Part 8

309 22 0
                                    

(πρωτα απο ολα σορρυ που δεν εβαλα τοσο καιρο απλα δεν ειμουν στα καλα μου οποτε σημερα θα βαλω εγω και αυριο το πρωι η αναλιδα [πρωτο παρτ που θα γραψει} σορρυ και παλι αγαπες μου)

Δεν τον χόνευες κάθολου τον Χαρρυ και είδικα με το τέλευταιο που είπε ήθελες να τον πνίξεις. Δεν είχες μίσησει πότε ξάνα ένας ανθρώπο άλλα ο Χαρρυ σε έφερε στα όρια σου...Τον ήξερες 2 μέρες μόνο και ένιωθες απέχθεια είδη γι αυτον! Το daydreaming σου δίεξοψε η βαρύα φώνη του Χαρρυ.Τι θέλει πάλι εδώ αύτος ο κόπανος??

-Γιατί ήρθες ξανά Χαρρυ ρώτησα απότομα και κόφτα.

-Τι σε νοίαζει?? απάντησε με υφάκι...ουαου είναι ο ποίο μεγάλος κόπανος που μπορεί να υπάρξει.

-Με νοίαζει γιατί είσαι στο δώματιο μου.

-Ήρθα να πω στην Μπριτ για το πάρτι που κανώ απόψε...και προς θεόυ δεν είσαι καλεσμένη.

Δεν τον αντέχω..σόβαρα τώρα με πλήγωσε κατάμουτρα....φύσικα και δεν είχα σκόπο να πάω άλλα οι κούβεντες του με πείραξαν...την σιώπη έσπασε η  Μπριτ που της είμαι ευγνωμων...

-Χαρρυ είναι καινούρια και δεν θα την αφισώ μόνη της σήμερα το βράδυ.

-δεν χρείαζετε Μπριτ πάνε της είπα ακόμα πλήγωμενη από το σχόλιο του Χαρρυ

-Καλά ας ερθεί και αύτη μόνο να μην ντύθει λες και πάει στην εκκλησία...

Δεν το πιστύω πραγματίκα με πλήγωσε ξάνα...είναι απαίσιος..Ωρες ωρες εύχομαι να είχα άλλη για συγκάτοικο ωστέ να μην χρειαστεί να βλέπω τον Χαρρυ... Επιπρόσθετα για τους επόμενους 6 μήνες θα τον εχώ δίπλανο στον πάγκο της βιολογίας...Πφφ εύχομαι να μην είχα δίαλεξει την βίολογια σε αύτο το εξάμηνο...αλλά οχι...η βιόλογια είναι ύποχρεωτικό μάθημα...το είχα ξέχασει αύτο..δεν είναι σαν τα Μαθήματικα τη γλώσσα ή την βιοψυχολογία... Τέλεια..τα επόμενα 6 χρόνια της ζώης μου θα τα πέρασω με αύτο το σίχαμενο πλάσμα...αν δεν ήταν το Χαρβαρντ σόβαρα θα σκεφτόμουν να αλλάξω πανεπιστήμιο....

(σορρυ ειναι λιγο μικρο...αλλα σας υποσχεθηκα αυριο θα βαλει η αναλιδα)

(καντε φολλου τα περσοναλ ινσταγκραμ μας anastasiamrsmalik και το but_youre_not_niall

και το ινσταγκραμ του ιματζιν same_but_different_fanfiction

same but different (based on after fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora