Salvata de Demoni
Tot ce am vazut dupa a fost negru.Asta era sfarsitul,dar totusi ceva s-a intamplat.Nu am m-ai simtit presiunea apei, ci doua brate care m-au cuprins si m-au dus la mal.Apoi am simtit iarba moale din cimitir.Am fost salvata, dar de catre cine?Am inceput a aud tot felul de soapte.
-Daca moare ce ne facem Xander?
-Nu o sa moara, stai linistita Tania!
-Respira?
-Da, Alexa!
-Frate, trebuia sa o lasi acolo!
-De ce Sebastian? Eu sa nu ma distrez putin?
-Gata baietii! Uitati se trezeste!In secunda urmatoare am deschis ochii si in fata mea am vazut 5 persoane.Trei baietii si doua fete.Fata lor era alba ca varul si ca zapada si erau extrem de frumosi.
-Cine sunteti voi?
-Cei ce iti vor face viata un calvar!
-Sigur! Atunci de ce m-ati salvat?
-Fiindca asa am vrut, probleme?
-Nu ciudatule!
-Pe cine faci tu ciudat mironosita ce esti?Vrei sa fii cina mea?Am vazut cum se apropia de mine si si-a scos coltii.Stai,stai! Si-a scos coltii?Da! Nu visam, acel baiat si-a scos coltii la mine.Era un vampir.Toti erau niste vampiri.M-am speriat extrem de mult.
-Lasa-ma!
-Te las daca nu ma m-ai faci ciudat! Ai inteles?
-Da!
-Uita-te in ochii mei si spune-o!Atunci am ridicat capul si l-am privit in ochii.Avea ochii ca cerul albastru, ca apa marii.Erau fermecatori.M-au vrajit pe loc.Dar era o singura problema.Era un demon ce deja ma ura.Ceilalti parca m-ai veau mila , dar el nu! Puteam fii cina lui!
-Da!
-Xander, las-o!
-Ooo Eduard sa nu-mi spui ca iti place fatuca asta?
-Nu! Dar gandeste-te! Poate ea e cea care te poate schimba exact cum ti-a spus oracolul!
-Sunt 0 sanse si sti foarte bine!
-Si? Ce pierzi daca incerci?
-Nu stiu!
-Pai vezi?State-am acolo si ascult-am dialogul dintre demonii.
-Papusa! Cum te numesti?
-Isabella!
-Isabella?!
-Da!
-Eduard,Tania,Alexa,Sebastian!
-Da!
-O cheama Isabella! Exac ca fata de care spunea oracolul!
-O so duci la castel?
-Bineinteles!
-Daca ea ma poate schimba in bine precum spunea oracolul inseamna ca pot sa conduc regatul!
-Exact! Dar daca ajungi sa te indragostesti de ea?
-Hahaha! De ea?
-Xander, e frumoasa!
-Ba nu Alexa!
-Ba da Xander!
-Tu taci Tania!Papusa tu vii cu noi!
-Unde ma duceti? Ma veti omora?
-Te ducem in paradis! Nu te ucidem!Cele doua fete.,Tania si Alexa m-au ajutat sa ma ridic si m-au ajutat sa merg impreuna cu ei.Pe drum insa fetele au incercat sa intre in vorba cu mine in timp ce am facut o pauza.
-Deci Isabella te cheama?
-Da!
-Frumos nume!
-Multumesc! Pe voi?
-Tania si Alexa!
-Incantata!
-Si noi!
-Deci Isabella, de ce vroiai sa te omori?
-Pai Tania acum 5 luni mama mea a murit intr-un accident de masina.Am vrut sa ajung acolo la ea fiindca mi-e foarte dor de ea!
-Cati ani ai?
-16!
-Multi inainte!
-Multumesc Alexa!
-Tie teama de noi?
-Nu de voi doua nu! Dar de baieti da!
-Care dintre ei?
-Acela cu ochii albastri Xander sau cum se numi!
-Ah de Xander! Xander e diferit nu e asa de rau pe cum pare.Acum 5 luni i s-a prezis ca il va schimba o fata pe nume Isabella.Mama sa i-a interzis sa urce pe tron din cauza comportamentului sau!
-Waw!
-Fetelor terminati caci pornim!
-Poti merge?
-Da!
-Ok!Am ajuns intr-o padure unde ne-am cunfundat in intregime.Dintr-o data am simtit ca am trecut prin ceva.De frica nu am intrebat nimic ci am inaintat.Am ajuns intr-o poienita foarte frumoasa.Acolo era uncastel urias, foarte frumos ce m-a lasat gura casca!
-Isabella, inchide gura ca intra mustele!
Am intrat cu ei in castel si am fost intampinati de catre mama lui Xander,regina!
-Majestate!
-Mama!
-Fiul meu!Ai gasit fata?
-Da mama! Ea e Isabella!
-Majestate!
-Vai fiule ,dar e splendida!Unde ai gasit-o!
-In lac!
-In lac?
-Da! Incerca sa se omoare!
-Oh! Isabella vin-o cu bine!
-Da maiestate!Am urmat-o pe mama lui Xander intr-o camera ce cred ca era living-ul.Era foarte frumos.Canapele din piele, masa de clestar in fata canapelei, un mini bar etc.
-I-a un loc!
-Dupa dumneavoastra, maiestate!
-Deci Isabella de ce ai vrut sa te omori?
-Am vrut sa ajung la mama ea.Tatal meu ne-a parasit cand avea 3 ani si de atunci mama a incercat sa ma cresca.Acum 5 luni a avut un accident e masina si a murit.Imi este foarte dor de ea si am vrut sa fiu acolo sus cu ea!Drept sa va spun semanati cu mama mea!
-O scumpa mea, imi pare rau pentru mama ta!Stii, atata timp cat vei sta aici considera-ma ca mama ta! Te voi considera ca fiica ce mi-am dorit-o mereu si te voi sprijini si ajuta la nevoie!
-Va multumesc mult ! Aveti un suflet mare!
-Asa e fiica mea!Imediat regina m-a luat in brate si m-a pupat pe frunte.Aveam si eu o mama chiar daca nu era cea naturala, era ca o mama pentru mine.Momentul a fost intrerupt de catre Xander.
-Mama...
-Da Xander!
-Scuze ca te deranjez , dar te cauta ducele de Rosenberg!
-Ok fiule acum plec la el! Pana atunci du-o in camera ei pe Isabella!
-Da mama!
-Cu bine fiica mea!
-Cu bine!Regina a plecat,iar deja frica m-a cuprins.
-Vin-o papusa daca nu vrei sa devii cina mea!
-Bi..bine!
-Ah ti-e frica de mine! Ce bucurie!
-D..da mi-e frica de tine!
-Vino!
-Da!Am urcat o multime de scarii pana am ajuns la asa zisa mea camera.
-Asta e camera ta papusa! Sper ca iti place albastru.Camera mea e chiar vizavi!
-Multumesc!
-Ai grija cum te comporti ca altfel..
-Am inteles!Cu asta am intrat in camera mea care era uriasa.Totul era albastru si alb.Un pat mare,o camera speciala plina cu haine,o oglinda imensa, o baie proprie si tot felul de docoratiuni si mobila specifica unei camere.Eram tare obosita asa ca am vrut sa ma intind.Pe pat era un biletel:
Ai haine in garderoba si poti face un dus.Pe birou ai un telefon si un leptop! Mda cu placere Papusa!
Am intrat in dus, am facut un dus cu toate produsele de acolo.Uuu ciocolata.Toate erau pe baza de ciocolata.Deci cineva chiar ma cunostea in totalitate.Am mers apoi in garderoba si m-am imbracat cu o pereche de pantoloni scurti albastri , un maieu cu "I love Choco!" si o pereche de pantofi de casa albastru pufosi!Am iesit din camera si pe pat ma astepta Xander.
-Ce cauti aici?
-Mama, dar buna esti!
-Ce gluma buna!
-Ai comentat?
-Nu!
-Mie asa mi s-a parut!Se tot apropia de mine pana cand...