(Kdyžtak proč tam je 30.. Noo.. Nějak mě nenapadají názvy.. 😁)
No ale kde je tady policejní stanice? Možná už vím. Došel jsem kousek k náměstí a viděl nápis policejní stanice. Mám ji! Otočil jsem se na kluky a ty měly zbytek party a i ty iněkce. Kývli na souhlas a mi vešli dovnitř.
"Dobrý den" Slušně jsem pozdravil. "Dobrej, co potřebujete?" Každej policista stejnej.. "Chceme nahlásit zdrogovaní a využití.." "Vy je? Nebo oni vás?" Zeptal se a nadzvedl obočí. "Oni nás" Řekl Radek. "Hmm tak dobře, máte nějaké důkazy k těm drogám?" Hned co to dořekl šel Pavel k němu a ukázal mu co do nás dali.. Nevím jestli to jsou drogy ale co.. "No dobrá jděte do druhého patra hned první dveře v pravo" Řekl a mi tak udělali došli jsme tam a zaťukali. Ozvalo se hluboké a nepříjemné "dále" Vážně jsou všichni takový bručouni? Vešli jsme dovnitř a divím se že to těm holkám bylo jedno.. A ty kluky přivede snad Honza.. No nevím moc síly taky nemá.. "Dobrý den" Pozdravili jsme zborově. "Dobrej den, potřebujete něco?" "Jdeme nahlásit pokus o znásilnění a zdrogovaní." Řekl jsem narovinu. "Dobře, máte nějaké důkazy o zdrogovaní a znásilnění?" "Tady máte iněkčtní stříkačky, a důkaz na znásilnění všude ty cucfleky a moje holka je svědek že se nás snažili znásilnit" Řekl jsem. "No dobrá počkejte tady musíme zjistit jestli to jsou doopravdy drogy." Řekl a s těmito slovy odešel.
Pohled Kristýny
Doběhla jsem domů a zamkla se v pokoji.. Vím že mamka s taťkou mají přijet už ani nevím kdy.. Možná už tady jsou to vážně nevím.. Hned co jsem sebou švihla o postel mi zavolal Honza. Ten jedinej nedělal to co oni..
"Haló?" Řekla jsem a snažila se aby nebylo poznat že jsem brečela.
"Tady Honza, mohla by jsi mi jít prosím pomoct?"
"Podle toho s čím"
"No.. Jak to říct- 'chvíli bylo ticho' jsem furt v Akvaparku a musím dostat ty kluky na policejní stanici"
"Ach bože.. Hned tam jsem"
Řekla jsem a hovor položila.. Super zase je určitě uvidím..
Po chvíli jsem došla do akvaparku. Moc daleko to není šla jsem na místo kde jsem je naposledy viděla. "Ale ale.. Kdopak se nám to vrátil?" Řekl jeden z nich.. Opruz.. "Heslo jo.. Nedělejte mi to těžší a pojďte se mnou po dobrém.. " "A co z toho budeme jako mít?" Řekl zase nějakej jinej. "Nebudete mít modřiny a monokly" Řekla jsem. Jen tak pro informaci hodila jsem na karate proto mě asi Honza zavolal, i když nevím jak to zjistil.. "Ty nás chceš jako zbit? A úplně sama?!" To poslední zdůraznil. Jak to dořekl se za mnou objevil Honza. "Ty už jsi tu?" Zašeptal mi do ucha a já jen přikývla. "Tak kdo jde první?" Řekla jsem si a ještě zašeptala něco Honzovi. "Máš provaz?" Ken kývl a nenápadně ukázal za roh. "Pff stejně tě přeperu, sice holky nebiju ale jsi výjimka" Řekl a běžel proti mě s nataženou pěstí. Za tu jsem ho chytla vzala jsem ho pod pasem a hodila o zem. "Jestli jste takhle slabí všichni tak to vzdejte.." Řekla jsem a usmála se. Asi 2 je mě přišli a nejspíš se vzdali ten koho jsem schodila na zem taky vstal a nechal si zavázat ruce. "Tak co s tebou?" Řekla jsem a zasmála se. "Pojď a ukaž co v tobě je" Řekla jsem a čekala co udělá. Rozeběhl se ke mě a..Konec 😁 promiňte že nebyla dlouho žádná kapitola 😭😭 máte právo mě zabít 😥😭 díky za přečtení a hvězdičky 😍 jste úžasní! ❤😘 snad budou vycházet kapitoli častěji ale nic neslibuju. 😣 tak u další kapitoli.
607 slov
ČTEŠ
Kdo vyhraje? (Opravovaní)
FanfictionJe to poměrně stará kniha na mém profilu.. Už asi přes 5 let.. Takže se nedivte,že tam jsou chyby.. Postupem času to opravují,ale nemám na to čas.. A teď info o příběhu. Jedná se o 2 krásné holky s vysportovaným tělem, který jednoho dne pojedou na...