Multi: Hazal *artık Hazal karakteri değişti çiçeklerim❤
👇HAZAL👇
Hee bide Gözde aşkımız da değişti! Gözde sarışındı ama esmer yaptım eheheh
👇GÖZDE👇
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Hazal'dan:
"Ya Savaş bi dur olum kolum çıktı be!""Sus Hazal!"
"Ya ama sen benim canımı yakıyon!"
"Yansın! Yansın canın!"
"YA SAVAŞ NOLUYO BE!"
"SUS"
ofladım ve beni sürüklemeye devam etmesine izin verdim. Arabasının önüne gelince beni arabaya fırlattı. Ve ben sinirle cırlamaya başladım
"Bana bak ben boks Yapıyom! Sana kıyamıyorum diye şımarma!"
"Sen bana kıydın Hazal!"
"Ya naptım da kıydım olum?!"
"Sen. Sen Barışı öptün lan!"
"Ee?"
"Ya. Ya. Ya sen NASIL ÖNCE BENİMLE SONRA BARIŞLA ÖPÜŞÜRSÜN?!"
"Senlen ne ara öpüşt- OHA SEN HATIRLIYO MUSUN?!"
"EVET LANET OLSUN Kİ EVET! BİR TÜRLÜ UNUTAMIYORUM DA!"
beni arabanın içinde sarsmaya başladı ve
"Hazal neden unutamıyorum?! Neden her zaman yaptığım şeyi seninle yapınca unutamıyorum!"
"Naptık ve senle! Öyle bi söylüyon ki tövbe yaa!"
"Hazal! Ben unutmak istiyorum! Ama yapamıyorum! Tamamen unutmak istiyorum ama olmuyor!"
"Olum unutulacak ne yaşadık ki böyle konuşuyorsun!"
"HAZAL BEN SENİ ÖPTÜM! İLJ DUYGUSAL ÖPÜŞMEM SENİNLE OLDU! BEN İLK KEZ DUYGULARIMLA ÖPÜŞTÜM VE BENİM ÖPTÜĞÜM KIZ ABİMİ ÖPTÜ!"
"SEN NE İMA EDİYORSUN LAN BANA! SİKTİR GİT! SANANE AYRICA! BEN SENİ ÖPMEDİM SEN BENİ ÖPTÜN! ŞİMDİ ŞU SİKİK ARABANI DURDUR İNİCEM!"
"DURDURMUYORUM LAN!"
"durdursana ya!"
Arabayı durdurdu ve
"AL!"
Arabadan hızla indim ve yürümeye başladım. Savaş arkamdan bağırmaya başladığında bana doğru araba geldiğini fark ettim. Araba tam çarpacakken durdu ve Arabanın içinden MİRAÇ indi. Şansımı sikeyim!
Sendeki şans kuşta olsa uçak çarpardı kanka
Valla doğru. Miraç hızla arabadan indi ve beni kendine çekip sarıldı
"Hazal salak mısın?! Çok korktum sana çarpıcam diye!"
Güldüm ve onun sarılışına karşılık verdim. O sırada arabanın içindeki kız dikkatimi çekti. Sabahki savaşa aşkım diyen kızın Miraç'ın arabasında ne işi vardı?!
"Miraç bu kızın seninle ne işi var?!"
"Hee omu? O benim kuzenim. Adı da Pelin. Sen.. Beni mi kıskandın?"
"Ne alakası var ya sabah Savaşa aşkım demişti de merak ettim."
Miraçın yüzü düşerken pot kırdığımı fark ettim. Bu yüzden onu kendime çekip hayvan gibi sırtına vurarak sarıldım. İyi sırada Pelin arabadan indi ve hayvan gibi Savaşa koşmaya başladı. Savaşın üstüne öyle bir atladı ki... Az daha hızlı atlasaydı hamile kalacaktı. Savaş onları seyrettiğimi anladı ve pelini arabasına aldı ve gittiler. Piç! Miraç bana bakıp
"Eeee. Yolda dikilmeye devam edecek miyiz? Ha bu arada çekimler var bugün. Savaşlar da oraya gidiyorlardır şimdi kesin. Atla da gidelim güzel modelim."
"Tamam."
Gülerek söylemem onu neşelendirmişti. Arabasına bindik ve şarkı söyleye söyleye gittik.
*******
Dergiye bir sürü poz vermiştim. Savaş ve Barış da bana eşlik etmişti. Pelin ise kıskançlıkla bana bakıyordu. Derginin kapağında tek olacakmışım. Adam derginin kapağını gösterdiğinde çok beğenmiştim.Üstünde kocaman 'MODEL HAZAL'A GÜZELLİK SIRLARINI SORDUK!" aslında hiçbir şey sormamışlardı fkdjdkdks.
Ne kadar ergen bir hanım...
Sus lan. Miraç yanıma geldi ve
"Yoruldun. Gel sana bir pizza ısmarlıyayım."
"SÜPER OLUR ADAMIM BENİM!"
dedim ve Miraç'ın yanağını sulu sulu öptüm. Boğaz temizleme sesi duymak arkamı döndüm. Savaş ve Barış, kaşları çatık şekilde bize bakıyordu.
Ama siz kıskanın! Bütün gün Pelin kıçlarında dolanmıştı ama onlar kovmamıştı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş Mı Barış Mı?
Teen FictionBi tarafta ateş bı tarafta su. Peki sen yanarak mı yoksa boğularak mı ölmeyi seçerdin? Hazal; boş zamanlarında kick boks öğretmenliği yapar. Güzelliği başına hep bela olmuştur. Savaş; serttir. Geçmişte yaşadıkları onu kin ve nefret dolu yapmıştır. S...