Reggel 7-kor riadtam fel, mert anya kloffolta a húst. A tegnap esti macit ölelgettem, és az első csókomra gondoltam. Épp mentem volna a fürdőszobába zuhanyozni, mikor megszólalt a telefonom, Steve volt az. Kicsit kómás voltam még, de felvettem és így szólt:
-Szia kicsim, láttam az ablakból, hogy felkeltél. Ha elkészültél át ugrasz hozzám?
-Persze, ma úgy sincs semmi dolgom.
-Akkor este menjünk el buliba. Benne vagy?
-Igen. Mikor kezdődik?
-Ma 19:00-kor.
- Jó akkor gyere a házunk elé 18:30-ra.
- Rendben szia.
-Szia életem.
Majd letettük a telefont. Mihelyt megfürödtem, és elkészültem, elindultam venni életemnek egy cuki King - es pólót a New Yorker-be. Futottam át a szomszédba, nyitva volt az ajtó ezért már mentem is be Steve szobájába, de nagy meglepetésemre nem volt ott. Lementem megkérdezni, hogy hova lett és kiderült, hogy boltban van,de én megvártam a szobájában. Fél óra múlva betoppant meglepve, hogy várom.
-Szia Hanna mióta vársz rám. Hoztam neked valamit. (megpuszilta a homlokom)
-Szia szerelmem fél órája, ami azt illeti én is hoztam neked valamit.
Leült mellém az ágyra, megfogta a kezem, és átadtuk az ajándékokat. Hirtelen nagy nevetés tört ki mert ő Queen én meg King-es pólót vettem neki. Felvettük a pólókat, és elmentünk sétálni a parkba. Gyönyörű idő volt, majd leültünk egy padra. Hosszas beszélgetés után egymás szemébe elvesztünk, és megcsókoltuk egymást. Olyan érzés volt, mintha csak mi lettünk volna, és a világ kikapcsolódott körülöttünk. Egyszer csak egy kutya ugatásra lettünk figyelmesek,épp játszott a gazdájával. Pár perc elteltével haza indultunk. Felmentem a szobámba és megnéztem a laptopomon a jumanjit,szuper film volt. Majd elkezdtem kicsípni magam a bulira. Egy csodás bordó és fekete színű egyberuhát, és a bordó Vans cipőmet vettem fel. Szépen kisminkeltem magam, éppen elkészültem mikor életem az ajtó elött várt. Nem kellet sokat sétálni 2 utcával arrébb volt a házibuli Kate-nél. Sokan voltak és nagyon jól telt az este. Frissítő koktélokat ittunk, és táncoltunk igaz kicsit botlábú vagyok, de gyorsan belerázódtam a táncolásba. A buliba mindenki meg volt lepődve, hogy Steve-vel egy pár vagyunk, de minket nem izgatott a sok írígykedő. A végén medencéztünk, szerencsére tettem a kis táskámba fürdőruhát. Mikor megláttam ellátott a szavam 8 kocka volt a hasán,és írtó helyes volt. Ahogy néztem ő is meglepődött amikor meglátott.
-Kicsim gyönyörű vagy.
-Köszi életem, te meg izmos és cuki.
Majd jöhetett a fürdés, írtó klassz volt. 1 óra múlva haza indultunk. Elkezdett egy kis hajnali eső esni, a házunkhoz értünk,és búcsúzóul (a filmekben láttam csak ilyet, de velem is megtörtént) esőben csókolóztunk. Aztán kis idő elteltével berohantunk a házba. Hajnali 3 volt,szóval amint beléptem a szobámba elaludtam,és a macit átölelve tértem nyugovóra.
YOU ARE READING
The Summer Love
RomanceSziasztok ez a könyv egy 15 éves lánynak az életéről szól, amely a nyári vakáció idején teljesen megváltozik. Főképp amikor találkozik azzal a fiúval...