Prolog

14 2 1
                                    

Mey :

    Din spusele mamei , toți cei din aceasta academie sunt drăguți . Sper să fie așa , înainte mergeam la o școală normală , o fata normală , pr lângă faptul ca locuiam într-un castel . Dar bunica a preferat să merg la o școală specială pentru "nobil" .

Acum eram în mașină , în spate , șoferul ducându-mă la aceasta școală . E prima zi din acest an , sper să îmi fac câțiva prieteni , macar câțiva . Nici nu mi-am dat seama când am ajuns , șoferul mi-a deschis ușă , am coborât ușor si am privit în jur .

Am rămas cu gura căscată văzând cât de mare e aceasta "academie" . Era aproape cât un castel .

-Wow...- am spus privind cu o iluzie imensă -

-Asta a fost și reacția mea prima dată- a spus o voce de băiat din spate -

M-am întors și am văzut un băiat brunet cu ochii albaștri , destul de înalt,  purtând uniforma .

-E foarte mare- Am adăugat eu -

-Îți pot arată școală , daca vrei- s-a oferit acesta amabil -

Am vrut să refuz oferta , dar o prințesă nu face asta , nu ? Deci am acceptat , zâmbind usor .

-Sigur , mi-ar face plăcere- aceasta doar mi-a zâmbind dulce , iar eu am făcut la fel-

-Vai dar asta e dragoste la prima vedere ?- a spus cineva într-un mod sarcastic -

M-am întors și acolo era fiul lui Peter Pan , Jake . Blond , ochii verzi , înalt , deștept , pentru multe fete băiatul perfect . Dar pentru mine , doar cel mai bun prieten .

-Jake...- am șoptit cu o roșeața mică în obraji -

-Îl cunoști ?- a întrebat băiatul brunet , cu ochii albaștri din fața mea -

-Da , îmi este ..- nu am apucat să termin pentru că Jake a spus :

-Iubitul ei-

Sunt sigură că obraji mei sunt mai roși ca părul meu , cum putea spune una ca asta ?

-Drăguț , eu sunt Josh- a spus brunetul -

-Eu sunt Mey , iar el e Jake- am spus repede ca mai apoi să îl trag după mine pe "Printul Țări de nicăieri" -

Acesta rânjind a venit cu mine , parcă aruncându-le priviri pline de ura celorlalți băieți.

-Ce ai în capul ăla blond ?- am întrebat vizibil supărată -

-Bunica ta m-a pus să spun asta , că să devi ști tu , populară.

Am oftat nervoasă , pe lângă faptul ca trebuie să merg la o școală nouă mai trebuie să mă dau și iubita lui Jake .

-Nu , nu pot să cred că bunica a spus asta .- am încercat să mă mențin calmă -

-Ai noroc că nu mi te-a promis- a spus rl râzând -

Mi-am dat ochii peste cap și am așteptat ca acesta să ma conducă în sala unde urma să fie ceremonia . Acesta , m-a luat de mână si a început să zboare și m-a dus direct acolo .

După ore , o fata cu părul lung și blond , a venit spre mine . Puteam să îi văd zâmbetul plin de răutate iar în ochii albaștri închis , ură . 

-Tu esti Mey , nu ?- a spus ea în timp ce mesteca o gumă-

-Da- am spus uitându-mă la ea-

A început să râdă isteric , râsul ei i-a molipsit pe toți cei prezenți . Aceasta mi-a luat ochelari , reacționând târziu , guma ei de mestecat era lipită de lentila lor .

-Cum poate ieși Jake cu cineva ca tine , când mă are pe mine ?-  spune ea aruncând ochelari pe jos -

Eu doar am tăcut , nu știam ce să spun , doar încercam să îmi i-au ochelarii , dar fata blondă a călcat pe ei . Desigur , rupând-ui în mici bucățele , toți cei prezenți râdeau în hohote .

Încercam să nu reacționez urât  , nu vroiam să îmi fac familia de râs , deși...dupa ăsta nu cred că am șanse să scap fără vreo poreclă.

-Lăsați-o în pace- a spus Josh , punându-și mâna pe umarul meu -

-Dar , Josh , e o tocilară- a replicat blonda -

-Yuki , pleacă .-  acesta a spus autoritar -

Blonda și priteni ei eu plecat iar eu doar priveam spre resturile de ochelari . Noroc că m-ai am o pereche , altfel , nu știu ce explicație aş fi dat acasă.

-Hey , ești bine ?- a întrebat Josh -

Am dat din cap afirmativ și am zâmbit  ușor .

Jake :

Mergeam pe hol în timp ce auzeam râsete , m-am apropiat să văd ce se petrece. Acolo Yuki , fiica unei prințese din Japonia,  își bătea joc de Mey .

Când am vrut să intervin , idiotul de Jack sau Jude i-a luat apărarea. Am strâns din pumni și m-am retras privind-o pe Mey și pe acel idot .

După ce idiotul a plecat , Mey și-a pus o nouă pereche de ochelari . A oftat , cum face deobicei și a mers spre ieșirea din școală.

Am mers după ea , dar când să îmi i-au rămas bun , idotul ăla a venit și a făcut-o primul. Aceasta părea așa de fericită privindul , nu este corect , ea poate zâmbind așa doar din vina mea .

Trecând pe lângă Yuki , am auzit :

-Pe lângă iubuta Printului din Țara de Nicăieri mai este și prietenă cu fiul lui Snow White.-

( Îmi pare rău că nu i-am tradus numele , dar îmi este mai ușor așa )

Hmm...deci idotul e fiul lui Snow White e ? Era destul de evident , semăna cu ea mult . De ce mă interesează așa mult că este cu Mey ? Ce ciudat...

________________________________

Hey , sper să vă placa, nu uitați puteți alege cu cine să fie povestea de dragoste 

Josh say Jake .

Byeeee

AnPk

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 17, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Academia Regală Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum