Merhaba Benim Adım Gülçin. Richard Dawkins Fen Anadolu Meslek İmam Hatip Lisesinde 11. Sınıf Öğrencisiyim. Bu Yıl Bölüm Seçimlerinde Cumhurbaşkanı Bölümünü Seçtim. Artık Liseli Bir Genç Kız Olduğum İçin Kahverengi Popoma Kadar Gelen Saçlarımı Daha Olgun Bir Kesimle Omzuma Kadar Kısalttım. Kahverengi Olan Gözlerime De Bir Yıldır Yeşil Lens Takıyorum, Ayrıca Dinlendirme Gözlüklerim Ve Destekli Sütyenim De Yeni. Bazen Can Sıkıntısından Sekizinci Sınıftaki Resimlerimi Bulup Sinir Krizi Geçiriyor Ve Evimizde Şöminemiz Olmadığı İçin Hani O Uzun Fırın Çakmaklarıyla Yakıyorum. Emre De Benim Gibi Büyüdü Ve Olgun Bir Erkek Oldu. Artık Küçükken Yaptıklarımızdan Bahsetmiyoruz Ama Bazen Hala Emre Bizde Kalıp Beraber Yatarken Yorganımın İçinden Olgun Ve Dik Göğüslerimi Ellediğini Hissediyorum. Uyuyor Taklidi Yapıyorum Çoğunlukla Ama Eli Pıtıma Gidince Islandığımı Anlamaması İçin Yatağın Öbür Tarafında Dönüyorum. O Zaman Da Dayıyor Gerçi.
Emre Artık Her Yönü İle Olgun. Ortaokuldayken Boyu Omzuma Gelirken Şimdi Boyu Köprücük Kemiğime Geliyor. Emre Fen Rusyada Mühendis Anadolu Beyin Cerrahı Lisesine Gidiyor. Bu Yıl Da Uyduruk Özel Üniversitede Bilgisayar Mühendisi Bölümüne Girdi. Çok Çalışıyor Hep Ona Gitsem Test Çözüyor, Ben De Ona İnstagramın Güzelliklerini Anlatıyorum. Geçen Hafta Zar Zor İkna Ederek Emreye Bir İnstagram Hesabı Açtırdım. İlk Önce Komik Ve Espirili "Caps" Hesaplarını Takip Ettirdim Kendi Sevdiği Şeyleri Görünce Alışsın Diye. İnci Sözlükte Sık Sık Yazı Yazar Emre. Asla Da Uyumaz. Sonra En Sevdiği Oyun Olan LeeAgu Of Legend Paylaşımı Yapan Hesapları Kendisi Buldu Zaten. Sadece Bunlara Baktığını Bildiğim İçin Kendimi Gönül Rahatlığı İle Ona Takip Ettirdim, Sexy Yaoi Paylaşan Hesaplara Baktığımı Zaten Görmez Diye.
Bu Olaydan Birkaç Hafta Sonra İlginç Bir Şey Oldu. Şimdi Biraz Geriye Gideyim, Benim Birkaç Haftadır Bir Sevgilim Var. Adı Burak, Çok Yakışıklı Ve Karizmatik, Onla Çok İyi Anlaşıyoruz, İkimizin De Mesela En Sevdiği Kitap Serisi Kötü Çocuk Ve Grinin Elli Tonu. Ayrıca Burak Bir Pıtırkafa Ve Tumblrı Var, Bazen İnternet Arkadaşları İle Hayri Pıtır Roleplayİ Yapıyor Ve Beni De Katıyor. Burak Genelde Durak Milföy Oluyor, İnternet Arkadaşı Da Hayri Pıtır, Bende Harmonika Gençer. Bu Hayaletmeli Konuşmalar Eğlenceli Ama Ne Zaman Burak Onlarla Konuşsa Beni Unutuyor Ve Hayri Pıtırı Seslendiren Çocukla Konuşuyor. Genelde Bu RolOyunları Durak Ve Hayrinin Sevişmeye Başlaması İle Bitiyor, Bende YAOI Hayranı Olduğum İçin Çavuşu Tokatlamak İçin Tuvalete Kaçmakla Burakın Karakterinin Hayali Bıngılını Okşayan Hayali Karakteri Kıskanmak Arasında Kalıyorum. İlk Önce Birinci Senaryoyu Yerine Getirdikten Sonra Birkaç Saat Burağa Trip Atıyorum, Benim Ona Trip Attığımı Fark Etmediği İçin Barışıyoruz Sonra Gerçi.
Bu Böyle Devam Ederken Bir Gün Burak Benle Reyelde Buluşmak İstediğini Söylediği Bir Aşk-ı İttifak Yaptı. Çok Sevindim, Çünkü Bende Burakla Uzun Bir Süredir Tanışmak İstiyordum. Hemen Çişli'deki Archive Alışveriş Merkezinde Buluşmayı Kararlaştırdık. Omzuma Kadar Gelen Açık Kumral Kahverengi Saçlarımı Saç Düzleştiricisi İle Düzleştirdim, Siyah Eyelinerımı Ve Kırmızı Rujumu Sürdüm. Siyah Göbeği Ve Omzu Ve Göğüsü Ve Bilekleri Açık Kazağım İle Yırtık Açık Mavi Kot Pantalonumu Giydim. Topuklu Siyah Botlarımı Da Giydiğim Gibi -20 Derece Soğuğa Çıktım. Archive Alışveriş Merkezine Geldiğim Gibi Hipotermiye Girdiğim İçin Beni Acile Götürdüler. Tek Ayağım Buz Kestiği İçin Ampute Etmek Zorunda Kaldılar Ama Olsun, Burağa Söylediğim Saatte Carls Senior'daydım. Orda Birsüre Bekledim, Yanımda Getirdiğim Mataraya Gizlice İçecek Doldurdum. Sonra Birisi Geldi Ve Yanıma Oturdu Ve "Selam, Saatliği Kaç Galeon?" Dedi. Bu Burak'tı Diye Düşündüm. Ama Burağın Yüzüne Baktığımda Hiç Resimlerindeki Gibi Olmadığını Gördüm. Birkere 3D İdi, Ve Sarı Saçlı Değildi, Kumral Saçlıydı. Ayrıca Yeşil Bir Atkı Takmıyordu. Bu Yeni Gelişmelere Şaşırsamda Burak Yine De Yakışıklıydı. V Yakalı Siyah Fazla Dar Kısa Kollu Tişört Giydiği İçin Bütün Kol Kasları Ve 8 Packinin Karnında Yaptığı Çıkıntılar Belliydi. Kaslı Ve İri Vücuduna Göz Atarken Göğüslerinin Benimkilerden Büyük Olduğunu Da Fark Ettim. Onun Dışında Gözleri Masmaviydi Ve Boyu 1.80e Yakındı, Orda Konuşurken Bana Salih Memecan Avrupa Fen Güzel Sanatlar Konservatuar Lisesinde Okuduğunu Ve Basketbol Takımında Pota Olduğunu Anlattı. Burağa Aşık Olduğumu O Zaman Fark Ettim. Burakla Alışveriş Merkezinden Çıkıp Beşiktaşa Yürümeye Başladık. Beşiktaşa Yürüyerek 4 Buçuk Saat Sonra Vardığımızda Hava Kararmıştı Bu Yüzden Burak Beni Bir Arka Sokağa Çekti Ve Beni Duvara Yasladı. Akşamları Beşiktaş Belediyesinin Böcek İlacı Sıkma Aracıyla Havaya Pompaladığı Hormon Gazlarına Karşı Koyamamış Ve Azmıştık. Burak Beni İri Cüssesi Ve Uzun Boyu İle Kolayca Havaya Kaldırdı. Bacaklarımı Burağa Doladım Ve Tutkulu Bir Şekilde Öpüşmeye Başladık. Burak Yavaş Yavaş Elini Belimde Nazikçe Tutuyor Ve Dudaklarıma Ve Boynuma Nazik Öpücükler Konduruyordu, Bu Yüzden Dayanamadım Ve Duvardan Örümcek Adam Gibi Güç Alarak Burağın Göğsüne Ağırlığımı Verdim Ve Çöplerin Arasına Düştük. Burağın Üstündeydim Yerdeyken, Yer, 1.55 Boyumla Benim Krallığımdı, Burak İse Burada Güçsüzdü. Agresifçe Burağın Tişörtünü Kaslı Vücudundan Sökerek Çıkarmaya Çalıştım, Ama O Kadar Dardı Ki Yerde Bulduğum Falçatayla Yırtıp Çıkarmak Zorunda Kaldım. Boynuna Aşk Isırıkları Bırakmaya Başlayarak Vücudunun Altına Doğru Ağzımı Gezdirdim. Elimdeki Falçatayla Parçalayarak Burağın Kot Pantolonunu Ve Boxerlarını Parça Pinçik Ettim Ve Aynı O Rol Oyunlarındaki Hayri Gibi Burağın Bıngılını Yakaladım. Buraktan Bir Zevk Sesi Geldi Ve Onun Hafif Titremelerine Aldırış Etmeden Kendim De Soyundum. Pantalonuma Sıra Geldiğinde İkimiz De O Kadar Azmıştık Ki Daha Fazla Bekleyemedik Ve Burak Bıngılını Yırtık Pantalonumun Deliklerinden İçeri Sokarak İçime Girdi. İçimdeyen İnanılmaz Hissettim Ve Burak "Kuzum Yavaşça Sakatlanacaksın" Dediysede Yerimde Hoplayarak İçime BAM BAM BAM BAM Diye Girip Çıkmasını Sağladım. Çok İyi Hissediyordum, Bu Yüzden Kısa Süre Sonra Orgazm Oldum. Burak Daha Orgazm Olmamıştı O Yüzden Yüzümdeki Doğal Vajişimi Kullanarak Burağa Bilocan Çektim. O Zaman Burak Da Ağzıma Kısa Süre Sonra Geldi Ve Ağzıma Gelirken Dudaklarından Şu Sözler Döküldü "AAAH! Aaaaaaah...! Evet! Nmhhımhmhmıhm....." Bi Saniye- "Ah Evet Emre Evet!!!!!!!!!!!!"
DEVAM EDECEK....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR WATTPAD HİKAYESİ
ChickLitBİR WATTPAD HİKAYESİ Gülçin, kuzeni Emre ve Burak arasında geçen bir DRAM ve AŞK hikayesidir.