ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ
Σε λένε Ειρηνη,είσαι 17 πρός τα 18,ψηλή,λεπτή με καστανά,μακριά,σπαστά μαλλιά και μελί μάτια.Έχεις 5 κολλητές,την Ελένη,την Χριστίνα,την Εμμανουέλα,την Κατερίνα και τη Σοφία.Επίσης έχεις και 3 κολλητούς, το Νίκο, το Γιάννη και το Σωτήρη.Μένετε στα Χανιά,της Κρήτης την οποία υπεραγαπάς αλλά υπάρχει και η Θεσσαλονίκη,όπου θέλεις να σπουδάσεις Νομική και τη λατρεύεις!Το σχολείο σου αρέσει λόγο των κολλητών σου,λατρεύεις να περνάτε χρονο μαζι (αν δεν ήταν αυτοί θα το συχενόσουν).
ΑΛΛΑ (πάντα υπάρχει ένα αλλά)το κακό με το σχολείο είναι οτι αναγκάζεσαι να βλέπεις αυτόν.................................................................................................................................................το χειρότερο εχθρό σου,HARRY STYLES!!!!!!!Είναι πολύ κούκλος,αλλά είναι πολύ μαλάκας!Συνέχια τσακονόμαστε χωρίς λόγο,πάντα αυτος με προκαλεί!
Έχεις μια μικροτερη αδελφη(2 χρόνια την περνάς),τη Γωγώ,η οποία σε βασανίζει όλη μέρα στην κυριολεξία!Τη μαμά σου τη λένε Άννα και τον μπαμπά σου Μανώλη.
Ειρηνη'Σ POV
Αύριο είναι η τελευταία μέρα της Γ' Λυκείου,απο τη μια στεναχωριέμαι γιατί μπορεί να μην είμαι μαζί με τα ρεμάλια μού,που όσο και αν τους βριζώ τους αγαπώ πολύ,χωρίς αυτούς η ζωή μου θα ηταν ένα κινητό χωρίς τραγούδια (των1D θα έγραφα αλλά δεν υπάρχουν).
Απο την άλλη είμαι χαρούμενη γιατι δεν θα βλέπω τα μούτρα του!!!!!! Τον μισώ τόσο πολύ,ειναι πολύ αγενής και σαχλός!Ας πάω όμως να κοιμηθώ γιατι δεν θα ξυπνάω αύριο!•ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ ΞΕΡΩ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΒΑΡΕΤΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΟΕΜΕΝΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ (ΜΠΟΝΙΕΣ,ΚΛΟΤΣΙΕΣ, ΟΧΙ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ)!!!!!!!!!!!!!!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ!!!
ILY❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ΦΙΛΙΑ Η ΚΟΥΖΟΥΛΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ!
ESTÁS LEYENDO
My enemy,my love!
FanficΕνα κοριτσι και ενα αγόρι Δυο εχθροί ή δυο ερωτευμένοι Πως θα καταλήξουν ?? Ευτυχισμένοι ή πληγωμενοι?