1 Deo - Ja sam nevolja.
'Kate Williams' grub,snazan glas odjeknuo je prostorijom,tjerajuci me da se okrenem na ovoj neudobnoj stolici.
'Pljacka banke,krađa,pretucen decko i oruzje bez dozvole' naglas,citao je moje vec odavno ucinjene stvari.
Zbog kojih sam naravno,odlezala 10 meseci.
'Imas nesto dodati na ovo?' u pogled su mi se urezivale njegove duboke bore i umorno lice.
Glasno sam uzdahnula 'Da,stolica vam je poprilicno neudobna' provocirala sam ga,kao i obicno.
'Upast ces u nevolje,Kate' uzeo je cigarete sa stola,stavljajuci jednu među svoje suhe,ispucale usne.
'Ja sam nevolja' u kutovima mojih usana poceo se stvarati zadovoljni osmijeh.
Otpuhnuo je jedan dim,otvarajuci teska smeđa vrata 'Slobodna si'
'Konacno' pogledala sam ga duboko u oci,oblizujuci usne 'Sedeci puta zelim drugu stolicu' dodala sam,nakon cega sam izasla lupajuci vratima.
...
Setala sam dugim,pustim ulicama,nakon cega sam skrenula u meni vec sasvim poznatu ulicu 'St.Paul'.
Zaustavila sam se kod,nesto starije kuce gledajuci u dvoriste ispred.
Prisla sam dvoristu,potiho dozivajuci 'Selena!'
Nakon par minuta i tisine,drveni prozor polagano se otvorio,a iz njega je izvirila savrseno oblikovana glava.
Dva smeđa,blistava oka,dokazala su mi da je to moja najbolja drugarica.
Selena.
'Pustili su te?' ushiceno je doviknula,ali nesto tise da ne probudi svoje roditelje.
'Da' - 'Hajde,izađi!' razvukla sam svoj zlobni smjesak,stavljajuci ruke u dzepove.
Nije joj trebalo vise od tri minute da se pojavi preda mnom.
'Ekipa je tamo vec ili?' namjestala je svoju dugu smeđu kosu,koja joj se spustala do polovine leđa.
Samo sam potvrdno kimnula glavom,ubrzavajuci hod prema 'betonskom'.
Tisinu, koja je ispunavala ovo napusteno igraliste,prekinuo je zvuk moga upaljaca.
Namestila sam cigaretu medju svoje punije usne,uzimajuci dim.
Sela sam na hladan beton,oslanjajuci se od zid.
Posvuda je bio mrak,potpracen malim svetlom moje cigarete.
'Kada dolazi Dari?' sitan,tihi glasic prekinuo je savrsenu tisinu.
'Ne znam. Mislila sam da je ovdje' podignula sam svoja ramena,odmahnuvsi glavom.
Povukla sam jos jedan dim,nakon cega sam bacila cigaretu na pod,gazeci je nogom.
'Nocas idemo do ''Vagona''?' pogledala me,tesko uzdahnuvsi.
Osetila sam nekakvu napetost u zraku,zbog cega sam odmahnula glavom potiho govoreci 'Ne brini se. Nocas ne idem tamo' vidjela sam kako je odahnula,mirno se vracajuci u sjedeci polozaj.
'Nemas love?' upitala je promuklim glasom,gledajuci ispred sebe.
'Trava je poskupila' ustala sam se,otresajuci prasinu sa sebe.
'I bolje je. Droga nije za tebe' - 'Jos manje drustvo s Vagona!' povisila je ton,ustajuci se za mnom.
Preokrenula sam ocima,hodajuci prema stazi koja je vodila do glavne ceste.