HASTANE

5.4K 363 12
                                    

EGE'NİN AĞZINDAN

 Hastaneye gider gitmez danışmadan Sinemin kaldığı odayı öğrendim ve asansörün gelmesini beklemeden koşarak katları çıktım.Şansıma odası en üst kattaydı koşarken nefes nefese kalmıştım.Ama sonunda odanın kapısının önündeydim.İçeri girdiğimde Sinem hasta yatağında yarı uyur vaziyette yatıyordu.Yüzünde küçük çizikler vardı.

Başında bir adam duruyordu.Orta yaşta iyi niyetli bir adama benziyordu.Ona hemen sordum;

-Telefondaki siz miydiniz?

-Evet,onu hastaneye ben getirdim.Sonra da senin gelmeni bekledim.Bu kızcağızı birine emanet etmeden gidemezdim.Durumu ciddi olmasa bile başında biri olsa iyi olur diye düşündüm.Bu arada siz bu kızın neyi oluyorsunuz?

-Eee şeyy ben kuzeni.Evet evet kuzeniyim.

-Tamam öyleyse,artık gidebilirim.

-Çok teşekkür ederim amcacım.Yani bu yaptığınızı her insan yapmaz.Günümüzde çoğu kişi birine araba çarptığını vb. gördüğünde suç benim üstüme kalır diye oradan uzaklaşıyor.Tekrar teşekkürlerr.

-Ne demek evladım insanlık ölmedi daha.

VE ADAM ODADAN ÇIKTI.BENDE HEMEN SİNEMİN BAŞINA GİTTİM.DEDİĞİM GİBİ YARI UYUR VAZİYETTE OLDUĞU İÇİN BU KONUŞULANLARI DUYABİLİYORDU AMA BİRŞEY SÖYLEMEYE GÜCÜ YOKTU.

DURUMU GAYET İYİ GÖRÜNÜYORDU.BİRKAÇ DAKİKA SONRA ODAYA HEMŞİRE GELDİ.BENİM DIŞARI ÇIKMAM GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİ.

DIŞARI ÇIKTIM VE BİR SANDALYEYE OTURDUM.O SIRADA SİNEMİN KALDIĞI ODAYA BİR DOKTOR GELİYORDU.HEMEN ONU DURDURDUM VE;

-Durumu iyi dimi? Önemli birşey yok?

-Evet durumu gayet iyi.Arabanın çarpma etkisiyle bayılmış ve vücüdünda küçük çizikler var.Onun dışında önemli birşey yok.Kendine gelince taburcu edebiliriz.

-Peki teşekkür ederim.

DOKTOR İÇERİ GİRDİ.VE BENDE OTURDUĞUM YERE GERİ DÖNDÜM.

SİNEM'İN AİLESİNE HABER VERMEM LAZIMDI AMA BENDE NUMARALARI OLMADIĞI İÇİN SİNEMİN TELEFONUNDAN ARAYACAKTIM.

DOKTOR VE HEMŞİRE DIŞARI ÇIKTI.İÇERİ GİRDİĞİMDE SİNEM UYANMIŞTI.BENİ GÖRÜNCE GÜLÜMSEDİ.

SİNEM'İN AĞZINDAN

Gözlerimi hastanede açtım.Uyandığımda başım fena halde ağrıyordu.En son hatırladığım şey bi arabanın hızlı bi şekilde bana gelmesi ve benim hiçbirşey yapamamamdı.

Kendime geldiğimde hastanedeydim.Vücudumda bir ağrı-sızı hissetmiyordum

Bu kazayı kolay atlatmıştım! Ee dayanıklı kızımdır ;)

Herneyse,uyandığımda odada bir hemşire ve birde doktor vardı.Doktor muayene etmesi gerektiğini söyledi.Yattığım yerde şöyle bir doğruldum.Hemşire de serumu yeniliyordu.Onlara ne zaman taburcu olacağımı sordum hemşire hemen 'Serumun bitince seni taburcu edeceğiz tatlım'dedi.Sıcakkanlı birine benziyor.

Bir dakika Ege! Onunla buluşacaktık! Hay aksi.Şimdi onunla oyun oynadığımı böyle bir buluşma düzenleyip de gelmediğimi görünce ona değer vermediğimi,dalga geçtiğimi falan düşünür!!

Oooff off :(

Ben tam bunları düşünürken hemşire ve doktor odadan çıktılar ve birkaç dakika sonra odaya EGE GİRDİİ!!

O an ne kadar mutlu olmuştum anlatamam.Sanırım dünyanın en mutlu SAKARI bendim o sırada.

Ege hemen o kalın ama tatlı sesiyle;

-Günaydın küçükhanım.

diyip güldü.

Bense ona aldırış etmeden;

Beni hastaneye kim getirdi?Sen beni nasıl buldun?Seni çokmu beklettim? ....

şeklinde sorularımı yöneltmeye başladım.Ege bütün bu soruların bitmeyeceğini düşündü ve sözümü keserek;

-Bir dakika yaa.Sakin ol bi yavaş yavaş sor hepsini cevaplıyım.

-Tamam.Hazırsan ilk soru geliyor :)

-Gelsin.

-Beni hastaneye kim getirdi.

-Yardımsever bir amca.

-Sen beni nasıl buldun peki?

-Bak şimdi.Ben pastaneye gittim ve seni beklemeye başladım aradan belli bir zaman geçti.Baktım sen hala ortalıkta yoksun bende bi arıyım dedim ve aradım.Telefonu bir adam açtı.Çok şaşırdım ve hemen seni sordum.O da senin hastanede olduğunu bir trafik kazası geçirdiğini ve şu an iyi olduğunu söyledi.Bende hemen hastaneye geldim.

-Bana çarpan adamın o olduğunu düşünüyor musun peki?

-Hay aksi! Aklıma o hiç gelmedi.Adama hep seni orda görüp hastaneye getiren bi yardımsever gözüyle baktım.Yanii bilmiyorum.

-Herneyse.Napalım.Eğer bana çarpan oysa bile çoktan gitti.Tekrar bulmamız imkansız gibi bişey.Polisi falan da işe karıştırmak istemiyorum.

-Peki sen bilirsin.

 BİZ BUNLARI KONUŞURKEN BENİM SERUMUM BİTMEK ÜZEREYDİ VE BU DA HASTANEDEN TABURCU OLACAĞIM ANLAMINA GELİYORDU :))

HASTANELERİ HİİÇ SEVMEM ZATEN.ODALARINDA Bİ KASVET VARDIR HER ZAMAN.SÜREKLİ BEBEKLER AĞLAR ORADAN ORAYA HASTALAR TAŞINIR FALAN,BENİ BUNALTIYOR YANİ...

DAHA DEVAM EDİCEKTİM DE BAŞIM ÇOK FENA AĞRIYOR BU KADAR YAZABİLDİM CANLARIM :)) UMARIM BEĞENİRSİNİZ.YORUM VE VOTELERİ BEKLİYORUUM :))
 

Sınıfa Gelen MeteorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin