Děkuji:AniFabby
Lucas
Když jsem došel zpátky na pokoje, Amy seděla na posteli a podle zvuku Messengeru jsem poznal, že si s někým píše. Potichu jsem došel k ní a sedl si za ní, naštěstí nic necítila a tak jsem jí překvapil polibkem na tvář. Trochu sebou cukla, ale pak mi začala vrnět do ouška. "Luku ted ne," řekla Amy a odtáhla se, ale já si jí přitáhl zpátky k sobě. "Miluju tě," zašeptal jsem jí do ouška a pak si všiml jedný zprávy na Messengru. "Dělá si ze mě prdel?!" začal jsem křičet a pro jistotu jsem Amy odtáhl od sebe. Chtěl jsem si to jít s ním vyřešit osobně, ale Amy mě chytla za pas. "Zlato klid," řekla klidně. Zhluboka jsem se nadechl a pak výdech. Amy využila příležitost a začala mě líbat na krku. "Mmm," zavrněl jsem jí do ouška, protože se mi to líbilo. Vyzvedl jsem si jí a ona obmotala nohy kolem mého pasu. Začal jsem jí líbat. Ona mi polibky oplácela a sem tam se otřela...no vy víte kde. Začínal jsem mít chuť, a tak jsem zkusil prohloubit polibky, ale to jsem ani nemusel, protože mi začala stahovat triko.
!!! Upozornění!!!
Pokud je vám méně jak 15 let nebo nemáte rádi erotické scény, tak tuhle část prosím vás přeskočte.
A pokud si to přečete, tak jste byli varováni.S mojí pomocí zkončilo moje tričko na zemi. Přitiskl jsem jí ke zdi, a začal jí svlékání také tričko. Aby mi neupadla, tak jsem jí před svlékáním položil na zem. Po chvíli jsme byli oba jen ve spodním prádle a já už byl nepřehlédnutelně nadržený. Vzal jsem jí a ona opět obmotala nohy okolo mého pasu. "Luku" vzdychla mi do ouška a já se nad tím pousmál. Líbí se jí to, a to je super.
Položil jsem jí na postel a lehl si nad ni. Začal jsem ji líbat na krku a ona mě hladila po hrudi a bříšku. "Sakra...ona ví jak na mě," řekl jsem si v hlavě. Začal jsem si dělat cestičku polibkama až k lemu jejích kalhotek. Přejel jsem rukou o jejím ženství a ona zavzdychala. "Amy jsi tak mokrá," řekl jsem a přetočil jsem jí na mě.
Amy
Sedla jsem si na něj a začala ho líbat. Párkrát jsem přirazila na jeho erekci a on zavzdychal. Začalo se mi to šíleně moc líbit. No, rtama jsem přejížděla po jeho břišácích a pak rukou chytla jeho chloubu. Začala jsem jezdit sem a tam a pohyby zrychlovala. Lucas vzdychal rozkoší a mně to ješté víc vzrušovalo. "Amy...už to déle nevydržím. Potřebuji tě cítit," řekl mezi vzdychy Luk a já jeho potřebu vyplnila.
Po chvíli jsme byli jako jedno tělo a Luk začal přirážet. Po chvíli místnost vyplnili naše vzdychy a oba jsme si vyčerpaně lehli vedle sebe.Lucas
Amy si oblékla kalhotky a moje tričko. Byla strašně roztomilá. Usmál jsem se a ona po mě hodila spodní prádlo a kraťasy. Oblíknul jsem se.
Pokud jste vynechali erotickou část, tak ta právě zkončila a můžete číst dál
Amy přišla zpátky ke mně a já si jí přitáhl k sobě. Nakonec si dala hlavu na moji hruď a spokojeně jsme usnuli.
ČTEŠ
Můj bad boy [POZASTAVENO]
Fiksi RemajaAmy je 16-ti letá holka, která jde do prváku na střední. Tam potká hezkého kluka, ale zjistí, že je to děvkař. Zamiluje se do někoho, nebo naopak, bude někoho nenávidět? Co se stane na jednom školním výletě kam pojede se školou? To se dozvíš v tomt...