Sakura P.O.V.
Se stie doar ca sunt o BadGirl,asa ca ma gandesc sa dau inca o petrecere,deoarece nu mi-au ajuns celelalte noua pe care le-am tinut acasa.
Parintii mei trebuie sa ajunga poimaine,asa ca am timp sa strang toate gunoaiele pe care le voi face cat voi fi implicata intr-o megasupertarepetrecere.
Imi scot telefonul din geanta si trimit mesaj la toti elevii de la liceu pe care ii cunosc,deoarece vreau sa fie plina casa diseara la ora 17:00 cu liceeni,si sa petrecem pana in zori.
Deschid usa casei si intru lasand cumparaturile unde apuc.Niste rasete imi atrag atentia si ma grabesc sa ajung catre locul de unde se aud zgomotele.
Ma duc in sufragerie,nimic.Intru in bucatarie,dar mare mi-e surprinderea cand imi vad parintii razand cu niste cafele pe masa.
-Mami,tati,bine ati venit! spun eu cu jumatate de gura.
-Sakura,draga!se ridica mama si ma imbratiseaza.Nu te-am mai vazut de doua luni!Cum o mai duci?
-E-Eu,foarte bine.Dar voi?
Avem camere in casa si de fiecare data cand se intorc le verifica.Si cand spun ca avem camere in casa,ma refer in fiecare camera,dar bineinteles nu si in baie,doar nu sunt obsedati.
-Noi extrem de bine.Doream sa te vizitam,asa ca ne-am luat concediu o saptamana.Nu-i minunat?spuse tata.
-Da tata,in legatura cu asta,nu stiam ca veniti si...
-Te lasam putin Saku,da?
-Mergem pana in camera,spuse tata cu un zambet cu subinteles.
Ce este cel mai rau este ca au calculatorul lor in camera lor cu programul prin care pot monitoriza toata casa.Inseamna ca o sa vada petrecerile,gunoaiele si cel mai rau *gulp* cum mi-am pierdut virginitatea.
-Sakuraaaa! striga mama pe un ton extrem de suparat.
-Da mama?alerg eu pana in camera ei,dar dintr-un moment de neatentie ma impiedic de pragul usii si cad fix in fata lor.Oww!
-Ai dat petrecere peste petrecere,cu greu ai strans mizeria si ai facut sex!
-Nu pot sa cred!spune mama gata sa lesine.
-Domnisoara ,esti pedepsita!Te vei duce la familia Uchiha in satul Konoha!Ma duc sa le dau telefon in acest moment.
Daca tata se duce sa dea telefon la familia aceasta,atunci eu nu voi mai fi aici,ci acolo.Ma uit la ceas si vad ca este ora 17:00.Un ciocanit se aude in usa.Oooo!Am uitat sa anulez petrecerea.Sunt terminata.
Cobor si il vad pe tata spunandu-le ca petrecerea s-a anulat,si tipa la mine spunandu-mi ca tocmai ce m-i s-a dublat pedeapsa si ca voi pleca azi,fara nici o discutie.
*** Dupa 3 saptamani ***
Acum trei saptamani cand am ajuns aici,totul m-i se parea groaznic,dar acum nu mai este nimic in neregula.M-am schimbat.Nu mai simt nevoia sa dau petreceri,in fiecare zi il ajut pe Sasuke la treburile gospodaresti,si cel mai bun lucru este ca ne vom casatori.
Îl iubesc.As face orice pentru el,si parintii mei dar si ai lui sunt incantati de veste.Ca sa iti deschizi ochii,ai nevoie de un impuls,si chiar daca acest impuls vine din partea parintilor,nu ezita sa-l primesti,deoarece este un lucru minunat.
CITEȘTI
SasuSaku-Culegere de povesti
FanfictionAceasta culegere cuprinde mai multe povesti Sasusaku.Enjoy!