Draga jurnalule, mi-a fost dor de tine...Imi cer scuze, te-am neglijat in ultima vreme, dar te rog sa ma ierti, am avut probleme in ultimele zile.Probleme de familie.Ti-as "spune" toate problemele pe care le-am avut, dar as sta mult timp si asa mi-as chinuii mana...Imi cer scuze jurnalule, poate alta data.Dar revenind la subiect...Draga jurnalule, daca ai stii ce zi am avut azi...De la o vreme tata a devenit apatic, iar de mama si mai rau.Am aflat ca are probleme psihice.
Acum stiu...de ce radea singura in camera.
Si am mai aflat ceva...Am aflat ca tata se intalneste cu alta femeie cand mama lipseste de acasa si merge la psihiatru pe ascuns.Pe cand imi faceam de urat prin casa, iar mama era plecata, tata se gatea.Dupa aproximativ zece minute, cineva a sunat la usa.Era femeia aceea...si ea era la fel de gatita.Si cand se uita la mine, imi zambea fals.Jurnalule, n-am voie sa vorbesc urat, dar...femeia aceea imi arata ca o tarfa jegoasa. Dar n-ar trebuii sa prejudec, aparentele pot insela...nu?
Imi amintesc ca parintii veneau la mine si isi plangeau pacatele.Era ca si cum eu as fi preotul, iar ei cei ce vor sa fie lepadati.Dar la fel fac si eu cu tine, ma plang de toate problemele mele pe paginile tale.E ca si cum ele ar fi cosul de gunoi, iar eu mi-as arunca gunoiul...
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Aceasta este prima mea carte...si nu a iesit foarte bine, dar sper ca va place!
CITEȘTI
Jurnalul de sub pat
Short StoryUn jurnal poate fi cartea ta de povesti.Un jurnal poate fi viata ta frumoasa scrisa pe hartie.Un jurnal mai poate fi...cosul tau de gunoi, unde iti arunci problemele si lacrimile, ce vin o data cu tristetea...