Куки: ( сложих я да легне без да се отделяме от целувката )Джъни: ( махнах тениската му и той пак ме целуна и аз започнах да го драскам по гърба)
Куки:(не след дълго махнах и нейната тениска и си прехапах устните...) Ммм....
Джъни: (хванах куки за колана на дънките и го придърпах той легна върху мен и продължи да ме целува като слиза на долу .. )
Куки:( отидох с целувки към вратът ѝ и направих една лигава лилава смучка ... Слезнах надолу и стигнах до клинът ѝ и го махнах тогава ни обърнах )
Джъни: ( започнах да го целувам от устните до добре оформените му плочки и направих няколко случки там ... Стигнах до дънките му и ги махнах ... Леко погали приятеля му с пръст и седнах върху него и здравата се отърках...)
Куки: ъххх..( обърнах ни и и махнах сутиена ... После ѝ бекините ... )Ммм...
Джъни : ( обърнах ни и му махнах боксерките седнах върху приятелят му и залитнах леко да се отърквам)
Куки: ах ти ...( Обърнах ни и влезнах в нея рязко ... Започнах да я целувам за да мога да запуша рясаците ѝ)
Джъни: ( това много заболяяя...) Ааххх....
Куки:( почнах да се движа )
Минаха 10 минути
Джъни:( болката започна да се превръща в удоволствие ) ммм....
Тогава някой влезна в стаята
Джимин: хей куки.. сле....д..( видях какво правят ) оолл извинявайте ... ( Покри очите си ) след малко сме на репетиции... Да знаеш
Куки: ( легнах върху Джъни за да Джимин да не я гледа ) добре ... Сега ако обичаш ...
Джимин: да .... Да... Извинете
( Излезна)Джъни: май трябва да спрем ... А и трябва да се оправиш ... А и да ядеш ... Хайде ...
Куки: еми добре...( Излезнах от нея и влезнах в банята и си пуснах душа )
Джъни: ( тамън станах и някой влезе в стаята)
Джимин:( трябва да си взема дрехите които куки беше взел за да ги изпера.. когато влезнах в стаята и заварих Джъни чисто гола ... Тогава се ококолих и си покрих очите )
Джъни: ( веднага взех одеалото и се завих ) какво има пак Джимине??¿¿
Джимин:( ох тя имаше добре оформено тяло .. ох ... Дали и аз почвам да я харесвам ¿¿?? Да ама ако и аз я харесвам това значи че ще правя гадно на Куки ... А не искам това .. ох ама тя е толкова ... Толкова .. ох....) Ами има... Има едни дрехи които... Които трябва да взема..
Джъни: вече можеш да гледаш ... И добре вземи ги където и да са....(ох ... Не стига че вчера му се заврях в приятеля му... Докато играехме ... А сега той ме вижда гола ... Ох...)
ESTÁS LEYENDO
~• Истина , лъжа или предизвикателство •~
RomanceНе мога да го обясня но ще разберете . Има неща които не се препоръчват за лица под 18 години , четете на ваша глава . Всичко е описано !