Rümeysadan numarasını almak kolay olmuştu.Fakat aramak o kadar kolay değildi.Sucuyu aramıyoruz sonuçtaa.Heyecanlanıyo insan.
Neyse neyse.
Zaman kaybetmeden aradım;
-Alo!
-Alo! Kiminle görüşüyorum?
--Sinem ben!
-Aaa Sinem numaramı nerden buldun sen?
-Rümeysadan.
-Aaa evet ona vermiştim numarayı.
GÖRGÜSÜZ PİÇ!
-Neyse neyse bırak şimdi Rümeysayı da bişey sorucam sana.
-Sor.
-Ama yüzyüze olsa daha iyi.Tabi zamanın varsa.
-Aa var tabi nerde buluşuyoruz?
-Öğrendiğime göre bizim yan sitede oturuyomuşsun.O zaman köşedeki pastaneyi de biliyorsundur.Oraya gel.
-Hay hay küçükhanım.Emriniz olurr.Yalnız saat kaçta?
-Hmm 16:30 olur mu?
-Olur.
-O zaman görüşürüz.
-Görüşürüz.
VE TELEFONU KAPATTIM.BU KONUŞMANIN FATURASININ BANA GİRDİĞİNİ DÜŞÜNDÜM Bİ AN AMA ŞU AN ORTADA ONDAN DAHA ÖNEMLİ BİRŞEY VARDII.EGEYLE BULUŞACAKTIK.VE BENİM ONUN YANINDA DİKKAT ÇEKMEM GEREKİYORDU.DİĞER KIZLARIN İMRENEREK BAKMASI LAZIMDI BİZE.TAM HAYALLERE DALMIŞ EGEYLE İLGİLİ ŞEYLER DÜŞÜNÜYORKEN BİR DE BAKTIM Kİ SAAT 15:58
AMAN TANRIIM NEREDEYSE YARIM SAAT VARDI VE YARIM SAATE BEN ANCA PİJAMALARLA BAKKALA GİDEBİLEN BİR KIZDIM (Tabi artık Ege yan sitede, pijamayla çıkmak tarih oldu.)
OFF SADECE YARIM SAAT VARDI VE BEN HALA EGEYİ DÜŞÜNÜYORDUM.
HEMEN HAZIRLANMAM LAZIMDI.
HEMDE HEMEN!!
Zaman kaybetmeden okul kıyafetlerimi çıkarttım.Üstüme üzerinde kocaman bir mickey mouse resmi olan bol tişörtümü ve altımada mini kot şortumu giydim.Sonra özenle eyeliner çektim.Biraz ruj ve fondöten sürdüm.Saçlarımı da fönledim.Hoş görünüyordum.
Sonra hızla çantamı aldım ayakkabılarımı giydim kapıyı kilitledim ve bir koşu evden çıktım.
ŞİMDİ BELKİ ARANIZDA DÜŞÜNENLER VARDIR.BU KIZIN ANNE BABASI YOKMU SÜREKLİ KİMSEYE HABER VERMEDEN EVDEN ÇIKIYO NE BİÇİM AİLE FALAN DİYE ONU DA HEMEN AÇIKLIYIM:KAZANDIĞIM LİSE BAŞKA BİR ŞEHİRDE OLDUĞU İÇİN VE LİSENİN YATAKHANE BÖLÜMÜ GERÇEKTEN PİS VE BAKIMSIZ OLDUĞU İÇİN AİLEM BURDA BANA BİR EV TUTTU.O YÜZDEN BU KADAR RAHATIM DIŞARI ÇIKMA KONUSUNDA :))
Bu küçük açıklamayı bir kenara bırakalım ve asıl konuya devam edelim.
Evden çıktım pastaneye doğru yürümeye başladım.Pastane siteye yakın olduğu için yol sadece 5 dakika sürüyordu.Bu yüzden koşmama gerek yoktu.
Ama yinede saate bakmakta fayda vardı!
Saat 16:26
HASİKTİR!
Sadece 4 dakikam vardı.
Ama yinede rahat davranıyordum.Biraz beklesin dimi yanii :)
Sonra aniden yağmur yağmaya başladı.
EYVAH!SIÇTIM.
Makyaj akmadan ve bende donuma kadar ıslanmadan oraya varmam gerekiyordu, bu yüzden koşmaya başladım.
Fakat tam yolun karşısına geçerken son hızda yağmurda resmen kayarak gelen bir araba gördüm ve öylece kalakaldım gerisini hatırlamıyorum...
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim.Evet o lanet araba üzerimden geçmişti fakat beni hastaneye kim yetiştirmişti?
EGE'NİN AĞZINDAN
Pastaneye gittiğimde saat 16:34 tü.Ben Sinem gelmiştir diye düşünüyordum.Fakat ortada yoktu.Neyse dedim sonuçta kız, makyajdı kıyafetti falan anca hazırlanır.Bu düşünceyle bir masaya oturdum ve beklemeye başladım.
Saat 16:50
Bekliyordum bekliyordum ama yoktuu!!Neredeydi bu kız?Tanrım nolur başına birşey gelmiş olmasın.
En sonunda dayanamadım ve aradım.Telefonu bir adam açmıştı.Çok şaşırdım.
-Alo!
-Alo merhaba ben Sinemi aramıştım acaba kendisi nerede ve siz kimsiniz?
-Sinem hastanede.Bir trafik kazası geçirdi şu an durumu iyi.
-N-ne! Olamaz!Gerçekten iyi dimi birşey saklamıyorsunuz?
-Hayır evladım gel kendin gör.
Hemen hastanenin ismini aldım ve hastaneye gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıfa Gelen Meteor
Teen FictionBELKİDE AŞK HİÇ BEKLEMEDİĞİN BİR YERDE,HİÇ BEKLEMEDİĞİN BİR ZAMAN GELİR...