Altta ki açıklamayı okuyun lütfen. Önemli.....
"Yeter artık karnıma ağrılar girmeye başladı."
Gözlerimi gülmekten kıpkırmızı olmuş Sinb'ye çevirdim. Tek benim değil,hepimizin gözü ondaydı. Hoseok oppa ile olan son görüşmesinden bu yana durmadan komik filmler izliyordu. İster istemez delirdi mi diye düşünmeye başlıyorduk.
"Tanrım... Tanrım bu gerçekten en fenalarıydı."
Kafamı iki yana sallayıp önüme gelen saçlarımı geri ittim. Ortam da ki Sinb'nin kahkaha seslerine karışan telefon sesime çevirdim bakışlarımı. Rlime alıp kimin aradığına baktım.
MyTae arıyor...
Hafifçe gülümsedim ve ayağa kalkıp odama doğru ilerledim. Kapıyı kapatıp yatağımın üstüne oturdum. Vakit kaybetmeden yanıtladım.
"Tae?"
"Ne yapıyorsun?"
Sesinde ki soğukluğu farketmemek imkansızdı. Fakat moralimi bozmamaya çalışarak konuştum. Büyük ihtimalle dansta yada vokalde sorun yaşadı ve sinirlendi.
"Sinb'nin kahkahalarını dinliyorum. Her zaman ki gibi....Sen ne yapıyorsun?"
"Düşünüyorum."
Yaramazca sırıttım.
"Beni mi yoksa?"
"Hayır. Kendime nasıl hakim olabileceğimi düşünüyorum."
Hafifçe kaşlarımı çattım.
"Ne konuda?"
Derin bir iç çekme sesi geldi ilk önce. Sonra da alayla konuşması.
"Her neyse boşver. Dizi de oynayacakmışsın EUNWOO ile. Başrol oluşunu tebrik ederim."
Hızla dudağımı dişleyip etrafıma bakınmaya başladım. Akıl kalmamıştı ki bende de.
"Taehyung... Ben.... Aslında söyleyecektim sana. Gerçekten bak. Sadece araya Sinb ve Hoseok oppa girince unuttum. Üzgünüm. İyiyiz değil mi?"
Ufak bir kahkaha attı.
"İyiyiz ya. Süperiz hatta. Sevgilim bir ERKEK ile başrol oyuncusu oluyor. Gerçekten bizden iyisi yok."
Gözlerimi devirdim. Şimdi anlaşılmıştı derdi.
"Tae... Saçmalama lütfen. Aklındakileri de çıkar."
"Pekala. Sakinim...Sakinim..."
Tekrardan gülümsedim.
"TANRIM! ÖPÜŞECEKSİNİZ YERİN!"
"Benim için bir önemi olmayacak ama."
"Sonuç olurak senin dudakların onun dudağına değecek ama!"
"Tae. Yapma böyle lütfen."
Aslında kırılmıştım. Bana destek olmasını beklerken şu an kavga ediyorduk.
"Tamam o zaman. Sonra konuşuruz. Hoşçakal."
Yüzüöe kapatılan telefon ile bir süre öylece bekledim. Daha sonra da derin bir nefes alırken telefonu yatağa bıraktım.
"Unnie girebilir miyim?"
Kafamı kapıda bekleyen Umji'ye çevirdim ve kafamla onayladım.
"Gel tabii."
Karşıma oturdu ve üzgünce bana baktı.
"Sorun çıkaracak mı?"
Taehyung'dan bahsettiğini anlamıştım.
"Hem de nasıl."
Hafifçe gülümsedi o da.
"Desene tam Irene kaosunu atlatmışken şimdi de Eunwoo kaosu başlayacak."
Haklıydı. Fakat umarım haksız çıkardı.
"Bilmiyorum Umji. Fakat ileriyi düşündüğümde Irene hafif kalacak gibi hissediyorum."
Arkadaşlar bu kısmı pek okumadığınızı düşünüyorum fakat biraz vakit ayırırsanız sevinirim.
1.) Öncelikle kitap 22K oldu arkadaşlar. Çok çok çok...teşekkür ederim. Gerçekten minnettarım size. İlk yazmaya başladığım da bu kadar beklemiyordum. Beni şaşırtıyorsunuz.... Şaka bir yana gerçekten çok mutluyum. Teşekkür ederim. Bu kitap sayesinde çok kişiyle tanıştım. jenoenix😚
2.) Arkadaşlar biliyorum her bölümde yorum istiyorum. Fakat gerçekten sizin yorumlarınız benim için çok çok çok önemli. Ne düşündüğünüzü merak ediyorum. Sevdiğiniz mi? Beğenmediniz mi? Sıkıldınız mı? Kısa mı buldunuz? Ya da bilgi hatası mı var? Karakter mi kötü? Fazla mı iyi? Sadece yorum yapın arkadaşlar. Hatta sövün karakterlere. Ona da razıyım. Ben sizin yorumlarınızı okurken hem mutlu oluyorum hem eğleniyorum. Düşünceleriniz benim için önemli. Sonuçta sizin için yazıyorum. Ne düşündüğünüzü bilmeliyim ki bir sonraki bölümü o şekilde yazayım. Diğer kitaplarda ki yazarlar gibi sınır koymuyorum. Fakat zorluyorsunuz. Evet okumak zorunda değilsiniz. İsteseniz okumayadabilirsiniz. Fakat eğer okuyorsanız yorum da yapmalısınız. Bu benim fikrim. Saygı duyacağınızı düşünüyorum. Beni anlayıp yorum yapacağınızı da hissediyorum.
3.) Bu kitabımı seviyorsunuz,evet. Fakat ben derim ki diğerlerine de bir bakın. Katılın. Eminim onları da seveceksiniz. Anket kitabıma bakıp katılabilirsiniz. Yada Eleştiri kitabıma da bakabilirsiniz. Onlara bakın ve yorum yapın lütfen.
4.) Bu ponçik yazar sizi çok seviyor. Bunu unutmayın lütfen. Ve size çok minnettar. Öpüldünüz. 😘😍 Siz kitabıma ben ise size hayran 😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WE DON'T TALK ANYMORE ~KTH-JYN~
Fanfiction"Neden böyleyiz Taehyung?" "Senin yüzünden." 78K ♡♡ Hayran kurgu da rekor #152 Yerin etiket sıralamasında rekor #1♡♡