Aan de eettafel is het wat stil maar het komt langzaam op gang door de altijd vrolijke ochtendmensen, Jimin en Jhope. Jin zorgt ervoor dat iedereen zijn ontbijt op heeft voordat we gaan en we pakken onze spullen.
Gezamenlijk lopen we ons appartement uit en nemen de lift naar beneden. Beneden staat de auto gelukkig al dus we kunnen meteen instappen. Ik prop me tussen de jongens in en de auto gaat rijden.
Na drie kwartier rijden komen we aan in het gebouw waar we vandaag het werk gaan doen. Al in de auto hoor je de fans en de pers praten, dit wordt nog een leuke weg van de parkeerplaats naar het gebouw toe.
Taehyung pakt mijn hand als wij aan de beurt zijn uit de auto te stappen en we kijken elkaar aan. "Kom" zegt hij en ik volg hem naar buiten, de camera's richten zich meteen op ons en de fans gillen nog wat harder dan eerst.
We lopen langs alle pers en we worden ondervraagt door een van de mensen die vooraan staat "Taehyung en Alice, hoe zit het de laatste tijd met jullie relatie? Er is weinig van jullie naar buiten gekomen" "Het gaat steeds beter tussen ons" zegt Taehyung en slaat een arm om mijn middel.
"Dat is heel fijn om te horen, jullie zijn vorige week uitgeroepen tot bekendste kpop-couple wat vinden jullie daarvan?" "We waren erg verbaast maar we doen het niet voor de prijzen" zegt Taehyung nog een keer in de microfoon en dan draait de vrouw naar mij.
"En Alice, ik zie dat jullie matchende kleding aanhebben. Is dit expres gedaan of hebben jullie toevallig dezelfde smaak kleding?" Opeens voel ik een hand in mijn rug, het is een van onze bewakers "Sorry, ze moeten door" bromt de man en ik schuif snel tegen Taehyung aan die me ook meer omhelst.
We lopen door naar het gebouw en worden meteen naar de kleedkamers gebracht waar mensen druk in de weer zijn met outfits, make-up, waaiers en apparatuur waar ik de namen niet van weet.
"Hallo, ik ga je helpen met je kleding en make-up vanaf nu" zegt er een vrolijk jong meisje. Ik gok dat ze net van school af is "Oh, hallo" zeg ik wat verlegen en ze buigt voor me "Als je me wil volgen? Jij zit in een andere kleedkamer als de jongens"
Ik volg het dametje naar een apart klein kamertje en ze biedt me een stoel aan voor de spiegel. "Ik ben Kang Jaehee, net van school af en ik kon hier toevallig terecht" zegt ze en begint wat spullen te pakken "Het is hier een grote chaos, zelf heb ik ADHD maar als ik aan het werk ben houd ik er niet van als mensen rondrennen"
"Dat kan ik begrijpen" zeg ik met een lach en zij lacht ook. Jaehee doet een staart in en stroopt haar mauwen op "Ik heb geluk dat jij mijn eerste opdracht bent, ik had nooit gedacht dat ik bij BigHit zou gaan werken".
Jaehee ratelt gezellig door terwijl ze bezig is met mijn make-up. "Klaar! Wat denk je?" ze gaat achter me staan en ze zit wat aan mijn losse haar "Mag ik hier iets mee proberen?" vraagt ze en ik knik "J-ja is goed"
"Het zal niet lang duren hoor, over 20 minuten sta je helemaal ready om die prachtige plaatjes met de jongens te schieten" Ze begint een plukje haar te vlechten en doet een laag haarlak erin "Dit is leuk!" zegt Jaehee blij en ik lach ook als ik mezelf in de spiegel zie.
Ik ga me snel omkleden in een wijde trui, de kleur doet me een beetje denken aan mosterd, en een kort spijkerbroekje. Jaehee bekijkt me even "Mag ik wat aanpassen?" vraagt ze en ik spreid mijn armen. Ze doet de trui voorzichtig in mijn broek maar laat het nog wel losjes om mijn lichaam hangen.
Opeens gaat de deur open en er komt een bekend hoofd om het hoekje kijken "Alice~ Ben je al bijna klaar?"
JE LEEST
I can't see you (deel 2)✔ - BTS DUTCH FF
FanfictionHet tweede deel van het boek I can't see you! Lees eerst het 1ste deel van het boek voordat je hiermee verdergaat! Anders mis je nogal veel info haha ..... "Waar blijft hij nou?" "Niet weer... Niet weer" "Alice?" .....