Mă trezesc dimineata devreme,ceasul arata ora 9:24.Mă ridic din pat si pornesc spre bucătarie unde o vad pe mama care pregăteste masa.
A-Buna dimineata!
M-Buna ,Andrei! Ai venit la fix. Tocmăi ce ti-am pregătit mancarea ta preferata.
A-Mersi,mama!Ma asez la masa urmat indeaproape de mama, care se aseaza in stanga mea.
Mancam linistiti, pana cand mama se decide sa sparga linistea, dar e intrerupta de telefonul meu care suna.A-Alo?
R-Salut Andrei,sunt eu Razvan!
A-Da Razvan,de ce mai sunat?
R-Poti veni până la mine?
A-Da,în maxim jumate de ora sunt acolo.
R-Ok.
A-Salut!
R-Pa!Plec de la masa lasand-o pe mama singura, alergand catre camera mea.
Ma îmbrac rapid intr-un tricou alb, blugi negri si geaca de piele. Cobor în graba scarile, camera mea fiind la etaj, si ii spun mamei ca plec la Razvan acasa.
Îmi pun căstile in urechi apoi mă urc pe bicicleta si pornesc.
Ajung la Razvan in cel mult jumate de ora si bat la usa.
Imi raspunde la usa Razvan care pare cam plictisit, dar totusi ii apare un zambet in coltul gurii cand ma vede.A-Salut ,frate! Care-i graba?
R-Sall! Niciuna, doar ma plictiseam. imi spune el in timp ce imi face loc sa intru.Am intrat in casă,mă descalt si pornim spre camera lui.
Am decis sa urmarim un film horror cu zombi. In timp ce el cauta filmul eu m-am dus sa pregatesc bolul cu floricele si sa aduc doua doze de Cola.
Dupa 2 ore filmul s-a terminat si am hotarat impreuna sa raman in noaptea asta la el.
Dupa ce am sunat-o pe mama si i-am zis ca raman la Razvan peste noapte am inceput sa vorbim tot felul de prosti pana cand am adormit.
Cand ne trezim ceasul arată ora 12:32.R-Nu pot sa cred e deja ora 12.
A- De ce te miri? Doar ne-am culcat la 5 dimineata ......Oricum trebuie sa ajung acasa.
R-Calmeazăte omule! Ai tot timpul din lume!
A-Sti cum este mama.
R-Ok,ok! Te conduc eu.Coborând pe scari am observat ca nu se află nimeni în casă.
A-Unde sunt ai tai?
R- Cred ca sunt la cumpăraturi....Am ajuns jos, iar în timp ce mă incăltam am observat pe geam silueta unui barbat îmbracat in negru cu hainele rupte,mizerabile si plin de sânge.
Razvan crezand ca e un om al strazi iese furios si incepe sa strige:A-Stai,nu deschide.
R-Hei...!Cine esti si ce cauti in grădina mea?Se întoarce brusc spre noi si incepe sa paseasca usor catre noi.Fata lui era plina de sânge, iar ochii îi avea albi si gura distrusa.Razvan a fugit inapoi in casa, dar eu am rămas blocat din cauza frici.
Bărbatul se apropie de mine foarte incet,scoțând sunete ciudate
In final ma trezesc din blocaj si fug in camera lui Razvan pe care o inchid cu chieia. Nu am timp nici sa imi calmez bataile inimi ca se aude o bubuitura in usa de la camera. Cum naiba a ajuns asa de repede!?A-Cine esti?Intreb eu din cauza aspectului sau infiorator.
A-Chiem politia,pleaca!strig in timp ce i-au bata de baseball de langa usa
In timp ce zgomotul de pe partea cealalta a usii se aude din ce in ce mai tare ,iar Razvan mai putin si plange, eu simt cum frica dispare iar in locul ei adrenalina imi cuprinde tot corpul.
Usa se deachide brusc, aproape sa ma loveasca.M ă dau in spate si strang bâta puternic in mâini si il lovesc cu toata forta in cap,iar barbatul cade lat.
Ies din cameră si o incui cu tot cu barbatul inauntru.Coborand scarile rapid observ pe geam o multime de oameni care aratau la fel ca cel care il intase in casa.
Blochiez usa cu dulapul de pe hol si fug in bucătarie, acolo unde Razvan se ascundea dupa frigider cu un cutit de bucatarie in mana.A-Cine naibi sunt ăstia?Si de ce arata asa?
R-Astia nu sunt oameni! Sunt alt ceva.Arata ca acei zombie din filmul de aseara doar ca mai realistici.Trebuia sa gândesc repede ce este de facut!
Imi vine in gand sa strang lucrurile necesare si sa fug împreuna cu Razvan.VA URMA.....
CITEȘTI
Day Z Apocalypse
ActionCe faci cand viata ta si a persoanelor din intreaga lume depinde de tine? Cand simti ca nu mai poti si vrei sa renunti la tot, dar un sentiment ciudat nu te lasa in pace? Stiti cum se numeste acel sentiment? Frica! Frica de moarte! Si chiar daca te...