De oude dikke man

50 5 0
                                    

Iemand greep me bij me rug ik gaf hem een. Vuist en trapte hem het was de. Meneer van mij ik dacht shit hij trok me Naar de directeur en de directeur zij je ben geschorst voor een week. Ik schreeuwde WTF IS ER MET JULLIE AAN DE HAND TFOEE EH VIEZE EZELS KOWED de meneer zij dat ik van school. Moest ik zij het is onzin nee geen onzin ga uit mijn lokaal dit is niet jou lokaal ik wil gewoon voor een week geschorst worden Oke daarna als je nog een keer iets doms doet mag je niet meer hier op school komen Oke en nou weg wezen ik pakte me tas en liep uit de school Zayn zij waar ga je heen ik zij ik ben geschorst voor een week hij vroeg of hij met me mee moest ik zij nee doei en hij liep weg Ok rende naar me auto en reed naar. Me Chaima ze vroeg wat er was en ik zij die die zemmer leraar van me heeft me geschorst voor 1 week chaima lachte en zij leuk toch dan hoef je niet naar school dan kunnen we de hele week leuke dingen doen ja Omg zij ik en ze vroeg wat gaan we doen ik zij uh, SHOPPEN!!
ik dacht aan wat straks gebeurt was Zayn vroeg of hij mee mocht maar ik reageerde bot nee doei en sinds toen heb ik hem niet meer gesproken chaima vroeg wat er was ik zij niks ze zij Oke kom we gaan naar de stad ik zij isgoed en we gingen ik stapte in met chaima en we reden weg ik zag Zayn maar ik stopte niet ik reed door we waren in de winkelcentrum en chaima zij gaan we iets stelen ik zij nee ben je gek mietje uh hou je tering bek chaima wil je opgepakt worden nee ewa safe dan Oke we gingen eerst naar de jamin kocht een zak snoep en red bull en ging zitten op een bankje chaima zij ik vind iemand leuk ik zij wie ze zij Zayn ik schaamde me zo erg ik zij echt waar ze zij ja hij is heel schattig in me hoofd dacht ik Omg hoe kun je me dit aan doen maar ik zij Owh
Leuk ze vroeg of ik iemand leuk vond ik zij nee ik dacht achterlijk wijf dat je ben zie je niet ofzo dat ik niet op hem ben ik was woedend maar ik liet het niet merken we gingen. Naar de ici Paris xl en ik zag daar de leukste make-up ik dacht dit is mijn thuis chaima wou een parfum van Chanel stelen ter waarde van €345 ik zag niet dat ze hem wou stelen ze stopte het in me tas en zij kom we gaan uit de winkel ik zij oke en we liepen uit de winkel en opeens ging de alarm er kwamen polities en chaima rende weg een man pakte me bij me rug....
@

En wat vinden jullie ervan tot nu toe laat een reactie achter

Voor dat ik jou ontmoetenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu