Capitolul 15

79 2 0
                                    

Este marti diminiata ora 9:00. Nu stiu de ce m-am trezit asa devreme. Vlad inca dormea. Ma tinea strns in brațe si nu vroiam sa ma ridic. Pote il trezeam. Dormea asa liniștit. Este perfect. Uneori ma gandesc ce am facut sa merit un om atat de perfect care sa ma iubeasca si sa fie si faimos si cu suflet bun si niste ochi in care pur si simplu te perzi. Mamă ce il mai iubesc pe aiurit ul asta❤. Ce mas face fara el? Făra buzele lui carnoase si imbratisarile lui calduroase.??!
V:Neata pisicuta mea mica!
Eu:Neata! Nu dormeai?
V:M-am trezit!
Eu:Pisicul meu mare!
V:Vai cat te iubesc eu pe tine! ❤💖
Eu:Si eu te iubesc! ❤
Atunci se apropie de mine. Se uita in ochi mei. Doamne ma pierd in ochi lui caprui. Isi lipeste buzele de ale mele si ma saruta senzual si apasat. Imi pun mainile pe ceafa lui, iar el se pune peste mine. Isi plimba mainile pe picioarele mele ajungând pana la fund. Ma strânge de fund, iar eu continui sarutul. Coboara cu sarutul in partea dintre gat si umar. Ma musca usor, iar eu scot un gemat de placere. Imi da tricoul jos, iar eu fac la fel. Incep sa imi plimb mâinile pe abdomenul lui bine facut. Ma saruta pe sani, iar apoi imi da pantaloni jos.
C:Ce faceti ma nebunilor ?  spune cu un zambet pervers pe fata.
V:Ba da acum te-ai gasit sa vi si tu?
Eu trag patura pe mine si ascult ce spun baieti. Sa fiu sincera ascult cearta baietilor😂
C:De unde sa stiu sa vreti sa va fufu??!
V:Da de ce ai intrat? Nu aveai treaba?
C:Nu aveam!!
V:Ba da Ana unde îi? (Ane este iubita lui Cristi. Defapt nu cred ca asa i am pus in carte numele . In fine)
C:Doarme!
V:Pai cand se trezeste dute fa fufu cu ia😂
C:...
V:Sa nu imi spui ca nu ai facut asta cu ea!
C:Nu. A spus ca nu e pregătită. Eu nu vreau sa o grabesc.
V:Ce baiat bun esti! 😂
C:Ba da tu ai grabit o, fortat o pe Ivi sa va fufu?
V:Nu.
C:Pai si de cate ori ati facut asta? Sper ca protejat! 😂
Eu:Deja discutia a devenit dubioasă 😂
C:😂
V:😂
Eu:Vlad multumestei lui Cristi!
V:Pentru ce?
Eu:Pai daca nu venea nu faceam fufu protejat si poate ma trezam cu burtica la gura😂😂😂
V:Mersi Cristi😂
C:Oricând 😂
V:De iti dau una😂. Data viitoare sa bati dracu' la usa aia. Nu o sa cada😂
Eu&C:😂😂
A(Ana) :Ce radeti asa??!
Eu:De Vlad si Cristi😂
V:Mai mult de Cristi😂
A:De ce?
C:Am intrat peste ei cand aproape faceau fufu si Vlad so' enervat😂
Eu:😂
A:😔😔
Eu:Ana esti bine?
A:Da. Sunt ok... 😔
V:Mi se pare ca esti cam suparata...
C:Ana, vrei sa vorbim?
A:Da...
P. O. V Cristi:
Mi se pare cam suparata. Nu stiu de ce e asa. Cand am spus "fufu" s-a schimbat la fata Oare nu vrea sa...??
C:Ce e cu tine Ana?  vin spre ea si o apuc de maini
A:Stiu ca tu vrei sa ne...
C:Am spus ca voi astepta pana cand esti pregatita. Eu te iubesc❤ enorm. Te voi astepta!
A:Si eu te iubesc, dar simt ca vrei sa facem...
C:Doar cand esti pregatita!
A:Suntem de mult timp impreuna si cred ca a venit momentul si pentru asta.
C:Te rog! Eu nu te grabesc.
A:Dar...
C:Dar ce!
A:Daca o sa ma inseli sau sa ma parasesti pentu ca nu am facut inca asta o sa ma ranesti. 😢. Nu vreau sa te pierd😢. Te iubesc prea mult!!,  dupa ce spune asta îi  curg cateva lacrimi pe obraz si ma duc sa o stang in brate...
C:Si eu te iubesc 💖foarte mult si nu as face asta!
A:TE IUBESC!! ❤❤
C:Si eu te iubesc ❤

Vlad sau Cristi Munteanu!??! ¡¿?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum