MAVİ KULAKLI ÇİKOLATALI PRENSES

988 43 2
                                    

"Nasıl yani ? Dün ? Rüya? Değil miydi?What dedin gülüm?🌹"
Bunlar yerine sadece -Ha?diyebildim. Benimle aynı anda Meriç: -Ne? ,İlay: -Nasıl? ,Yağmur ise:-Ne alaka demişti . Önce halimize güldük. Sonra Tolga:
-Aramızda ki bir espri deyip ,bana göz kırptı.

Ne düşüneceğini bilemedim ne yapacağımı bilemediğim gibi.

Bidakika herşey tamam da süt ne alaka ? Yavaşça aklıma geldi herşey. İyi geceler dedikten sonra tam gidiyordum ki bir tuvalete giriyim dedim çıktığımda mutfağın kapısı açıktı. Ama hiç ses gelmiyordu bir bakıyım dedim kimse yoktu. Tazgahta bal ,süt ,cezve ve siyah bir fincan duruyordu . Fincanda da tahminimce ballı süt . Dayanamadım tam içiyordum ki Tolga bedeni üstü çıplak bir şekilde bana yaklaşmaya başlayınca içtiğimi çocuğun üstüne püskürtmüştüm . Yüzü göğsü heryeri süt  olmustu. Önce şaşırdı sonrada gülmeye başladı. Benimse gözlerim sıkı sıkı kapalıydı.Merk etme giydim üstüme birşeyler deyince açtım .

Ben de gülüşüne güldüm . -Bu gün üçüncüye ...Önce sen yakıyorsun sonra kendi kendimi yakıyorum sonrada sen, üçlü kombo  dedi.-İnsanın Yakıcı bakışlara sahip olması herhalde gerçekten insanları yakabiliyor diyerek espri yapmaya çalıştım ama uykulu bir vaziyette olmadı tabii...

Yine de Tolga burnumu iki parmağının arasında hafifçe sıkıp sırıtarak:
-İyiydi dedi . Bende olmadı demi dedim . Gülümsemesi sanki daha da büyüyebilirmiş gibi daha da büyüdü .

"Ben tekrar iyi geceler deyip odama doğru yöneldim o da arkamdan seslendi:
-Sana da mavi kulaklı ,çikolatalı prenses.odama girerken istemsizce sırıtıyordum . "

Bunları aklımda film gibi izlerken çok utanmıştım. Kafamı hafifçe kaldırıp Tolga ya bakınca sırıttığını gördüm. Hemen eğdim kafamı. Aramızda ki bir espri dedi.

Ama ben utandım uff. Yaa dedi Meriç . Bende fazla kurcalama deşerim bakışı attım(evet öyle bir bakış var , çok sorgulama sevgili okur),o da zaten devamını getirmedi.

Kahvaltıdan sonra çıkmaya karar verdik . Kızları evlerine bıraktım. Ve arabayı eve sürdüm . Dün gitmeden miniklerimi beslemistim ama kahvaltı yapmadıkları için çok acıkmış olmalılar.

Eve geldiğimde neşeyle koşmaya başladılar üstüme . Hepsi  ayaklarıma dolanıyordu. Onları besledikten sonra canım sıkıldı . Ben de Dilan' ı aradım. İkinci çalışta açtı. Bir AVM de buluşmaya karar verdik .

Ben onu bir kafede(asla reklam yapmam😏) beklerken gözüme bir ilan takıldı. Kolpa (En sevdiğim gruplardan son şarkısını mutlaka dinleyin +Evet aynen+)(Ne dedim ben asla reklam yapmam😀)(sanatsal olsa bile) hemen internetten biletlere baktım hala bilet vardı , o sırada Dilan geldi :
-Nasılsın canım dedi. İyi kuzum sen nasılsın .
-İyi bende de...dedi . Ne de dedim. Sen pek bir sakinsin
yine pederle mi tartıştın?dedi . Yoo dedim sadece biraz yorgunum set falan ... Yaa şey diyicem Kolpa'nın konseri varmış burada biletleri ben ayarlarım gidelim mi?dedim

-E harika ,ne zamanmış dedi. Hafta sonu olacak deyince yüzü aydınlandı. Sonrada alış veriş yapmaya karar verdik. Kişisel bakım mağazasına girdiğimizde gözlüklere şapkalara rağmen tanındık. Kızlar üstümüze çullandı . (Hakikaten bazıları çok sıkıyor geçen Tolga abinin fotoğrafları gördüm çocuk nefes alamıyor😂)

Hatta bir ara mağazanın önünden geçen bir kadın:
-Koşun bacılar galiba indirim var . şu rehabete baksanıza !!!bu haykırışla Dilan hemen koruma çağırdı. Kendimizi zor attık dışarı. Dilan arabasını adamlarla gönderdi biz de bana geçtik.
-Kız karaoke gecesi mi yapsak sende dedi . Neden olmasın deyince hemen Pelin le(Akil Altan )Anılı (Altan) aradı.(Bu ikisi AyTol dan sonra en sevdiğim çift) . Onlarla bir ödül gecesinde tanışıp çok iyi  arkadaş olmuştuk  . Birde sevgilisi Furkanı(Andıç) aradı . Ben de bizim settekileri aradım . Tolga , Meriç ,Eren ve Yağmur gelebileceğini söyledi.

Dilanla kıyafet bakmaya başladık sonra o dizüstü sarı bense beyaz dizimde bir elbise giydim o saçlarına hafif maşa ile dalgalandırırken, bense saçımı bir iki kez taradığımda kendiliğinden düzleşmişti.

Biraz abur cubur ve içecek hazırlayıp oturma odası na taşıdık. Kapı çaldı içeriye Meriçim girdi -selam dedi Dilan Meriç te:
- Kız sen burda mıydın diyip sıkıca sarıldı Dilana . Dilan:
-Ya neredeyse iki buçuk ay oldu görüşmeyeli insan bir arar hayırsız dedi . Ben de:
-İnsan aşık olunca böyle oluyor herhalde diye takıldım Meriçe
-Hıh sanki sen çok aradın sordun beni hem sen de aşık değil misin?-E orası öyle dee...
Sırıttık. Meriç siyah diz üstü elbisesine aldirmadan kendini koltuğa attı tabii biz yabancı değiliz .

Sonra kapı çaldı içeri Burak girince hepimiz çok şaşırdık. Meriç hemen ayağa kalktı sevgilisine kocaman sarıldı. Sonra içeri geçtik tabii Meriç hanım eteğini düzelterek kibarca oturdu bu sefer. Sen nasıl gelebildin dedim Burağa . O da :
-Sevgilim burdaymiş bide parti olunca bi lavuk sarkıntılık eder sevgilime. Dayanamadım geldim dedi.
Yanlız buradaki tek bekar erkek Tolga olacak deyince o sadece omuz silkti.

Herkes gelmişti. Erkekler abur cubur masasında birşeyler yiyor bizde gıybet yapıyorduk. Bir ar gözüm Tolga 'ya kaydı o. Deri ceketi ile  çok havalıydı . Yağmur:
-E hadi başlayalım artık dedi. Bende ben başlıyorum o zaman dedim. Gökçe' nin Armağan şarkısını söyledim bitirdiğimde herkes beni alkışlıyordu benden sonra ilk kimse çıkmadı sonra erkekler tezahürat yapmaya başladı. İşin içine bizde girince Tolga söylemeye başladı:
-Baş ucuna mektup bırakmış ve gitmiş
Kısacık bir mektupla beni terk etmiş...
Bu şarkı yı biliyordum Can Bonomo "TASTAMAM"
şarkıyı söylerken kendinden geçiyordu ama çok keyif alıyordu bariz .

"Hep bana diyorlar gülünce gözlerin kısılıyor diye ama Tolganın kine dikkat etseler kısılmaktan farklı ama çok tatlı bir hâl alıyor . Böyle belli belirsiz çizgiler ama en belirgin 3 ten çizgi varki onları böyle alıp ne biliyim işte?"

Bittiğinde herkes alkışlıyordu bense öylece onu izliyordum sadece ,tmm şarkı söylerken çok tatlı olan bir partnerim var.

Daha sonra Burak ve Meriç birlikte olmazsa olmazımsın şarkısında düet yaptılar .
Yağmur da Aydilge nin yine ben aşık oldum şarkısını söyledi.
Eren de Sancak   Korkma söyle şarkısını  söyledi. Dilan ve Furkan (Andıç) da Aydilge in ayna şarkısında düet yaptı. Biraz daha şarkı söyledikten sonra herkes dağılma başladı. En son ben , Tolga ve Yağmur kaldık . Yağmur a bir  ildirim geldi acil olduğunu söyleyip endişeyle gitti.
Sadece ben ve Tolga kalmıştık.
-Hadi toplayalım ortalığı tek başına zor halledersin dedi. Gerek yok desemde yardım etti . Ne yalan söyleyeyim işime gelmedi değil😏

O en son karoeke setini kaldırırken ben mutfakta ona ballı süt yapmaya başladım özür mahiyetinde. İki büyük fincan koyup içeriye gittim . Tolga fincanı aldı ve hiç bakmadan bir yudum aldı. Bozulmadım değil yani.
Sonra tadı alınca sırıttı ve:
-Hayatimda içtiğim en iyi ballı süttü dedi.Ben de güldüm.

-şey ben o gece söylemeyi unuttum ,özür dilerim.dedim.
-Sorun yok Mavi Kulaklı Çikolatalı Prenses dedi. Yine saf saf sırıtmaya başladım.
-Etkisi uzun sürsün diye bir kerede bitiricem fincanı dedi ve dediğini yaptı ben gülerken . Sonra kapıya yöneldi. Bende arkasından tabii.

İyi geceler Mavi Kulaklı Çikolatalı Prenses dedi bense sadece gülümsedim...

Kesinleşti bende güzel bir takma isim bulamaliyim en yakın zamanda ,bunu biryere yaziyim en iyisi... Telefonuma bir bildirim geldi.

Boncuğum(Yağmurum)🐦
-Aybüke ne olur al beni buradan . Korkuyorum...

Evet bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. İyi okumalar sevgili okur😘😍
Bol YavBah lı ve bol AyTol lu günler dileğiyle...
💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤

Sadece Biraz AyTol❤ TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin