34. fejezet

241 11 0
                                    

A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!

Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/34/Those-Five-Words


MAX

Az irodámban ülök, amikor Lauren beront. Nem is emlékszem, hogy Lauren volt valaha is az irodámban. Általában Négyessel intézi az ügyeit.

- Max, bajban vagyok, szörnyű hibát követtem el – mondja.

Felnézek, és látom, hogy könnyek csorognak az arcán. Lauren mindig az egyik legerősebb nő volt, akit ismertem. Ezért edzi olyan jól a Bátornak született felavatottakat.

- Lauren, mi a probléma? – kérdezem.

- Valami nagyon nagy hülyeséget csináltam tegnap éjjel, és szerintem tönkreteheti a biztonsági rendszerünket – mondja.

- Mondd el, mi történt.

- Kiütöttem magam múlt éjjel. A Bátor Bárban voltam néhány barátnőmmel, és Eric bejött. Elkezdett italokat fizetni nekem, aztán felvittem a lakásomba. Amikor ma reggel felébredtem, már elment. Hál' Istennek. De ott volt a biztonsági belépőm, ő pedig úgy látszik, átnézte a fájljaimat és megtalálta a jelszót.

- Leírtad a jelszavad?

- A mindennapi jelszót nem, de a titkos fájlok jelszavát igen. Nem gyakran kellett használnom, úgyhogy leírtam. Most, a biztonsági frissítések miatt, és mivel havonta egyszer meg kellett változtatni a jelszót, le kellett írnom.

- Oké, szólok Négyesnek, hogy átmenetileg vegyen ki a rendszerből. Látni akarom, hogy mire készül Eric. Akció közben akarom elkapni. Ne beszélj erről senkinek. Azt akarom, hogy Eric azt higgye, megúszta. Érted? – Bólint.

- Négyes ad neked egy másik belépést, nem tudom, hogy működik ez, de megoldja neked, és tudatja, hogy mi van. Így be tudod vinni a felavatottak eredményeit. Most maradj rejtőzködve néhány napig. Majd én segítek Négyesnek a szimulációkkal. Nem jöhetsz vissza, amíg a felavatottak készen nem állnak a félelemutazásra, oké?

- Köszönöm, Max. Annyira sajnálom – mondja.

- Ne aggódj. Mindannyian csináltunk már hülyeségeket, amikor részegek voltunk. Nem tudom, mi kínosabb, hogy felvitted magadhoz Ericet, vagy, hogy ellopta a biztonsági jelszavadat.

***

Lemegyek a vezérlőterembe Gushoz. Riasztást kell kiadnom Lauren biztonsági kártyájára, és tudnom kell, hogy a kamerák működnek-e a szerverszoba előtt.

- Gus – szólok, ahogy belépek a vezérlőterembe.

- Max, jó, hogy látlak. Mire van szükséged?

- Riasztást kell kiadni egy biztonsági kártyára. Tudni akarom, hogy használják-e és mikor. Legyen figyelmeztetés küldve nekem, a négy másik vezetőnek, és a biztonságiak vezetőjének is. A kamerák működjenek a szerverszobában és körülötte. És folyamatosan rögzítsék azok a kamerák a felvételt. Ez rendkívül fontos – mondom.

- Nem gond. Meg tudom csinálni – mondja.

- Most tudjuk követni a csoporttagokat a központban?

- Igen, van arcfelismerő szoftverünk. Négyes telepítette két hónapja.

- Kitűnő. Követni kell két embert. Éjjel-nappal. Van megbízható embered, akire rá tudod bízni? Nem akarom, hogy kiszivárogjon az információ – mondom.

Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)Where stories live. Discover now