mă place !!!

100 3 1
                                    

Era Vlad  , cu o cutie albastră  în mână  .
V-   e pentru tine , un cadou . Dar ai grijă e ceva foarte fragil .
Eram plină  de emoții , pot să  pun pariu că  se vedea de la o poștă  .
Deschid cutia încet și înăuntru  văd  un pui de huski .
A-  Nu pot să  cred! Eram atât de uimită și de bucuroasă, rămăsesem cu
gura căscată.
A-  e pentru mine ? Întreb eu cu mari
emoții .
V -   da, îți place ?
A-   e minunat !!!
A-   dar atunci de ce i-ai dat un buchet de flori lui Bianca ?
Vlad rămâne uimit la întrebarea mea , nu-i vine să  creadă și se uită la Bianca încruntat și nervos .
V-  de până când ți-am dat eu un buchet de flori ție? Ști prea bine că buchetul este pentru Alexia nu pentru tine !!!
B-   nu-mi spune că  ție chiar îți place de ea !?
V-  ba da chiar îmi place , este sinceră, drăguță , frumoasă , talentată și inteligentă!!!
Pentru moment rămân blocată auzind cele spuse de Vlad, el chiar mă place !
B-  tu chiar o placi ! Spune Bianca destul de enervată și supărată.
Mi se afișează un zâmbet pe fața mea,
chiar în acel moment îmi sună telefonul, era tati .
Convorbire telefonică:
A-  da tati ?
T (tati)-   ce faceți când veniți?
A-   Nu știu,  de ce ?
T-   peste 10 zile plecăm cu avionul înapoi în Belgia .
A-  Păi ce s-a întâmplat?
T-  trebuie să mă întorc la firma
A-  de ce nu pleci doar tu ?
T-  nu pot să vă las singure
A-  bine , dar îmi mai poți trimite niște bani ?
T-  îți dau câți vrei
A-  Păi plecăm la Mall și vreau să-mi schimb și telefonul ... deci vreo 3000 de € e ok ?
T-  bine ți trimit acum
Convorbire încheiată.
B-   ce vrea tata ?
A-  peste 10 zile plecăm înapoi în Belgia . În timp ce spuneam această frază mă întristam  din ce în ce mai mult . Văzându-mă așa, Vlad fără să stea pe gânduri mă ia de mână. În acel moment mă trec fiorii și văd cum Bianca se încruntă .
V-   deci mergem la Mall? Îl văd cum zâmbește, este așa de drăguț.
Din perspectiva lui Vlad :
Ca să  se simtă mai bine o iau de mână să vadă că îmi pasă de ea .
Este atât de frumoasă! Zâmbetul ei mă calmează.
Din perspectiva lui Alexia :
Ne pregătim să mergem la Mall, mă  schimb în haine de oraș și mă machiez . Mergem cu BMW lui tati evident este un șofer care ne duce la cel mai mare Mall și Vlad mă întreabă.
V-   auzi de unde aveți atâția bani ?
A-   Păi părinții mei conduc compania de Samsung .
V-   tare !!!
Timpul trece destul de repede și ajungem la Mall . Intrăm în magazine ne cumpărăm niște haine mișto și ne-am oprit la fast-food să mâncăm.
Vlad se pune fix lângă mine și îmi spune :
V-  poți să vi să vorbim un pic ?
A- da .
Mergem într-un loc mai retras mă ia de mână și-mi spune ,
V-  uite , ( în momentul în care începe să  vorbească parcă i se pune un nod în gat ) eu .... te plac !
În acel moment cred că m-am înroșit la față, se uită în ochii mei și îi spun că și eu îl plac . Atunci mă îmbrățișează și îi răspund.
Continuăm restul zilei stând mai mereu împreună, era totul atât de frumos !

Sper că vă place cartea !!!
2 capitole într-o zi nu-i tare ???

Pe Cine Iubesc ? ( W Vlad Munteanu  Și Andrei Șalaru)Where stories live. Discover now