Bölüm 3

132 7 2
                                    

İşte benim hikayemde burda başlıyor

Ödülümün ne olduğunu çok fazla merak etmiyordum bana verilen en ödül hediye Emir SARGIN ile tanışmaktı. O an sahnede bana çok değişik bir şey oldu. Ne mi oldu? sahneye çıktığımda Emir beye baktım ve benim için hiç bir şeyin önemi kalmadı, en büyüğü de kalabalıkta heycanlanmadım. Sonra ne mi oldu? Aslında çok fazla şey olmadı. Ödülüm Emir sargın la çalışmakmış. Sahneden indikten sonra emir bey de bizim yanımıza geldi, onu Arda Duygu  ve Merve ile tanıştırdım. Yavuzlarda o sırada yanımızdaydı onlaarlada  tanıştıktan sonra çalışmayla ilgili konuştuk şubat ta çizim çalışmalarına başlıycaktık. Eğer düzenli bir öğrenci olursam beni bir kaç ressamla daha tanıştırabileceğini söyledi ve yanımızdan gitti. Bende arkadaşlarımla olan muhabbetime geri döndüm.Yavuzun benimle konuşucağı çok açıktı.

"Gülçin tabi ya sen okulumuza birincilikleri getiren kızsın. Ben bunu nasıl anlamadım ya."

bu dediklerine gülerek cevap verdim. O kadar komik görünüyordu ki."Sorun sende değilki insan içine çıkmayı çok sevmediğim için sadece müdür biliyordu. Öülümü alıyordum ve köşeme çekiliyordum Taki şu partiye kadar."

"Peki müdür nasıl olduda seni kimseye tanıtmadı. Bu hiç hayra alamet değil bizim müdürün on kere tanıtmış olması gerekiyordu seni."

O da tam olarak şöyle, Ben ilk yarışmayı kazandığımda bu dediklerini yapıcaktı ama ben olaya el attım ve böyle şeyler yaparsa bir daha yarışmalara katılmıycağımı söyledim."

"Vay be demek tehdit, o da iyiymiş :)"

Bunun gibi çok kısa bir konuşmanın ardından saate baktığımda geç olduğunu fark ettim. EE artık be sevgilli arkadaşlarım herkese beni tanıttıklarına göre bundan sonra rahat bırakırlar ve ben evime gidebilirim. Onlarla vedalaştıktan sonra okuldan çıktım. Direkt eve geçip uyumak istiyordum. Böylesine eycanlı bir akşamdan sonra çok yorulmuştum. 

***

Partini üzerinden tamı tamına bir ay geçmişti bu sürede pek çok şey değişmişti pariye gelen gelmeyen herkes artık  beni tanıyordu, basketbol takımıyla çok yakın olduk partiden sonra hep beraberdik.Ama ben hala Emir beyle irtibata geçmedim kısa sürede bunları halletmem lazımdı. Hatta bugün dersimde yok. Nasıl olsa çalışmamıza bir hafta kaldı, bugün gidip saatini falan ayarlamalıyım. Acaba numarasını verirmi? neyse bunları şimdiden düşünmiyim. Ay ben adamın şirketine giderken ne giysem ki hemene kalkıp giyiniyim ama önce duyguyu aramalıyım.

Duygu aranıyor...

"hadi be kızım açsana ya başka zamn olsa şak diye açmasını bilirsin hala çalı He açtı"

"Gülçin sabah sabah ne diyorsun ya kim neyi açtı."

"Duygu telefonu açtı."

"Hangi duygu kızım."

"Duygu işte ya bizim.. off ne diyorum ben. Duygu acil durum."

"Ne oldu kızım taksit taksit  söyleme uyandırdın zaten."

"Bak anlatıyorum. Ben bugün Emirle görüşmeye gidicem. Şu haftaya olan çalışmayla ilgili konuşmak için. ama senin yardımına ihtiyacım. Adamın şirketine giderken ne giyebilirim ki."

"Ayyy bu şimdimi söylenir bekle geliyorum hemen, kendi dolabımdanda bir şeyler getiriyim."

"Tamam bekliyorum bende o arada duşa girerim sen gelince kahvaltı yapıp hazırlanırız, öptüm."

***

Güzelce duşumu almıştım saçlarımı kurularken kapı çaldı. "Anne kapıya baksana duygu geldi."

"tamam açıyorum kızım. Zaten başka kim gelebilir ki."

Artık duygu ne kadar heycanlanmışsa odamın kapısını çalmadan girmişti.

"Duygu yavaş gel çıplak olabilirdim."

"Alışamadınmı kaç yıldır bana, hem sanki görmediğim şey."

"Of duygu neyse ne getirdin. Sade ama şık olmak istiyorum."

"Bakk şimdi ."

diyip elbiselerin hepsini çıkartıp tek tek göstermeye başladı.

"Bu olmaz çiçekli ilk görüşme sonuçta. Bu da olmaz kış ayındayız ve  kısa , Bu hiç olmaz bu da kınaya gider gibi."Dediğim sırada siyah bir elbise çıkarttı tamam kısa ama diğerlerine göre daha şık ve kışa biraz daha uygun.  

"İşte bu bu tam uygun altınada siyah topuklu bot çok güzel olur."

                                                           Görüşmeye giderken giydiği elbise

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                           Görüşmeye giderken giydiği elbise.

Artık çıkmaya hazırdım kahvaltılarımızıda ettik. Duyguda benimle gelmek istedi o yüzden beraber gidicektik şirkete. Randevusuz alırlarmı bilmiyorum ama bi şansımızı denemek lazım. Taksiye atlayıp adresi verdik.

Geldiğimizi anlayınca arabadan indik. Derin bir nefes aldıktan sonra karşımızda duran ihtişamlı binaya girmeye karar verdik. 

Döner kapıdan girince kapıda duran güvenliğe sorduk. Bize 25. katta olduğunu ama randevusuz almadıklarını söyledi.25. kata geldiğimizde genç esmer ve oldukça seksi bir kız ordaki masada duruyordu. Masanın yanına gidip

"Merhaba ben Gülçin Deniz, Emir beyle görüşmeye gelmiştim ama."

"Randevunuz varmı hanımefendi."

"Hayır malesef yok ama siz söyleyin o zaten içeri kabul eder."

"Kusura bakmayın efendim ama randevusuz kabul etmiyor birde bugün çok yoğun o yüzden kabul ediceğini pek sanmam ama isterseniz deneyebilirim."

"Gerçekten denerseniz çok sevinirim birde resim yarışmasındaa 1. olan gülçin derseniz belki hatırlar."

"Alo Emir bey burda bir bayan  var sizinle görüşmek istediğini söylüyor...... Gülçin deniz  efendim....Yok efendim bir bayan arkadaşı daha var....peki efendim. Buyrun Gülçin hanım ikinizide içeride bekliyor."

"Çok teşekkür ederim, bu arada isminiz neydi."

"Sude efendim."

"Tanıştığıma memnun oldum Sude."

kapısının önüne geldiğimizde derin nefes alıp kapıya üç kez vurdum. Tok bir ses Gir diye bağırdı. İçeri girdiğimizde iki kişiydiler ve Emir beyin kaşları oldukça çatılmış bir şekildeydi.

YENİ BÖLÜMLERİ OLDUKÇA SIK YAZMAYA ÇALIŞIYORUM. EĞER BİR HATAM VARSA BANA YORUM YOLUYLA BİLDİRMENİZİ İSTERİM.EĞER BEĞENİRSENİZ OY VERİN VE LÜTFEN YORUM YAPIN. OKUYUCULARIMA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.


Mavi MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin