BİZİM HİKAYEMİZ

75 2 1
                                    

EVET BU HİKAYEDE DÖRDÜMÜZ YANİ SİMAY-SONGÜL-SÜMEYYE VE ELİF YANİ BEN VARIZ.

BU HİKAYEDE HAYALLERİMİZ VE HAYATLARIMIZ YER ALMAKTA UMARIM BEĞENİRSİNİZ İLK HİKAYEM OLDUĞU İÇİN HATALARIM OLDUYSA AFFEDİN KEYİFLİ OKUMALAR :))

BAŞLIK SEÇİMİ SİMAY'A AİT SAOL BEST FRİEND'İM <3

07.06.2014 CUMARTESİ

Ve yine ablamla abimin eşsiz kavgalarıyla bok gibi bir güne uyandım ablam ve abim her zaman ki gibi kavga ediyolardı artık sıkılmış bir durumdaydım annem ve babam çalıştığı için 3.dünya savaşından haberleri yoktu abime "babama kavga ettiğinizi söylicem" dediğimde beni dayakla tehdit ederdi. evin küçüğü olmakta ayrı bir zor ezip duruyolar bütün ayak işlerini ben yapıyorum 15 yaşındayım lise ye gidiyorum sonuçtağğğğ. evet ben ahu okulda yeterli derecede popüler olan bir abla ve ergen abiye sahip olan babasına aşırı düşgün patenci kız. sadece okulda değil paten kaymamdan dolayı sokakta da popüler biriyim ama eve girdiğim an aşk-ı memnuda ki katya gibi hizmetçi oluyorum aqq.

şarkı söylemeyi ve müzik dinlemeyi kitap okumayı çook seviyorum ablam ve abim ikizler buse ve berkant 19 yaşındalar ama beyin yaşları 12 resmen her sabah kavga-kavga-KAVGA ...

neyse annem çalıştığı için sabah 08:30 da babamla işe gider akşam 18:30 da da eve gelir ama babam saat 22:00 de gelir annem bi şirkette halkla ilişkiler uzmanı babam ise bir kolejde müdür yardımcısı yani durumu iyi olan bir aileyiz kıvırcık erkekleri çok seviyorum neden mi şimdi bunu söyledim onu gördüm yani meriçi karşı komşumuzun oğlu çocuk tam bir taş dehşet bişey abimin arkadaşı abim 1,85 boyunda 56 kilo yeşil gözlü sarışın bişey tam bir tumblr boy aslında abimi çok seviyorum çevresi oldukça geniş onunla çıkmak isteyenmi dersin ona yakın olmak için beni kullananlar mı dersin uhuuu neler nelerr neyse meriçle bebeklikten arkadaşlar annemle meriçin annesi yani songül teyzem yakın arkadaşlar yedikleri içtikleri ayr gitmez meriçinde bi tane kız kardeşi var amınakoyim nasıl taş anlatamam bunların geninde var taşlık ama babası hafif kel neyse banu baya popi kızı tanımayan yok abisiyle gece arabayla gezmeler mi dersin arkadaşlarıyla havuz partisimi dersin yazlığa sevgilisyle gitti geçen gün ben olsam abim çocuğu döver sonra benim hayatımı siker ama geçen gün abim sevgilisiyle öpüşüyodu ben ifşa ediyommu göt abiiim abim ve ablam kendi harçlıkları yetmiyo gibi benimkinede el koyarlar aç gözlüler yaa offf hayat mı lan buuu.

Her sabah olduğu gibi havuzda yüzerken meriç camdan "AHUUU" diye bağırdı elim ayağım terledi konuşmayı unnuttum kızardım morardım ve "EFENDİM MERİĞĞĞÇ" diye bağırdım "ABİN EVDEMİ" dedi bende hemen "EVET EVDE " dedim meriç tamam dedi tam eve giricekken "İSTERSEN BİZE KAHVALTIYA GEL " "dedim nasıl cesaret geldi anlamadım meriç gülerek "TAMAM KÜÇÜK HATUN :D " dedi o an nasıl mutlu oldum resmen öldüm havuzdan hemen çıktım şahane bir kahvaltı hazırladım ve abimi uyandırmaya gittim abim e "ABİĞĞ ABİĞĞ KALK MERİÇ KAHVALTIYA GELİYO " dedim abimde "NERDEN ÇIKMIŞ LAN " dedi ezile büzüle "BEN ÇAĞIRDIM ABİ YA" dedim abim bağırarak "İYİ BOK YEDİN CADI TAMAM KALKIYOM" dedi tam o sırada kapı çaldı...

EVET ARKADAŞLAR UMARIM GÜZEL OLMUŞTUR +2 VOTE DEN SONRA 2. BÖLÜM GELİYO SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM BU HİKAYE ÖLÜMSÜZ OLAN SESS GRUBUNA HEDİYEM OLSUN..

                                                                      ELİF

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİZİM HİKAYEMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin