Ve Deniz'in canını en çok yakan babasının ona 16 yaşında bir tokat atmasıydı. Canı acımadı çok kuvvetli tokat olmasına rağmen. Canı acımadı. Ama kalbi çok acımıştı. Babasını yüzüne bakamıyordu. İçindeki sessizlik çığlıkla "ARTIK BABAM DRĞİLSİN!!!!!." diye bağırıyordu.
Deniz'in güzelim gözleri yine mahfolmuştu. Kalbini diyemem bile. Deniz bu kadar üst üste gelen acının hiçbirini kaldıramadı. Okulda düşük notlar aldı, kendine zarar verdi, kimseyle konuşamaz odasından çıkmazdı. Bütün sevdiği müzikleri, renkleri, elbiseleri hatta saç şeklini değiştirsede onu hatırlatan elbet bişey oluyordu. Deniz okulda bayılmaya başladı. Yemek yiyemez hal aldı bu durum. Annesi ve babası çok üzülüyordu.
Deniz Berkay'ı yüz yüze tebrik etti. "Sana kızmıyorum aferim beni korudun, beni kıskandın belki hala çok seviyorsun ama bu Deniz çok değişti Berkay. Deniz okyanus oldu. Yüzmeyi bilmeyenler boğuldu ve sen en dibtesin!..." demişti Deniz dalga geçer bir gülüşle.
Berkay susmuştu bir süre birbirlerine baktılar ve Berkay bu suskunluğu bozdu " ben, seni hala seviyorum onunla çıkmana dayanamadım bunu kaldıramadım." dedi. Deniz karşılık verdi "bende hala seviyorum ama sen bir çok şeyi zehir zıkkım yaptın bana. Eskisi gibi güvenemiyicem artık sana, o sevgi eskisi gibi değil artık, kalbimi paramparça eden birine daha ne verebilirim ben!!???"
Berkay " bana bir şans daha ver lütfen."
Deniz "bu sana son şansım haberin olsun!"
Berkay'da sevinçle "seni seviyorum..." der. Deniz sadece bir gülücük verdi. Ama Deniz çok yanlış bir karar vermişti. Ona ikinci şansı vermemeliydi. Ama bunu nerden bilebilirdi ki?.Deniz Selim'i daha unutamamıştı. Ama Berkay'ıda seviyordu. O günün hemen yarını, Deniz Berkay'ın profilindeki biyografide yazan "çocukluk aşkım ❤E❤" yazıyordu. Deniz gözlerine inanamıyordu. Hemen Berkay'a mesaj atar "Berkay bu ne?!?!?!" dedi. Berkay "çocukluk aşkımı buldum Deniz onu çok seviyorum" Der. Deniz göz yaşlarına boğulur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ OKYANUS
Ficção AdolescenteBir hikaye yazdım. Biraz hayatımdan biraz hayallerimden. Acı diye bişey yok aslında, siz izin vermeseniz kimse kılınıza bile zarar veremez. Acılarımızı biz seçtik aslında. Ama bunların olacağını bilmeyecek kadar kördü göz bebeklerimiz. Her insanın b...