Informaţii Generale şi Formular

217 13 9
                                    

Bun venit la magazinul Contemporan!

Numele meu e Meara și acesta este magazinul meu grafic

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Numele meu e Meara și acesta este magazinul meu grafic. Momentan mă voi ocupa doar de coperte. Sunt o începătoare în ceea ce privește designul grafic. Mi-ar plăcea dacă mi-ai lăsa o părere, indiferent dacă soliciți sau nu o copertă.

Toate creditele necesare sunt direcționate către proprietarii lor de drept ai tuturor resurselor folosite în fiecare copertă pe care o realizez.

Mai jos este o listă pe care trebuie să o citești cu atenție înainte să completezi formularul:

1. Toate copertele pe care le fac pot fi utilizate doar pe Wattpad. Dacă plănuiești să postezi coperta pe alt site sau aplicație, te rog să mă anunți.

2. Am dreptul de a nu accepta toate cererile - fără a oferi un motiv anume.

3. Dacă nu ești mulțumit de coperta pe care o primești, se pot face modificări.

4. Povestea ta trebuie sa fie publicată și să aibă cel puțin două capitole.

5. Trebuie să îmi spui dacă folosești copertă. Dacă o vei folosi, folosește-o te rog pentru cel puțin două săptămâni.

6. Nu ai voie să îmi îndepărtezi logo-ul de pe copertă.

7. Nu accept nume de utilizatori ca nume de autori. Autorul trebuie să aibă un nume și un prenume. Fără caractere speciale sau simboluri.

8. Creditul este necesar. Este singurul preț pe care îl plătești. Trebuie să menționezi că eu am făcut coperta în descrierea cărții tale sau în capitolul introductoriu.

9. Ai te rog răbdare. Timpul de așteptare poate varia de la 2 zile la 2 săptămâni.

10. Nu fac coperte cu anime.

11. Comentariul cu formularul îl poți lăsa doar la acest capitol. Altfel, cererea ta nu va fi luată în considerare.

F O R M U L A R

Titlul cărții:

Subtitlu(opțional):

Numele autorului:

Gen:

Scurtă Descriere:

Idei specifice:

Altceva ce ai vrea să menționezi:

Răsfoiește următoarele capitole pentru a vedea unele dintre copertele făcute de mine.

Contemporan | Magazin graficUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum