Decko bele kose se trenutno nalazi u frizerskom salonu gde radi jedan od njegovih drugova. Nije hteo da bude u istom stanu sa deckom braon kose, za sad, dao mu je malo prostora da se smiri, takodje je dao i sebi vremena da smisli svoj "zli" plan.
Namjoon: ii kako je kod tebe? Jesi li ti jos sa onim klinjom?? ili si ga konacno otkacio?? *dosivao je decka ljubicaste kose koji mu nije odgovarao, bio je u svom svetu* Tae..... Taehyung!
Tae:*trgnuo se* aa?? da? sta je??
Namjoon: jesi jos sa onim klinjom ili si ga otkacio...
Tae: Jungkook? da ga otkacim?? ni u snovima! do usiju sam zaljubljen u njega! on je tako savrsenn!! i tako sladak i tako se kapiramo i- *stariji mu je stavio ruku na usta da bi ga ucutkao*
Namjoon: jebote Tae ispovracacu se mogao si samo da kazes "Nisam ga otkacio" ili tako nesto..*skloni ruku*...jesam li ti rekao da me je Hoseok izbacio?
Tae: nije ni cudo da je tako odmoran i pun energije kao pre...
Namjoon: mrs...
Tae: XD jbg istina je.. i gde zivis sad?
Namjoon: znas Sugu.. lik sa kojim radim?
Tae: aa da, sa njim? zar on ne zivi vec sa nekim likom?
Namjoon: daa... Jin
Tae: lol on je dobar upoznali smo se jednom.. i kako ti je?
Namjoon: DOBAR? ON?? NE ZAJEBAVAJ ME! lik mi ide na kurac! kao devojka je!!
Tae: pa..?
Namjoon: ponasa se kao moja keva! hteo je da pocistim svoju sobu! Plus lupio mi je samar... bolelo me dobrih sat vremena...ali....*nasmesi se zlobno*
Tae: oh ne..... nesto si smislio.....*izdahne*...da cujem..
Namjoon: mislim da mu se svidjam , vidi se da je peder, pokusacu da se smuvam sa njim, a znas mene to upali uvek i polomicu mu srce^^
Tae: nisi ni probao da ga upoznas... mozda bi ti se svideo...
Namjoon: neka hvala... ide mi na zivce..
Tae: ugh.... da da...
Namjoonu je zazvonio telefon. To je bio Jin.
Namjoon:*pogleda u fon* ughh....kad smo vec kod njega *javi se* da?
Jin: gde si?...
Namjoon: kod druga.. sto?
Jin: mozes li da kupis par stvari na putu nazad... poslacu ti u poruci...sta treba..
Namjoon: ok *prekine vezu nakon cega mu stize poruka* ughh sjajno.... *ustaje* aj vidimo se neki drugi put.. *izadje i krene do prodavnice*
Time skip*
Namjoon se vratio u stan, Jin ga je vec cekao i uzeo kese koje je Namjoon nosio. Jin nije zeleo ni da ga pogleda, svo vreme bi gledao u pod ili bilo gde samo ne u njega.
Jin: hvala... *ode u kuhinju spustajuci kese na sto zatim je otisao po novcanik* koliko je sve ovo kostalo?...
Namjoon:*pogleda ga zacudjeno* Jine nemoj da me zajebavas.... neves da mi platis... vrati taj novcanik nazad.... ovo je za sve nas....
Jin: siguran si? ne volim da ostajem duzan....
Namjoon: opusteno....
Jin: dobro onda... *rasporedio je stvari tamo gde bi trebalo da stoje i poceo sa pravljenjem rucka*....
Namjoon:*presvukao se i onda vratio u kuhinju* Jine?
Jin: molim?
Namjoon: da li me mrzis sad? zbog onog sto sam uradio?
Jin: ne..... ali nemoj da ti se ponovi....
Namjoon: vazi......hmm treba li ti pomoc?
Jin:...da.. operi ovo..
Time skip
Namjoin i Jin sede na kaucu , gledaju film, pricaju, smeju se.
Jin: zasto kuala nije vrsta medveda?
Namjoon: uhh ne znam.. zasto?
Jin: zaro sto nema kualifikacije! hahahahahha
Namjoon: pfff hahahha o boze....
Jin:*polako se nasloni na Namjoonovo rame, premoren je*....
Namjoon: huh? hoces da spavas?...
Jin: ne.. ne ok je... samo malo..... *polako zaspe*
Namjoon:....boze Jinnie....
Namjoon ga je polako podigao i otisao u njegovu sobu i ususkao ga u krevet, izasao je napolje i bacio jos jedan pogled pre nego sto je zatvorio vrata, na trenutak je osetio nesto cudno, nije znao sta je to.... na taj mali trenutak... Jin mu se cinio tako slatkim.. dok je spavao, ali Namjoon se ubrzo trgao i otisao u svoju sobu na spavanje.
Namjoon POV
Legao sam u krevet i gledao u plafon neko vreme.Sta je to bilo malopre? Jin...ughhh NAMJOON SABERI SE NE SVIDJA TI SE ON I TACKA! NISI PEDER!.... iako... Jin jeste bio presladak malopre. Stavio sam jastuk preko glave,doslo mi je da vristim. Nisam se stvarno valjda zaljubio.... Vrteo sam se po krevetu celu noc.. nisam ni oka sklopio. Plasio sam se ovoga iskreno.....nikad.. nisam bio stvarno zaljubljen.... ughhh nije to to! sutra izlazim idem u provod nacicu neku kurvu i zabavicu se malo.. da...... dobro provretim mozak..
•﹏••﹏••﹏••﹏••﹏••﹏••﹏••﹏•
AAAA kraj treceg dellaa jadan Namjoon se zaljubiooooooo jbgg XD
STAI LEGGENDO
Our happy end (Namjin ff~)
FanfictionNamjoon: ovo je moja greska... ja sam kriv... [Completed]