"ne is beszéljünk róla"

9K 318 2
                                    

Zavartan felé fordultam és megráztam a fejem .
-Nem lehet.-mondtam halkan mire Adam a magyarázatot várta amit még én magam se tudtam . Elhúzódtam tőle és besétáltam a nappaliba majd elvettem a szekrény tetejéről egy virág mintás noteszt amibe anya meg én minden fontosat bele írunk . Holnap tanárhoz kell mennem , még oda is el kell jutnom valahogy . Nagyot sóhajtottam és visszatettem a helyére a füzetem. Adam elém sétált és az arcomra tette a kezét .
-Miért? Olyan rossz ha itt vagyok veled?-Egyik kezét az arcomra tette a másikat pedig a kezemre kulcsólta . Megpuszilta a számat , de továbbra sem húzodott el .-Hm? Mondj egy okot amiért nem lehetek itt veled ?-Adam közelebb húzta az arcomat és megcsókolt . Közelebb bújtam hozzá karjára tettem szabad kezem , mosolyogva elváltam .
-Rendben , maradhatsz , de holnap nekem tanárhoz kell majd mennem . -Adam bólintott és egy újabb csókot kezdeményezett.

A délelőtt folyamán nem csináltunk semmit csak feküdtünk lent a kanapén és beszélgettünk, délbe megpróbálkoztunk a közös főzéssel , de a vége az lett , hogy konyhát takarítottunk és inkább rendeltünk . Miután végeztünk az ebéddel elmosogattam a tányérokat és küldtem anyának egy SMS-t és töröltem azokat az üzeneteket amiket Bobbytól kaptam a délelött folyamán. Visszamentem a nappaliba és mosolyogva figyeltem Adam békés arcát. A kanapén elterűlt és egy párnát ölelgetve aludt . Hallkan közelebb mentem és betakartam , majd felmentem hajat mosni mert még mindig lisztes volt .

10 perce áztatom a testem és élvezem a meleg vizet , kezemmel a habokkal játszom. Adam berontott , de amint meglátott le sem bírta venni a szemeit róla .
-Adam te mit csinálsz?-Kiáltottam fel és kíhuztam a törölközőt a fejem alól amit magamra terítettem .
-Én .-Nagyot nyelt és megfordúlt .-Francba! Ne haragúdj szépségem én csak megnéztem , hogy itt vagy-e , mert nem találtalak sehol , de fogalmam se volt arról , hogy majd te éppen fürödni fogsz .
-Adam megtennéd , hogy kimennél és majd kint megbeszéljük jó?

Adam habozott , de kiment és becsukta maga után az ajtót . Gyorsan megtörölköztem és magamra kaptam a ruhadarabokat amiket már előre behoztam magammal . Miért velem történek ilyenek? Adam az ajtó elött állt és mikor meglátott közelebb jött , hozzám és megölelt .
-Sajnálom kicsim én tényleg nem ...-Elcsuklott a hangja ezért inkább csöndben maradt és elhúzódott . Megfogtam a kezét és zavartan elmosolyodtam .
-Nem lehetne , hogy ezt inkább elfelejted ? Nekem is baromi kellemetlen és pocsékul érzem magam , de kérlek ne ia beszéljü k róla .-Hevesen megráztam a fejem hátha elfelejtem a történteket aztán leültem a lépcsőre . Adam követte a példámat és kezét a térdemre tette .
-Rendben!.-Meglökte a kezével a vállam és megpuszilta az arcom . Elhúztam a számat és a vállára hajtottam a fejem . Így maradtunk egy ideig aztán Adam hírtelen csikizni kezdtem az oldalamat mire hangos nevetésbe és sikításokba kezdtem . Adam eldöntött a padlón és folytatta a csikizést . A lábaink összegabalyodtak a nevetésünk pedig beragyogta az egész házat . Megfogtam Adam arcát és lehúztam magamhoz elöszőr csak puszikat nyomtam a szájára aztán megcsókoltam .

Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁSМесто, где живут истории. Откройте их для себя