(Dopředu chci poznamenat že Swain změnil svou pozici v příběhu. Nejdu to měnit ve fanfikci protože bych museka přepsat celý dil. Je jenom vzhledově změněný stejně jako jeho lorko takže tady se taky změní proto ještě jednou vysvětlím co je zač. Nebojte na misi a výpravě katariniho otce to nic nemění.."dějovje". Díky za pochopení)
,,Oh bože jak dlouho jsem byla mimo?" Chytla jsem se za hlavu a zvedla na nohy.
,,Den? Co já vím. Důležitý teď je že jsi se nepotopila i s tamtou lodí." Arogantně řekla a sedla si do křesla za stůl v její kajutě.
,,Co je s mou lodí a kde to jsem?" Rozhlížela jsem se po kajutě která byla převážně plná rumu různych ulovku a zbraní.
,,Maš příliš moc otázek to tě někdy může stát život. Máš štěstí že jsem znala tveho otce. A podle tvého znaku an břichu jsem tě hned poznala." Odpila si z otevřené flašky rumu a ukázala na díru v mém tričku.
,,Jsi Noxianka. Generálova dcera." Řekla přesvědčivě.
,,Počkat počkat. Znala? Co se mu stalo?" Přistoupila jsem ke stolu.
,,Težce se to říka ale.. Tvůj otec pravděpodobně zahynul v boji."
Spadla mi čellist. Můj otec? V boji? On neselhal nikdy. To nemůže být pravda..
,,To nemyslíš vážně!" Položila jsem dlaně na stůl. ,,Co se stalo?! Kde? Kdo to udělal?"
Miss Fortune na mě znechuceně koukala a s odporem mi odpovídala z lítosti na mé otázky. ,,Swain. Jeho loď viděla jsem ji odplouvat od trosek lodi tvého otce."
Chytl mě neuveřitelný vztek a zlost. ,,BASTARD!" Zařvala jsem na celou kajutu a chytla si tvář. ,,Za tohle zaplatí. Když ho najdu... Bude trpět." Řekla jsem zlověstně a vytáhla meč ze zad.
,,Vidim že by byl s tvou zlostí a chuti po pomstě dobrý spolupachatel v boji." Proměřovala si mě pohledem.
,,O čem to mluvíš? Nebudu se stebou spolčovat momentalně mám jinou práci a touhu." Řekla jsem s apsurdním tónem v hlase.
,,Tvůj otec je dobrý chlap a je dost velká možnost že neumřel. Každý pirát má vždy eso v rukávu a v tobě proudi krev tvého otce. Pirátska krev." Dramaticky dořekla poslední větu.
Přemýšlela jsem jestli mám její nabídku přímout nebo ne. Nemyslela jsem na nic jiného než na vraždu swaina. Tohle byla poslední kapka i když není jasny jestli to byl Swain.
Swain je bastard od jakživa nezáleži na tom co dělá. Vždy bude mít zalubem nekalí věci.
Je oko Bilgewateru. Ví o všem. Vidí vše a má vše. Je jeden z nejsilnějších pirátu na moři k Bilgewateru až po horizont.
YOU ARE READING
Zlověstná čepel Bilgewateru
AdventurePokračovaní příběhu Katarini Du Coutea. Katarina se při výpravě/pronasledovánim svého otce ocitne v Bilgewateru kvůli potičce na moři. Setká se s novýma hrdinama v Bilgewateri a zažije si na vlastní kúži jaký je to ucítit vítr ve vlasech na palubě l...