"korai ébredés"

9K 320 0
                                    

Kora reggel arra keltem , hogy csörög a telefonom , ijedtembe egyből kipattantak a szemeim és lenyúltam a telefonomért , de a töltő kábel ezt megakadályozta és kiesett a telefonom a kezemből . Még szerencse , hogy az éjjszaka közepén le esett az ágyam széléről a plédem ami most megakadályozta , hogy tragikus balesetet szenvedjen a telefonom képernyőjének . Micsoda mázli , persze senki se értette , meg , hogy miért kell az ágyam szélére pléd , de majd ha ezt elmesélem anyának meg Tiffnek már ők is érteni fogják . Idő közbe a telefonom elnémúlt , de aztán újra kitartó csörgésbe kezdett . Lehámoztam magamról Adam karját és kihúztam a töltöt telefonomból majd a fülemhez emeltem azt .
-Szia anya!.-suttogtam bele a telefonba nehogy felébresszem a mögöttem szundikáló Adamet .
-SZIA,KINCSEN .-Miközbe felvettem a telefont valószinüleg rányomtam a kihangosító gombra is , mert az egész szobám vízhangzott anya köszönésétől . Adam elkezdett mocorogni és kezével keresgélni kezdett az ágyon , megfogtam a kezét és oda hajoltam hozzá , hogy nyomjak egy reggeli csókot az arcára .
-Aludj vissza .-Suttogtam a fülébe , hogy anya ne hallja meg .
-HAHÓ KISLÁNYOM OTT VAGY?.-Kérdezte anya , mire felpattantam az ágyból és sietősen kimentem a szobából majd végre kikapcsoltam a kihangosítást .
-Igen itt vagyok bocsi csak kivoltál hangosítva meg még a töltő is benne volt a telefonomba aztán azt húztam ki . -Ezért az apró kis füllentésért egész évben bűntudatom lesz , de ha megtudha , hogy itt aludt Adam soha többé nem fog a közelébe engedni .
-Ja rendben . Na a céges parti nagyon szuper volt majd mesélek , de éjjszaka jött egy hívásom Rosi nénikédtől.
-Jaj anya kérlek mond , hogy nincs baja .-Leültem a lépcsőre és a korlátot kezdtem piszkálni .
-Nem olyan komoly ne aggódj , de egy pár napig itt leszek . Úgy volt , hogy megyek haza most reggel , de hajnalba hatalmas vihar volt és itt a tanyán nem igazán lehet közlekedni még egy jó pár napig .

Megkönnyebűlten kifújtam a levegőt aztán csalódottan felálltam a lépcsőröl .
-Rendben persze , jobb is ha vigyázól rá . Most megyek szeretlek . Szia! .-Hát persze anya már megint nem lesz itthol velem kitudja hány napon keresztűl . Nem is értem miért akadok ki hiszen ez az utóbbi egy évben elég gyakran előfordúlt már . Nem volt kedvem visszamenni a szobámba ezért inkább lementem a konyhába teát csinálni . A telefonom rezegni kezdett mire egyből felkaptam. Azt hittem anya üzent, mert valamit elfelejtett mondani, de nem, nem ő volt hanem Bobby. Megráztama  fejemet és gondolkozás nélkül töröltem az üzenetét.  A konyhapultra támaszkodtam és a kezembe temettem az arcom . A tea hangos sipolására felkaptam a fejem és elővettem a szekrényből a cukrot és a citromlét .
-Szia.-Adam a derekamra tette a kezét és belecsókolt a nyakamba .
-Szia .-Megfogtam az egyik kezét és a hüvelykujjammal simogatni kezdtem a kézfejét .
-Rossz hírt kaptál?
-Hát is is . Anya megint nem lesz itthol és én utálok egyedül lenni . Elegem van !.-Mindent félbehagytam amit csináltam és Adam felé fordultam . Mellkasára tettem a kezem és felnéztem rá . Elakartam neki mondani Bobby-t, de ő megelözött és nem akartam elrontani a tökéletes pillanatot.
-Itt maradok veled .

Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁSWhere stories live. Discover now