GİRİŞ

37 2 3
                                    

Karanık bir sonbahar akşamüstü. Gri şehir tüm kasvetiyle yaşayanların omuzlarına çökmüş. üç gündür aralıksız yağan yağmurun ıslattığı yollar tabelelar da yayılan cılız ışıkları yansıtıyor. Müthiş bir zevksizlikle , herhangi bir estetik kaygıdan yoksunca sıra sıra dizilmiş binalar manzarayı daha boğucu kılıyor. İşte birbirinden farksız bu beton evlerden birinde hayatın olağan akışını ufacık da olsa sekteye uğratan bir hadise yaşandı. 

        Trafiğin uğultusu ve şehrin alışagelmiş karmaşasını gözler önüne seren pencereye bitişik çift kişilik bir yatak odanın en göze çarpan ayrıntısı. Beyaz bir boyayla üstün körü boyanmış ahşap bir gardırop , üzerine on yıllar önce çizilmiş pembe , belki bir zamanlar kırmızı lale ve yeşil sapı insanda acıma hissi uyandırıyor . Oraya buraya fırlatılmış ucuz elbiseler , eşi çoktandır kayıp çoraplar , yırtık pantolonlar ...  Evin her zerresine işlemiş küf kokusu genzi yakıyor . Duvarların isten kararmamış köşelerine de küfün soğuk yeşili yerleşmiş . Bu zavallı odaya bitişik salon evin diğer odası . Soluk yeşil bir kumaşın kapladığı kanepe ve karşısındaki orta sehpasından başka sağlam görünen bir şey yok pek burada . Üzerindeki tüm desenler silinmeye yüz tutmuş mavi - kırmızı bir halı köşelerinden toplanmış . Yerde bira şişeleri var . Orta sehpasının üzerinde sayısız kırmızı reçeteli ilaç ... Evin her yerinden sefalet akıyor.

         Salonu yatak odasına bağlayan kapı da uzun , cılız bir kadının bedeni var . Kolları bacakları rastgele serilmiş yere . Koyu kahve uzun saçları karman çorman . Kafasının etrafında koyu renkli bir sıvı gölcük yapmış . Uzun ve zarif parmakları sigaranın iğrenç sarılığına kurban gitmiş . Üzerindeki mavi kazak kanın bulaştığı yerlerde mora dönmüş . Keçeleşmiş saçları sahneyi daha da dramatik kılıyor . Sanki evden bir ağıt yükseliyor . Kadını sefil ölümüne  acır gibi bakıyor mobilyalar . Rezil bir hayatın yine rezil sonu.


Baylar ve Bayanlar sık sık güncellediğim hatta bir günde 2 bölüm yayınladığım kitabıma aylar öncesinde yazmış olduğum yeni bölümü kaybetmem üzerine şöyle biraz çeki-düzen verip 1-2 ay daha ortalıktan kaybolacağım Sanki okuyan var gibi imla kurallarına da dikkat ediyorum he  İşte uzun lafın kısası 1-2 güne yeni bölüm gelir gelmezse de artık 3-5 aya gelir Bu arada şunu da söyleyeyim Giriş kısmı sadece betimleme olmuş öğk öğk bu nasıl kitap diyorsanız yıldız verip gidin saçma salak yorum yapmayın  İyi geceler olsun ..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin