Osztálytársam minden nap látom..és egyébként elég jó idézeteim,gondolataim vannak tőle de nem mindent neki szántam van ami csak úgy jött mert ez az érzésem és mert máskorra is igaz vagy másra..
Most jön az a rész ahol mindenki elítél majd...
Van barátom több mint fél éve..
Voltunk emiatt a fiu miatt külön..nem hiszem hogy tud róla de lehet nem is baj..távkapcsolat ez az egész..14 évesen meg hát nem a legkönyebb ezt megoldani..3 óra kocsiúttal... és most az igazság:
Ha megkérdezné akkor igent mondanék neki habozás nélkül..de mivel mindenki aki ismer és körülöttem van és tudja kiről van szó az tudja hogy sohasem fogja megkérdezni legalábbis nem most..vagy ki tudja..nem is gondolok bele abba hogy megkérdezi mert pont tőlem akivel még amúgy egy szatyor se járna?😂😂 jó igen van barátom de..valljuk be az osztálytársam sokkal helyesebb mint a jelenlegi barátom..valószinű nem lesz hosszú idejű ez a kapcsolat mert nekem nem nagyon megy..viszont nem most szeretném hogy ennek vége legyen..meg akarom várni még elmúlik az az érzés az osztálytársam iránt..és utánna nem akarom rá fogni..eleve nekem már úgy tűnik mintha ez az égsz nem olyan lenne mint volt..ebben most lehet én vagyok a hibás nem tudom..de ha meglátom az osztálytársam mosolygok hallom a hangját megtud nyugtatni.. igen tudom rossz ember vagyok elitelhettek emiatt.. nem kell ezt olvasnotok csak már inkább ide írom le minthogy magamban tartsam és ha valaki el akarja olvasni akkor olvassa..de én tényleg nem bírom..
Itt egy idézet amit ő inspirált:
" Mindig voltak és mindig is lesznek viszonzatlan szerelmek..Ha nem lennének akkor nem lenne mi megerősítsen minket.. "
Egy tanács a végére..
Mondjátok el mindig azt a másiknak ha szeretitek,lehet hogy pont arra a vallomásra vár..
Hogy legyen elég ereje otthagyni valaki mást vagy legyen elég ok hozzá.. Ne tartsátok magatokban..vegyetek magatokon erőt és mondjátok el..Nem veszítetek vele semmit sem..Lehet a legvégén ti jösztök ki belőle jól..❤️🙏🏽
VOUS LISEZ
Saját napló
Non-FictionEz a saját napjaimról fog szolni,az érzéseimről és,hogy mi van velem.