*-2-*

10 2 0
                                    

Caitlyn

Celý let proběhl celkem klidně. Několikrát jsem zopakovala svojí procházku letadlem přičemž jsem koukala po onom klukovi. Byl roztomilý když spal. A ne,nepřipadám si jako stalker. Když jsme doletěli, tam kam jsme doletět měli, všimla jsme si řecké vlajky. My jsme v Řecku! Byla jsem ráda protože do Řecka jsem se vždycky chtěla podívat.

Prošli jsme letištěm a před nim nás čekal velký autobus. Byl zaplacený společně s hotelem kde budeme bydlet. Do autobusu jsme nastoupili jako první. Sedli jsme si dozadu, ale já si musela před rodiče sednou sama kvůli sedačkám které byli po dvou. Po nějaké době začali přicházet další lidi a já se jen znuděně podívala z okénka. Z tranzu mě probral až něčí hlas.

Liam

Další část letu jsem prospal. Rodiče mě probrali chvilku před přistáním. Vpořádku jsme přistáli a vzali si z jezdících pásů kufry. Šli jsme k autobu který nás měl odvézt k hotelu. Nechtěl jsem sedět s rodiči tak jsem se rozmýšlel kam si sednu. Uviděl jsem tu holku z letadla která okolo mě prošla. Přisedl jsem si k ní a řekl "Ahoj." řekl jsem a ona sebou cukla. Pousmál jsem se a ona mi odpověděla "A-ahoj..." Bylo roztomilé když se zakoktala. Nachvíli jsme se oba odmlčeli. "Jmenuji se Liam..." řekl jsem a podal jsem ji ruku. "Já Caitlyn.." a ruku mi podala zpátky. Nevím co semnou bylo ale když jsem se dotkl její ruky projel mnou hřejívý pocit. Celou cestu jsme na sebe ani jeden nepromluvili. Dorazili jsme k hotelu a všichni se skoro rozběhli z autobusu jen já jsem byl v klidu. ,,Ale mohl by jsi si pohnout" řekla Caitlyn a já se jen zasmál. Šel jsem tedy rychlejším krokem pro svůj kufr. Odešel jsem do pokoje a vybalil věci nejprve na postel až pak do skříní. Rodiče pořád někde byli a já neměl tušení kde. Rozhodl jsem se je jít hledat ale ještě předtím jsem se převlékl do Supreme trička ale kraťasy si nechal. Otevřel jsem dveře od pokoje a rozběhl se je najít. Při běhu po schodech jsem vytáhl telefon a chtěl jsem otevřít instagram ale zarazí mě náraz do něčeho..ne...někoho. "Není ti nic?!" vyjekl jsem a běžel k ní.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 17, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Holiday With HimKde žijí příběhy. Začni objevovat