Ομέρ!
" Το δικαστήριο αποφάσισε την ελευθέρωση του κατηγορημένου με τον όρο της καθημερινής παρουσίας του στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του για δύο έτη. Η κυρία Κενάν θα συλληφθεί για την απαγωγή της κόρης της μόνο αν η ίδια προβεί σε κάποια καταγγελία. Και τέλος η Γιασμίν Σρόιντερερ θα επιστρέψει στον άντρα της όπως ορίζει ο νόμος και το έθιμο της φυλής Σρόιντερερ. Λύετε η συνεδρίαση. " Είπε ο δικαστής και οι περισσότεροι άρχισαν να αποσύρονται.
Ήμουν τόσο χαρούμενος που έληξε αυτό. Μα πιο πολύ που θα έσφιγγα στην αγκαλιά μου την γυναίκα μου. Η απόφασή τους ήταν κάτι παραπάνω από ανακούφιση. Μου έδωσαν την γυναίκα μου πίσω. Κανείς δεν μπορεί τώρα να την πάρει από εμένα . Ακόμα και η πραγματική της οικογένεια.
"Αγάπη μου. " Της είπα έξω από το δικαστήριο και την σήκωσα στην αγκαλιά μου.
" Είσαι ελεύθερος πλέον."
"Δεν με νοιάζει αυτό. Εμένα με νοιάζει που θυμάσαι και πάλι ζωή μου. "
" Πότε γυρνάμε στο σπίτι μας; Μου έλειψε το μωρό μας."
"Τώρα αμέσως αν το θες. Θα φύγουμε καρδιά μου. "
"Μα πρώτα σε παρακαλώ θέλω να κάνω μία σοβαρή συζήτηση με κάποιον. " Μου είπε και κοίταξε την μητέρα της. Εγώ χωρίς να πω τίποτα την συνόδευσα ως εκεί.
"Γιασμίν; " είπε με απορία δεν περίμενε να της μιλήσει μετά από όλα αυτά.
"Ναι μαμά. Μην φοβάσαι δεν ήρθα για να σου φωνάξω ή να σε κατηγορήσω για ότι μας έκανες. Δεν θα σε καταγγείλω στην αστυνομία για την απαγωγή μου και ούτε πρόκειται να σου κρατήσω κακία. Μπορεί να μην σεβάστηκες την επιλογή μου, να είμαι με τον άντρα μου , αλλά και πάλι εγώ δεν πρόκειται να σε αφήσω στο περιθώριο. Καταλαβαίνω πολύ καλά γιατί τα έκανες όλα αυτά. Έχασες ένα μωρό από την αγκαλιά σου πριν εικοσιπέντε χρόνια και δεν μπόρεσες να του χαρίσεις την αγάπη του είχες. Την φύλαξες μέσα σου και την χάρισες σε ένα άλλο παιδί , που το είχε περισσότερο ανάγκη. Το έχασες αυτό από τις πράξεις του την στιγμή που μάθαινες ποιο είναι το πραγματικό σου παιδί. Δεν ήθελες να με ξανά χάσεις. Μα πως πίστευες ότι θα άφηνα τον άντρα μου μόλις έβρισκα την μνήμη μου; " Της μίλαγε η Γιασμίν και εκείνη έκλαιγε.
"Έχεις δίκιο σε όλα αυτά. Δεν ξέρεις πόσο πόνο έχω νιώσει. Έχασα τρεις φορές το παιδί μου. Το κήδεψα δύο φορές. Μάνα είσαι Γιασμίν και μόνο στην ιδέαν να πάθει κάτι το παιδί σου τρελαίνεσαι. Συγχώρεσέ με. " Της ζήταγε έτοιμη να πέσει στα γόνατα.
YOU ARE READING
Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!
RomanceΟ Ομερ Σρόιντερερ είναι ένας από τους πιο γνωστούς , ωραίους και πλούσιους αγάδες της Τουρκίας. Όμως διαφέρει αρκετά γιατί θα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε, αλλά εκείνος θέλει μόνο μία. Την Γιασμην Μεχμέτ. Μια όμορφη γυναίκα, πειρασμό για κάθ...