//TAEHYUNG POV//
"Taehyung... Kim Taehyung" ik kijk om me heen. Het is allemaal zwart, maar wie roept mijn naam?" "Kim Taehyung... zo'n arme man.. hij weet niet meer wat hij moet doen"
Ik snif en denk aan wat voor een dilemma ik heb. Trouwen met Alice of BTS. Ik weet het niet meer. Ik wil het allebei en ook allebei nu.
"Ik kan je helpen met je beslissing.. maar nu kan je ook niet meer terug" gaat de stem verder en ik snik weer "Help me.."
"Ik zal je helpen zei ik toch? Maar je kunt niet meer terug" Ik kan niet meer terug?
"BTS.. laat Alice gaan.. er zwemmen zoveel vissen in de zee! Als je Alice laat gaan zal je alleenmaar blijer worden"
"Ik wil Alice niet kwijt.. ik hou van haar" zeg ik en de stem lacht "Je houdt ook van BTS! Wat is het verschil?" Wat is inderdaad het verschil?
"Vergeet dat trouwen.. je hoorde haar toch? Ze wilde het niet"
Ik schrik wakker en kijk naast me. Alice ligt nog rustig te slapen, haar armen om mij heen geslagen. Mijn ademhaling gaat snel en ik probeer me wat te kalmeren.
Wat was dit? Een stem zei dat ik Alice los moest laten en BTS moest kiezen. En ik kon niet meer terug na die droom. Het is makkelijker gezegt dan gedaan.
Ik kijk naar mijn vriendin en draai me naar haar toe. Ik sluit haar in mijn armen en druk een kus op haar hoofd. Ik zal haar nooit wegstoten, het was maar een droom.
Ik hoor haar zacht mompelen en ik kijk haar aan. Ik heb haar per ongeluk wakker gemaakt. Haar ogen fladderen open en er komt een lach op haar gezicht als ze mij ziet "Goedemorgen".
Ze geeft me een kus en gaat weer tegen me aan liggen "Lekker geslapen?" Vraagt ze en ik slik. Zal ik het vertellen? Nee, we zijn net wakker. "Ja hoor" zeg ik met een diepe zucht.
Even later gaan we uit bed, ik ga eerst douchen en Alice pakt alvast een tas in. We gaan vanmiddag weer naar een fanmeeting, een interview en een korte fotoshoot.. en Alice mag weer mee.
Ze komt de badkamer in net als ik uit de douche stap waardoor ik even schrik, maar als ik haar zie word ik weer wat rustiger. "Taetae ik ben klaar met mijn tas, wat wil jij allemaal mee hebben?"
Ik droog mijn borst snel af, sla de handdoek om mijn middel en noem even een paar spullen op, ik zal straks wel even kijken wat ik nog meer mee wil hebben.
//ALICE POV//
Wow oke...
Ik wist niet dat hij net uit die douche stapte. Ik slik heel even als ik hem zie maar als snel pakt hij een handdoek. Als ik antwoord heb op mijn vraag ga ik de badkamer weer uit en val ik bijna als een zak aardappelen op bed.Als ik weer wat herstelt ben sta ik op en op mijn kledingkast, wat heeft Taetae ook alweer gepakt? Misschien is het grappig om een keer matchend langs de pers te gaan. Ik pak een witte bloes, high waist donkerblauwe broek en mijn lange rode wollen vest. En natuurlijk ondergoed
Als Taehyung uit de douche komt trippel ik naar binnen, tussendoor pik ik een kus van zijn lippen, en sluit de deur. Snel was ik mijn haren, geniet ik van de warme stralen op mijn huid en doe de kraan weer dicht.
De slaapkamer is leeg wanneer ik de badkamer uit loop maar Yeontan huppelt vrolijk naar me toe. "Hey ben jij nu ook wakker" zeg ik blij en pak het hondje op.
Met Yeontan in mijn armen loop ik door de gang richting de huiskamer. Speels likt hij af en toe mijn natte haren en ik lach door zijn schattige acties. In de huiskamer zet ik hem neer en kom aan de tafel zitten waar de meesten al zijn aangeschoven.
JE LEEST
I can't see you (deel 2)✔ - BTS DUTCH FF
FanfictionHet tweede deel van het boek I can't see you! Lees eerst het 1ste deel van het boek voordat je hiermee verdergaat! Anders mis je nogal veel info haha ..... "Waar blijft hij nou?" "Niet weer... Niet weer" "Alice?" .....