt extrem de fericita ca sunt iubita lui.
Mi-e cam foame,asa ca desfac Twix-ul.Îi dau un baton lui Sasuke,iar unul il iau eu.Este asa de bun!Cand sa il termin,sunt intoarsa si stau fata in fata cu Sasuke.Imi mangaie obrajii,apoi se apropie incet de fata mea.
Primul meu sarut e pe cale sa devina realitate,si mai ales cu baiatul visurilor mele.Buzele lui se izbesc intr-un sarut pasional,incat ciocolata din gura lui ajunge in a mea.O tinem tot asa pana cand auzim niste aplauze.Nu ne-am dat seama ca suntem priviti tocmai de Ino,asa ca atunci cand ne-am dat seama de asta,am rupt sarutul devenind amandoi rosii mai ceva ca racii.
-Priviti!Haruno Sakura a avut primul ei sarut!Punem pariu ca inca este si virgina?
Auzind aceasta afirmatie,i-am dat peste nas si l-am luat pe Sasuke de mana mergand in clasa.Orele au trecut foarte repede,si pot sa spun ca ziua aceasta este cea mai fericita zi din viata mea,desi a fost o incercare esuata de umilinta.
CITEȘTI
SasuSaku-Culegere de povesti
FanfictionAceasta culegere cuprinde mai multe povesti Sasusaku.Enjoy!