4 Yıl Sonra
Gözlerimi açmam ile alarmımın çalması bir oldu.Telefonumu alıp alarmı durdurdum ve kendimi yataktan kalkmaya zorladım.Dolabıma gidip bugün için ne giyinmek istiyorsam onu alıp direk üzerime geçirdim.Üzerimi giyinirken makyaj masamda olan bir şey ilişti gözüme.Onu oraya benim koymadığımdan emindim.Büyük ihtimalle yine Joon Min'in yaptığı bir şakaydı.Kağıdı alıp okumaya başladım
'Günaydın!Senin için kahvaltı hazırladım ama önce banyo yapman lazım.'
Bu ne böyle?Çocuk muyum ben?
"Yaaa!!!Joon Min!!!Hiç komik değil!!Yaa!Burda olduğunu biliyorum.Yaa!Üff!Peki istediğin gibi olsun notları bulup oyunu çabucak bitiricem!!" Hemen banyoya girdim.~~~
Çıkınca bir not daha buldum
'Evet!İşte şimdi gül gibi kokuyorsun!Randevu için hazırsın!Hemen odana gidip üzerine güzel şeyler giyinip saçlarını yap!'
Odama gidip dediği gibi bir kıyafet giyindim.Şaçımı taradıktan sonra maşamı almak için tekrar banyoya gidip dolabımı açtım.Maşamı aldıktan sonra yine bir not buldum.
'Maşa güzel seçim😘'
Çşh!Saçımı yaptıktan sonra mutfağa indim.İlk notta bahsettiği gibi kahvaltı hazırdı.Kaşığımın altında bir not vardı.
'Yedikten sonra seni bir taksi bekliyor olucak,ona bin zaten seni gitmek gereken yere götürecek❣️'
Taksiye bindiğimde saat 11 civarıydı.Taksi durduğunda geldiğimizi anladım ve parayı uzattım ama ücretin ödendiğini söyledi.İndiğimde lunaparka gelmiştik.
Aklıma yine Sehun gelmişti...Çünkü onu sevdiğimi burda anlamıştım,yıldızlara burda bakmıştık,onun için ilk defa burda dilek tutmuştum ve onu ilk defa burda öpmüştüm...
Ne zaman dolduğunu bilmediğim gözlerimden yaşlar süzüldü.Hemen silip nefes aldıktan sonra gözüme yine bir not ilişti.Açıp okudum
'Bunu okuduğuna göre gelmen gereken yere gelmişsin demektir.O zaman hadi bir tane pamuk şeker al ama pembe olsun!'
Dediğini yapıp pamukşekercinin yanına gittim.Aldıktan sonra bana paranın ödendiğini söyledi ve bir not daha verdi.Bunu da açıp okumaya başladım
'Son notuna çok yaklaştın!Kutlarım🎉Şimdi yıldızların en iyi göründüğü yere git!Bence neresi olduğunu çok iyi biliyorsun😉'
Hayır,bilmiyorum??Neresi olabilir ki?Dönme dolap mı?Hayır Joon'un yükseklik korkusu var.O zaman yeşillikler!!Hemen yeşilliklere koştum.Ağacın dibinde bir not vardı
'Eveeet!Bu son notun!Ama oyun daha bitmedi!!Gözlerine kapatıp 5'e kadar say sonra ise aç!'
Mırıldanarak
"Peki,öyle olsun ama senin olduğunu biliyorum Joon!" Gözlerimi sıkıca kapatıp ellerimi üzerine koydum.
"1,2,3,4,5!" Hızlıca ellerimi çektim çünkü Joon olduğundan emindim.Gözlerimi hala kapalı olarak
"Niye bu saçma oyunu yaptın?Zaten senin olduğunu biliyordum Jo-"Gözlerim dolmaya başladı.Şuan gördüğüm gerçek miydi yoksa hayal gücüm bana oyun mu oynuyordu??Hayır ama yani bu gerçek olamaz!Ama lütfen gerçek olsun,lütfen...
Ayağa kalkıp sıkıca boynuna sarıldım sonra ise yanağına bir öpücük kondurdum.
"Bu sensin değil mi?Gerçeksin değil mi?Lütfen gerçek olduğunu söyle!Sehun!!Lütfen!!" Göz yaşlarım durmak bilmeksizin akmaya devam ediyordu aynı zamanda hıçkırıyordum.Sarılmama karşılık verip saçlarımı koklamaya başladı."Özledim...
Kokunu,saçlarını,gözlerini,dudaklarını,ellerini...
Her şeyini özledim.Ama...En çok
Seni özledim..."Diyerek daha sıkı sarılmaya başladı.Gözyaşlarımı silip başımı boynundan çektim
"Nasıl çıktın ordan?Yoksa..."
"Hayır.Stajyerliğim bitti.Birkaç güne çıkış yapıcaz.Bende seni görmeye geldim.Özlemişsindir diye.Gerçi zaten ne kadar özlediğin belli oluyo ama..."
"Tabiki çok özledim şapşal!!" diyerek koluna bir tane yumruk geçirdim.
"Woa...Kaslarını geliştirmişsin!!"
"Eee malum,dans insanı geliştirir."
"ㅋㅋㅋㅋ"Mırıltılı bir ses çıkararak
"Eve gidelim mi?Acıktım biraz da?"
"Peki..." dedim.Ellerini elime geçirerek elimden tutup yürümeye başladım.
"A bir saniye!!" dedim.
"Ne oldu??" diyerek durdu.
"Bişi unuttum."
"Ne?" koşarak önüne geçtim ve endişeli bir şekilde bakmaya başladım.
"Ne oldu yaa?" dedi benim gibi endişeli bir şekilde gözlerime bakarak.Bir anda dudağına bir öpücük kondurdum.
"Tamam.Halloldu,hadi eve gidelim." diyerek elini tuttum.Ama o orda dona kaldı.Elini çektiğim halde gelmiyordu.Ben hala elinden tutup onu çekmeye çalışırken tuttuğum elimden beni kendine çekti ve öpmeye başladı.Bir kaç saniye kal geldi.Sonra ise ona karşılık verdim.Dudaklarını dudağımdan çekip alınlarımızı ve burnumuzu birbirine yasladı.
"Özledim...
Seni öpmeyi..."Neyse bu bölümde bu kadar olsun.Tadında bırakayım dedim.Birkaç bölüm sonra hikayeyi bitirebilirim.Diğer bölümde görüşmek üzere❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nice meet | oh sehun ✓
Romance'Peki yaaa,birgün sevdiğin çocuk ünlü olmaya karar verip 4 yıl stajyerlik yaparak seni hiç görmezse?' ゃakina ๑Tamamlandı exosehun #5 (300819)