Ello

1.2K 92 20
                                    

POHLED GEJMRA 

   ,,Tati" zatahal mě Matěj za triko. ,,Co je zlato?" dřepl jsem si, abych mu viděl do očí. ,,Já mám hlad". ,,Tak ti něco připravíme,  ano?" usmál jsem se. ,,Ano" začal radostí skákat. ,,Zatím si běž hrát..hele, Bart si chce s tebou hrát". Otočil se a odběhl za zlatým psem plemene shiba inu...jak jinak.  

     Připravil jsem mu nějaké jídlo a Bartovi jsem dal do misky nějaké to maso. ,,Maty, jdu pracovat tak tu buď hodný, ano?" pohladil jsem ho po malých zádech. Přikývl a já se vydal do svého studia. Sedl jsem si k počítači a zapnul ho. Připojil jsem se ke Kel0vi. ,,Ahoj Kelouši" přivítal jsem se s ním. ,,Ello Gejmřeji" oplatil mi pozdrav. ,,Jak se dneska máš?". ,,Ujde to a čo u teba?".  ,,Jo docela fajn" zasmál jsem se ,, Ale strašně rád bych si zahrál Murdera". ,,Tak ideme zahrať?" navrhl ,,Video nebo len tak?". ,,Video?". ,,Súhlasím"škytl a já se tomu zasmál. 

,,Kel0" odmlčel jsem se ,,Že ty si vrah?". Zalezl jsem za roh a sledoval Kela, který najednou vytáhl meč a zabil detektiva. ,,No jasně!" vykřikl jsem a začal jsem utíkat, protože se Kel0 ke mně rychle blížil. ,,Zastav sa" řekl se smíchem. ,,Jo jasně..." v ten moment jsem dosbíral goldy a dostal jednu ránu lukem. Udělal jsem stoosmdesátku a střelil ho přímo mezi oči. ,,Do kelu" řekl smutně a já se začal smát. ,,Já jen viděl, jak si zabil toho detektiva a pak jak ses na mě otočil" řekl jsem přes záchvat smíchu ,,Pojď jdeme další hru". ,,Co jsi?" zeptal jsem se a podíval jsem se na tabulku v pravé části monitoru. ROLE: Murderer...hehe. ,,Nevinný, ako vždy" opět si škytl ,,a čo ty Gejmřík?". ,,Samozřejmě, že nevinný..." zalhal jsem ,, Jéé čau Kel0". „Já sa ťabojím.....choď odo mňa preč." začal couvat. ,,Neboj já nejsem vrah" přibližoval jsem se k němu a on stále couval. Otočil jsem se a běžel jsem pryč. Když jsem se ujistil, že není nikde v okolí vyvraždil jsem lidi okolo. ,,Čau Kel0" přivítal jsem Kela, který okolo mně proběhl. ,,GEJMR čus, Já sa idem schovať" vběhl do místnosti. ,,Tady když půjdeš sem, tak tady si můžeš zalézt do toho. Jojo trošku se posuň..nene zmáčkni shift, teda pusť shift a běž trošku dopředu" poslechl mě, to ještě neví co mám v plánu udělat. ,,A natoč se jakoby s ramenama". ,,Tak? Nie? Už som?". ,,No trošku dopředu bych šel" zatím mi můj zákeřný plán vychází ,,Jo takhle to je myslím, že ideální..Tý jo, tak..." odmlčel jsem se a vytáhl meč ,,Sluší ti to". Vyšlo mi to..yees. Kel0 zakřičel a o chvíli se začal smát. Mám pocit, že mě má rád. 

      Dotočili jsme a už si jen tak povídali. ,,Lalalalala" začal jsem si zpívat. ,,Do keluu" ozvalo se na druhé straně. ,,Co se stalo?" zareagoval jsem pohotově. ,,Ušiel mi vlak..." řekl naštvaně. ,,A kam si měl jet?". ,,Do Prahy" oznámil mi to. Napadlo vás to taky? ,,Aha" řekl jsem jen ,,a kdy ti jede další?". ,,Až večer a ja tam musím být v šesť..". ,,Tak já pro tebe přijedu autem" navrhl jsem. ,,Počkať..ty". ,,Ano odhalím se ti" dokončil jsem za něj větu. Nemůžu uvěřit, že jsem tohle vypustil z pusy. Ale myslím si, že Kel0 to nevykecá. ,,Jen mi prozraď tvoji adresu". ,,(ADRESA)". ,,Fajn tak já už jedu, zatím ahoj". ,,Ello a vďaka". Jen jsem se usmál, i když to nevidí. 

      ,,Konečně jsem tu" řekl jsem si pro sebe a vystoupil jsem z auta. Tak strašně dlouho jsem na Slovensku nebyl. Vzal jsem mobil a zavolal Kelovi, že už stojím před jeho domem. Otevřely se dveře a z nich (doslova) vyletěl hnědovlasý kluk s velkým batohem na zádech. Chvíli se na mě jen díval a dal se do pohybu. ,,Ahoj" usmál jsem se ,,Dej mi ten batoh, hodím ho do kufru". ,,Ahoj" usmál se ,,Děkuju". Batoh jsem hodil do kufru a šel si sednout do auta. ,,Sedni si kam chceš..jen vzadu bys měl společnost" usmál jsem se a připoutal jsem se. Zvolil si sedadlo vedle mně a taky se připoutal. Podíval se dozadu. ,,Jmenuje se Matěj" prozradil jsem mu jeho jméno. ,,Je roztomilý". Jen jsem se usmál. ,,Mimochodem...Ondřej" natáhl jsem k němu ruku. ,,Jakub" potřásl si s mojí rukou. Nastartoval jsem a vyjel jsem. ,,Matej je tvoj?". ,,Ano..můj a mého..." zarazil jsem se ,,Nevím jestli ti to chci říkat...". ,,Ty si mal priateľea?". ,,Ano..měl" po tváři mi sjela slza ,,Zemřel na nádor mozku". ,,Aha to je mi ľúto" řekl smutně. ,,Ale změňme téma..." utřel jsem si slzy hřbetem ruky. ,,Na aké?". ,,Nemám páru" zasmál jsem se. ,,Tak treba? Čo si dneska robil?" řekl se smíchem. ,,Nic a ty?". ,,Zaujímavá to činnosť" zamyslel se ,, Já som robil to isté čo ty ..teda..sledoval som hodiny, aby som nezmeškal vlak...a to úplne zbytočne". ,,Ale zase kdyby ti neujel, tak bychom se nesetkali" rychle jsem se na něj podíval. ,,To asi ne" usmál se. 

  Dojeli jsme do Prahy. Kel0 se na dobu jeho pobytu nastěhoval ke mně. ,,Tak já jdu..za pár hodin jsem zpět" oznámil mi a odešel. Shodil jsem ze sebe všechno oblečení a unaveně padl do postele a o pár minut později jsem usnul. 

 Vzbudil mě až zvuk otevírajících se dveří. Promnul jsem si oči a pořádně jsem se natáhl. Postavil jsem se a jen ve spodním prádle jsem se vydal do kuchyně, pro něco k zapití toho strašného sucha v mé puse. Avšak jedno jsem si neuvědomil..a to to, že tady je Kel0...který byl zrovna v kuchyni a pil vodu. Naše pohledy se setkaly, ale ten jeho sjel o trošku níž. ,,Ehm...ehm..." dostal ze sebe ,,GEJMRe..". Jeho hlas strašně rychle měnil výšky. ,,Vadí ti to moc? Jsem takhle zvyklý" prohrábl jsem si vlasy. ,,Nie ne-nevadí" zakoktal se. Přešel jsem jsem ke kávovaru a začal si vařit nečekaně...kávu. Kel0 mě sledoval. Zasmál jsem se. ,,Je to hodně zajímavé?" přiblížil jsem se k němu. ,,A-ano" řekl a hned se zarazil, protože si uvědomil co řekl. Usmál jsem se. Stále se díval na mou hruď. Vzal jsem ho za ruku a přiložil jsem si ji na hrudník. ,,Oh" zaslechl jsem. Zvedl hlavu a zadíval se mi do očí. Neuběhla ani minuta a už se ke mně začal přibližovat. ,,Kubo..." zašeptal jsem. ,,Ondro..." řekl stejně potichu a něžně se otřel svými rty těch mých. Prohloubil jsem polibek a rukama jsem mu vjel do vlasů.
   TADY ZAČÍNÁ 15+ ČÁST, TAKŽE KDO TO NEMÁ RÁD TAK TO PŘESKOČTE
 Vzal jsem ho do náruče a aniž by jsme se odtrhli jsem nás přemístil do ložnice. Zamkl jsem nás...tohle Maty nemusí vidět. Položil jsem si ho na postel a lehl si na něj, ale musel jsem se  podpírat, abych omylem nezalehl to jeho křehké tělo. Naše oblečení létalo po pokoji a my jsme se ocitli oba nazí. Kel0 se otočil a já jsem ho líbal ze zadu na krk. Nastavil jsem si ho a opatrně do něj vnikl. Když si  zvykl, začal jsem přirážet čím dál tím více. ,,Ondreji.." křičel a já se jen usmíval. Celý se prohnul, když jsme oba dva najednou, dosáhli orgasmu. Svalil jsem se vedle něj a přitáhl si ho do objetí.
  KONEC 15+ ČÁSTI :D.
 
    ,,Miluem ťa" zašeptal. ,,Já tebe taky" přitiskl jsem si ho více k sobě. Zavřel jsem oči a s úsměvem na tváři jsem usínal. Přijal jsem pořážku ve své vlastní sázce, že se už v životě nezamiluju...ale je to fakt nádherná porážka to musím uznat. 

🎉 Dokončil/a jsi příběh Porážka w/GEJMR, Kel0 /KEJMR/ (Jednodílovka) 🎉
Porážka w/GEJMR, Kel0 /KEJMR/ (Jednodílovka)Kde žijí příběhy. Začni objevovat