Ma, ahogy be ért a munkába, valaki írt messengeren. Meg nézte, de nem volt ismerős. Egy ismeretlen kérő volt. A neve is különös volt. Idegen Vámpír. Meg nézte mit írt. "Szia! Láttalak tegnap a könyves boltban. Remélem nem baj, hogy rád írtam. "
Nem szokott vissza írni ilyeneknek. Le is tette a telefont. Ebéd szünetben csak izgatta. Nem tudta figyelmen kívül hagyni. Pedig az összeset ki törölte eddig. De akkor ez miért nem megy?
Jenn Steel, 23 éves lány, egy cég örököse. Szabad napján pékségben dolgozik. Most is egy olyan nap volt. Szeretett ott lenni, csak egyedül vitte a boltot. A főnök nagyon kedves , a vevők szint úgy. Legszivesebben csak itt dolgozna. De vissza kell térni a valóságba , a céghez, az autó gyárhoz. Multi cég, több autó márkát is ide lehet sorolni. Egyedül lakik, egy emeletes házban, amit kifejezetten a pénzes embereknek rendeztek be.Ahogy haza ért, újra elő vette a telefont. Egy ideig forgatta a kezében, a konyhában ülve. Nem értette mi ez az érzés, ami miatt nem tudta csak úgy ki törölni. Le főzött egy kávét, egy nagyobb bögrébe öntött tejet, tett bele ír kávé aromát, majd a kávé és cukor. Le ült a Notebookja elé, fel nyitotta a cég adatait. A piac állását. Végül a Facebook-on kötött ki. Újra meg nyitotta az üzenetet, majd vissza írt.
"Szia! Nem baj, melyik könyves boltban láttál? "
Nem érkezett azonnal válasz. Pedig azt írja fent van a vámpír. A szíve a nyakában dobogott. Nem értette miért. Le csukta a notebookot. Fel vett egy távirányítót, majd el indította a zenét. Az egész lakásban lehetett hallani. Az elő szobában, a konyhában, a dolgozó szobában és most kivételesen a háló szobában is. Le ült az ágyra és elgondolkozott. Itt él egyedül, befuccsolt kapcsolatokkal. Le vette a harisnyát, a nadragot, és a blúzt. A fűtés mindig magas, ezért jól érezhette magát fehérneműben is. El indult a konyha felé, mikor pittyent a telefon. Kezébe vette az üveg asztalról, remélte, hogy nem ő, de ő volt.
"A sarkiban. " írta. Jenn nem tudta ki lehet ez a férfi. Sokan voltak ott, ráadásul életében először járt ott.
"Hol voltál? Oda is jöhettél volna hozzám. "
"Ne haragudj. Az nem volt épp lehetséges. "
-Nagyszerű! Egy újabb pasi, akinek nem tetszik a csaja. Kíváncsi vagyok csalják e egymást.
"Semmi baj. De nem szeretek telefonon beszélgetni. Inkább szemtől szembe. "
"Az megint nem fog menni"
"Miért? Nem tetszem annyira?"
"Nem erről van szó. Muszáj volt hirtelen elutaznom. "
"Mit dolgozol?"
Erre a kérdésre nem kapott választ. Már interneten se volt a srác. Várt még egy kicsit, aztán le tette. Meg igazította csipkés bugyiját, majd megint elindult a konyhába. Elkezdett főzni. Fel tett vizet a tésztának, alá gyújtott a serpenyőnek. De meg szólalt a csengője. Le vette a serpenyőt, fel vett egy sötét lila köntöst, és ajtót nyitott. Egy futár állt ott, egy nagy , szív alakú bonbonnal.
-Jenn Steel? -kérdezte.
-Igen.
-Itt kérek alá írást.- mutatta a kis kütyüt. Már nem papír alapú a szállítás sem.
-Köszönöm , viszont látásra. - indult el.
Jenn ott maradt a doboz bon bonnal. Meg találta a címkét, "Idegen vámpír "
Csak ennyi volt a papíron. Jenn elgondolkozott. Mostmár furdalta a kíváncsiság. Csippent a telefonja.
"Remélem elég, hogy meg nyugtassalak. "
"Mivel kapcsolatban?"
"Találkozni szeretnék, de nem megy most. "
"Értem. Sajnos nem jött be. Már nem akarok. "
Remegett a keze. Nem hagyhatta, hogy lelepleződjön, mennyire kíváncsi.
"Hazudsz. "
"Igen. "
Vallotta be.
"Ígérem egyszer látni fogjuk egymást. De most nem megy. Kérlek értsd meg. Attól beszélgethetünk. "
"Rendben. Mesélj magadról. "
"Kezd te. "
Jenn teljesen el volt ámulva. Azt is el felejtette, hogy éhes volt. Csak a hang a konyhából volt furcsa számára. Mire rá jött, hogy forr a víz. Oda szaladt, folytatta a főzést, közben beszélgetett a vámpírral. Nagyon érzelmes férfinak ismerte meg. Tudta, hogy nem szabad így kötődni valakihez, de nem tudta le rakni a telefont. Küldött egy képet a vacsoráról, rántott hús, tejfölös tésztával. Vissza kapott egy képet , egy doboz pizzáról.
"Van ám ízlésed. Ilyet még nem ettem. " írta a srác.
"Igen, a szüleim is ezen vannak ki akadva. "
"Velük élsz?"
"Nem. De gyakran látogatom őket. "
"Nehéz lehet egyedül. "
"Nem teljesen az. Van egy cicám is. "
"Milyen?"
"Fekete. "
"Boszi cica? "
"Haha. Igen "
"Illik hozzád. "
"Honnan veszed?"
"Látni rajtad. Fekete bőr dzseki, fekete farmer, szőke, göndör hosszú haj. "
"Sok embernek nem tetszik. "
"Nem láthat mindenki úgy téged, mint én. "
"Haha."
Egész éjjel beszélgettek.
YOU ARE READING
Bele szerettem egy Teknőcbe? (+18)
FantasyTini Ninja Teknősök film egy én féle folytatása. Rafael és egy világos barna hajú lány szerelme.