Pip pip pip
-Ugh!! Ja suckade innan jag stängde av larmet idag också. Just det idag skulle alphan över dark star komma. Suck Jaja en allians kan vara bra!
Mate letar efter oss alexia. Hör jag Kia säga tyst.
Förlåt Kia men han gör oss svagare vi blir veka och flocken har klarat sig tills idag utan honom, svarar jag tillbaka.
Jag vet,
Hallå vad pratas det om här? Ropar fairy som representerar de andra goda djuren. Ni förstår varg och räv står på både goda och onda sidan därför har de en egen personlighet. Och en egen själ.
Inget fairy.
Kan du sluta stänga mig ute! Jag må stå för dina goda djur men vad är fel med det?!
Förlåt mig... efter det svarade hon mig inte utom bara fnös och stängde ner.
Bli inte ledsen Alexia, men gå fixa dig de kommer om 2h. sa Ina ( om ni ej minns demon sidan ).
Jag suckade och ställde mig upp innan jag gick till min garderob, Jag tog på mig ett par blå byxor en grå tröja och underkläder. jag tog sedan manteln/kappan och röstförvrångaren med mig ner till lunchen. Jag satte mig vid bordet och hälsade på alla innan jag satte mig och vi började äta. När jag ätit färdigt så hjälpte jag med disken när jag plötsligt hörde nån komma in, han hade någon ny doft. hmmm vem var det? jag vände mig om och fastnar i ett par grå/ljusblå ögon ( vet ej hur jag beskrivit innan men nu äre såhär ). Jag blev helt förstelnad och kunde inte göra nått alls. på en sekund var han framme vid mig och smekte lätt min kind.-Mate, hörde jag han svagt viska innan jag hörde ett stort brak och såg bakom hans rygg några väldigt välkända konturer, Jace, Nathan, luke och lucas. De såg allt annat än trevliga ut och jag log svagt.
- Och vem är du och vad gör du här? morrade Jace till med skarp Beta ton nästan svag Alpha.
- Jag är Ethan black, Alpha över dark star flocken, här för att göra allians med eran alpha. Sa han stolt och jag smög tyst bort dit jag lagt mina saker och tog på dem ändrade röstförvrängaren till bra innan jag tog en dryck som gör att mates inte känner varandras doft. Sedan gick jag ut dit de andra är och såg jace och Ethan ( som han då hette ) stå och morra. jag morrar till högt och alla backade och tittade mot mig innan de bugade och gick sakta ut så bara jag min beta, gama och högsta krigare var kvar samt Ehtan.
- Vad höll ni på med här? Beta förklara dig! sa jag bestämt men han förstod min hint.
- Han rörde en av kvinnorna i flocken och han stampade in helt utan anmälan eller nån med sig Alpha! svarade han och bugade i respekt. jag nickade.
- Stämmer detta Luke, Lucas och Nathan? sa jag och de nickade.
- Och vad ger dig den rätt att klampa in i MITT flockhus UTAN MINA vakter och röra MINA medlemmar, Alpha från darkstar? Halv fräste jag mot honom.
- Jag kände min mates doft och hittade henne här inne, jag menade inget illa mot eran heder, Alpha. svarade han och bugade lätt då han vet han är lägre än mig.
- Kom vi går till mitt kontor, Jace, Nathan kolla flocken och ni har ansvar nu! de nickade jag jag började gå till mitt kontor med Ethan efter mig men jag märkte att han då och då stannade upp och luktade i luften.När vi kom fram öppnade jag dörren åt honom och han gick in och satte sig på ena sidan av kontors bordet. Den sidan där gäster sitter. Jag stängde dörren efter mig och gick och satte mig.
- Jag hörde av min beta Jace att du ville skap en allians med oss, Hur kommer det sig? och vad menade du med att din mate var här?
- Med all respekt alpha förstår jag din osäkerhet kring detta men tänk på att vi i min flock är kända för att ha stort land och säker ledare.
- Och min flock kallar du vek menar du?
- Nej nej! menar att vi har bra rykte utåt och det kan bli bra för er, även mer män kan hitta sina mates om vi inte är fientliga.
Bra ide herr Black, men vad fick dig tänka detta nu? svarade jag.
- Då som du hört hade jag en fest igår då man skulle kunna hitta sin mate, Jag hittade henne och hon var den vackraste jag haft, om ni har en mate förstår ni vad jag menar, hon var allt och jag ville se henne utan mask men hon sprang iväg, sen kände jag hennes doft när jag kom hit och ville just se om det var hon, men när din bet kom bara försvann hon.
- Min mate hon försvann för väldig länge sedan.. sa jag med fake sad röst. han nickade sorgset.
- och du vill göra en allians för att fler flockar ska kunna hitta sina mates och kunna leva med e utan bråk? frågade jag och fick en nick tillbaka, innan han plötsligt stannar upp och luktar runt. jag hade inte ens tänkt på att den dryck jag druckit avtar effekten ganska fort. innan han kollar på mig med svart/silvriga ögon.
- Vart är hon?! hör jag han ryta ilsket. Fuck nu måste jag spela detta bra.
- Vart är vem?
- Flickan med blont hår och blå toppar! min mate ni har henne här!
- Du menar betans syster?
- Vart är hon!? jag hör hur han bara blir mer desperat och hans varg försöker ta kontroll och jag gjorde nått jag nog inte skulle gjort.
- Jag är gömd, nån stans du inte kan hitta mig. sa jag genom tankelänk men han kan ej svara då vi inte full följt mate processen. såg hur hela han blev sorgsen och ville så gärna gå dit och krama honom men jag kan inte.
- mate varför undviker du mig? vad gjorde jag fel..? han blev bara mer desperat. jag suckade innan jag svarade honom i länken.
- Jag undviker dig inte men jag vill inte bli sårad igen jag vågar inte det. han stannar upp innan han kollar mot mig.
- Kan du fråga om hon vågar komma in hit.? han kollar bedjande på mig.
- Jace vad ska jag svara han frågar om jag kan komma dit men då får du komma in hit med mig för jag är inte här själv med honom jag vågar inte det! jag hörde hur jace nickade innan jag vände mig till Ethan.
- Hon kommer in med sin bror snart jag måste iväg och göra lite saker innan stanna här! han nickade glatt och man såg att hela hans blick lyste och jag kände hans vargs glada rop innan jag gick ut och upp till mit rum, bytte om till ett par killiga jeans och en av Jace stora hoodies innan jag gick ut där jace står.
- Aha nu vet jag vart min favo hoodie försvann. skrattade han innan jag log och vi gick till kontoret igen, där gick Jace in först. han bad Ethan ställa sig i andra änden av rummet och Nathan hade även hunnit komma till oss då han stod med mig nu.
- Okey sis du kan komma in! ropade jace och jag gick sakta in i rummet med Nathan och såg Etan i andra sidan rummet, han log stolt och glatt över att se mig, eller ja hade han ju innan men nu vet han det är jag.
- Vad heter du lilla mate?------------------------------------
Och detta var då kapitel 11! Enjoy!
ESTÁS LEYENDO
The mystik behind the eyes ( Paus)
ParanormalAlexia en vanlig kvinnlig varulv med blont hår och blåa ögon och fina former, synen kan förbluffa vilken manlig varulv som helst. Men är hon bara en vanlig varulv eller är något konstigt bakom där ögonen inte kan se, Mer än att hon är alpha över den...