3.unutamadı...

63 6 4
                                    

O gün Deniz çok ağlamıştı. Doğum gününde tutuğu dilek bile "bende mutlu olmadıysa başkasında bulur o mutluluğu inşallah" demişti. Onu her gün gittikçe çok seviyordu ve o günden sonra DENİZ TEKİN- KENDİNE İYİ BAK  şarkısına bağlanmıştı.

Deniz çok değişmişti. Ondan vazgeçemedi ama onsuz da hayatına devam edebilirdi. Ve bunu çok iyi biliyodu. Onu unutmayı ondan vazgeçmeyi çok istemişti ama önceden yakın arkadaş olmaları ve komşu olmaları bunu engelliyordu. Ve Deniz artık 16 yaşında çok güzel genç bi kızdı.

Deniz ve ailesi Iraka döndüğünde yolda hep onu düşünüyordu. Ona o kadar çok bağlanmıştı ki onu aklından bi türlü çıkaramıyodu. Iraka döndüğünde onu görmüştü. Ama yaptıklarını hatırladıkça yüzüne bile bakamıyodu. Onun zerresini haketmediği sevgisini ona vermediği için utanıyordu. Ona karşı olan duygularından utanıyodu. Bakamıyodular birbirlerinr. Berkay sevgilisi kızar diye , Deniz ise ona olan duygularından dolayı bakamıyodular birbirlerine.

Sonra yavaş yavaş arkadaşça konuşmaya anlaşmaya başladılar. Deniz başka birine aşık olmuştu. Ama Berkay'da Deniz'in aklının bir kenarındaydı. Aşık olduğu kişinin adı Selim'di. Selim zengin tipli, yakışıklı biriydi. Berkay'da öyleydi zaten.

Deniz'i sosyal medya hesabından gören Selim Deniz'e çarpılmıştı adeta. Aslında Selim iyi bir değildi. Kızlarla oynayan sadece dış görünüşe bakan yalancı biriydi. Selim Deniz'e mesaj atarak " bu kız senmisin?!?!?" diye sordu. Debiz'de "evet" yanıtını verdi. Selim onunla sevgili olmak için yalvardı yakardı ona "inanki seni her an mutlu edicem❤" diye yeminler etti.


Deniz'de bu söze kandı işte. Mutlu olacağını sandı ve onunla mutlu olmayı düşündü. Aslında Drniz'de onu sevdi iyi birine benziyodu. Ama sadece benziyordu. Sonra bunlar sevgili oldu. Selim'de Berkay'ın okulundaymış. Ve birbirlerini hiç sevmezlermiş. Onlar yani Deniz ve Selim sevgili olduğunda Selim profiline "S❤D" koymuştu. Deniz ve Selim aynı profil resmini taşıyordu zaten. Berkay bunu anladı. Yani anlamaya çalışmıştı.



Deniz ve Selim'in sevgili olduğunu Berkay ablamış. Bide bu sevgili kilisesi var şifre vermek gibi. Deniz şifresini Selim'e vermişti. Selim'de şifremi bilmiyorum diyip geçiştirmişti Deniz'i. Berkay Deniz'in şifresinin Selim yanında olduğunu biliyordu. Ve Deniz'e çok can sıkıcı bir mesaj atmıştı.



Mesajda "Deniz'im benimle yattığını hatırlıyosun dimi? Çok güzel ve unutulmaz bir geceydi!!!" demişti Berkay kasten. Ortada ne yatmak vardı nede gece. Deniz bunu görünce şok oldu ve korktuğu başına gelmiş Selim bu mesajı görmüştü. Ve Selim çok büyük yanlış yaparak Denizi bir yalan için terk etmişti...

İÇİMDEKİ OKYANUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin