Ingiltere denilen yer hep soğuk olurdu bu yüzden de adı üzerinde güneş doğmayan ülke değilmiydi zaten.
Lusiana ( lusie ) her sabahki o prenses endamıyla odasından yavaş ve oldukça kibar adımlarıyla merdivenlerinden aşaģı doğru iniyordu.
"Hey her sabah nasıl böyle geç uyanabiliyorsun neredeyse ortalık gürültüden yıkılıyordu ! " dedi ros.
Ayrıca dün gece eve biri girmis sabah herkes ayaktaydı biliyor olması gerekirdi saatlerce nasıl uyuyabiliyordu ki ?
"Neler saçmalıyorsun sen neler oldu ne yaptim ben ?" dedi.
Neler saçmalıyordu bu prenses bilmiyormuydu dün gece yaşananları yoksa evde deģilmiydi evde olsa mutlaka haberi olurdu ?
"Hey lusie gevezeliği bırakın ve yemeğe gelin ben ona anlatirim josepinee sakin olmalisın bu gün senin dogum günün " dedi bayan mozarel ( evin hizmetcisi)
Neyse daha fazla gevezeliģe gerek yoktu dogumgunu oldugunu da biliyordu.Giyinmeyi ve biran once gitmeyi dusundu az kiyafeti olmasina rağmen hazırlanması saatler sürebilirdi sonućta lusi gibi bir ablasi vardi ona benzeyen tek huyuda buydu.
Ama saat ! saat daha 4 tu neden bu kadar uzun gelmisti ki ? Bunlari dusunmeden yataga kendini birakan jess hemen uykuya daldi iki saat daha uyumasi gerekiyordu.
"Uyan jess hadi geç kalıyorsun , jess bu gun arkadaslarinla bulusacagini saniyordum saat 6 da uyandirmami soylemistin jess ? !"
Bu steve ( jessica nin babasi) anlasilan o da yeni uyanmisti jess hemen kalktı kahvaltı etmeden kapıya yöneldi aslında gayet memnundu çünkü steve in yemekleri pek iyi sayılmaz.
Jessica birden dalgın bir düsünceye daldi.
Annesini yıllar önce kaybetmis onun yemeklerini ve kokusunu hatirlamis ve birden icini bir hüzün kaplamisti çünkü annesi öldüğünde cok kucuk degildi ve hatirliyordu.
Ayakkabılarını giyip iki sokak ötedeki parka gitti,her sey yerli yerinde duruyordu o haric olamaz ! sandy ortalıklarda yoktu.
Derken arkasindan heyecanla bagiran sandy ni sesini duydu bu ince tız sesi nerde duysa tanırdı. "jess, hey jess " diye bağıran sandy geldi ve sarıldı jess sevinmisti çünkü hep tek başinaydi ve okulda bir arkadas gerekiyordu mutluydu taki yanındaki kumral genci görene kadar.Dayanamadan sordu ;
" sandy yanindaki çocuk kim ?"
" kuzenim , istersen tanıştıriyim jessica thomas, thomas jessica."
Sandy gayet heyecanlı görünüyordu.
jess ise Şimdi bu çocukta mı pesimize takilicakti diye dusunuyordu.
Sandy nin kuzeni denen cocuk cok yakisikli olabilirdi ama gözumu hic tutmamisti gulemiyordum cünku birden aklima annem gelmisti hayata ve insanlara karsi birden icimde bir kin olustu.
Parka girdigimizde iceride uyuyan sari sacli bi cocuk vardi dogrusunu soylemem gerkirse bayağı iyi uyuyordu kimsesiz de olamazdi giyimi iyiydi uzerinde beyaz bir tisort altinda lacivert bir sort vardi. Ve ortalik kalabaliklasmaya basladi birden kahkaha atmaya basladilar bunlar bagirdikca herkes gulmeye baslamisti - sandyle kuzeni de - iyice sinir olmustum cocuk uyuyordu nesi komikti bunun anlamadim.
Bir cocuk "edward "diye bağirdi cocuk birden irkilerek ayaga kalkti.
Sanirim korkmus ve sasirmisti.Birden arkasina donup bana bakti sonra tekrar onune dondu.
Sonra yanima sandy nin kuzeni geldi.
-sanirim sıkıldınız kucuk hanim.dedi bu cocuk kendini ne saniyordu dostum falan mi cevap vermedim sonra cody bana dogru yuruyerek "hey jess kim o bir sorunmu var ? " dedi.evet centilmen bir davrinsti ama hic cekemezdim onlara ;
-siz ne sacmaliyorsunuz ha ? diye bagirarak cevap verdim ikisi de yerine oturdu.Sonra uykucu yeni cocuk bana daha cok bakmaya basladi oldukca rahatsiz ediyordu.
Yonumu degistirdim ve rahatlayarak eve kostum cikista cocuk arkamdan bakti ancak dahada hizlanarak gozden kayboldum..
Her sey sıkıcı olmaya baslamisti bazi seylerin değerini bilmeyen insanlar yuzunden.Bunun dun farkina vardim.Saatlerce dusundum orasi bizim parkimizdi! Kendi emeklerimizle olusturdugumuz kucuk bir bahceydi mariellerin evinin onundeki bos bir araziydi sadece ne zaman bu kadar degerli olmus herkes basina toplanmisti ?Burayi yaparken akillarindaki tek sey basit olan hayatlarinin artik degismesi ve buyulenmek belkide lanetlenmek bile olabilirdi cunku onlar hicbiseyden korkmazdi bu grup dagilamazdi Kafamda bu kadar dusunceyle uykuya daldim...
Hey umarim begenmissinizdir bu benim wattpadde yazdigim ilk hikayem.Normal hayatta bir cok hikaye karalarim ama burda yazmak cok zevkli her neyse iyi okumalar sizi seviyorum :))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANET
FantasyBir suru genc ,ölüme mahkum bir soy ,ortalığı asırlar önce karıştıran ve soyunu lanetleyen bir genc kiz: asirlar sonraki torunun soyundaki modern bir cagda yasayacak olan bir kizin onun yuzunden oldurulecegini nerden bilebilrdi ve hayat james icin...