Κεφάλαιο 12

91 13 9
                                    

Κοιμήθηκα νωρίς εκείνη τη μέρα, δεν ήθελα να σκέφτομαι τι θα μπορούσε να συμβεί στο "ραντεβού" τους.

Την επόμενη μέρα είχαμε Πανεπιστήμιο. Έχουν περάσει 5 μήνες και δεν αντέχω άλλο. Ετοιμάστηκα και πήρα το δρόμο για τη σχολή, μόνη μου. Ευχόμουν να μην έρθει σήμερα, να αρρωστήσει δεν με ένοιαζε τι απλά να μην τον έβλεπα.

Με αυτές τις σκέψεις έφτασα στην πόρτα, πήρα μια βαθιά ανάσα και μπήκα μέσα. Κοίταξα δεξιά, αριστερά, δεν ήταν πουθενά. Ανακουφίστηκα κάπως αλλά συνέχισα να προσέχω.

Ανέβηκα στην τάξη, δεν ήταν κανείς. Έκατσα στο θρανίο και έκλεισα την πόρτα. Άρχισα να κάνω βόλτες ανάμεσα στα υπόλοιπα θρανία και καρέκλες. Τέλος, έκατσα στην έδρα με τα πόδια πάνω, κανείς δεν θα με έβλεπε ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα.

Η πόρτα άνοιξε και εγώ έντρομη κατέβασα με γρήγορες κινήσεις τα πόδια μου.

"Ίφη" είπε όλο ενθουσιασμό η Μαρία και έτρεξε κατά πάνω μου.

"Ηρέμησε, τι έγινε;" ρώτησα και την έπιασα από τους ώμους.

"Άνοιξε καινούριο μπαρ και λένε ότι έχει έναν κούκλο μπάρμαν" είπε και δάγκωσε το κάτω χείλος της.

"Ωραία, θα πάμε το βράδυ" έτρεξε γρήγορα έξω και πήγε να το πει στις άλλες υποθέτω.

Πλησίασα το παράθυρο και κοιτούσα έξω, έπιασα τον εαυτό μου να τον ψάχνει. Κούνησα το κεφάλι μου και απομακρύνθηκα.

Οι ώρες πέρασαν βασανιστικά αργά επιτέλους όμως τελείωσε. Τα κορίτσια είχαν ενθουσιαστεί για το βράδυ. Ντάξει, δεν τρελαινόμουν αλλά ήταν ένας τρόπος να ξεσκάσω και να χαλαρώσω.

Έβαλα μια δερμάτινη φούστα με άνοιγμα μπροστά, μια κοντή, κάπως, μπορντό, βελούδινη μπλούζα και μαύρα δίπατα παπούτσια. Δεν είχα όρεξη. Το ότι πέρναγα καλά ήταν εντελώς επιφανειακό για να μην στεναχωρηθούν τα κορίτσια και για να μην με πρήζουν για το τι έχω.

Μπήκαμε μέσα και αμέσως η μυρωδιά από αλκοόλ και τσιγάρο πλημμύρισαν τη μύτη μου. Η μουσική ήταν πολύ δυνατά που νόμιζα ότι θα σπάσουν τα τύμπανα μου. Δεν είχε πολύ κόσμο, ευτυχώς. Συμπαθητικό μαγαζάκι.

Πλησιάσαμε τη μπάρα και τότε είδαμε έναν άνδρα, γύρω στα 20-25 ,ξανθός ή καστανόξανθος με τατουάζ στα χέρια του. Καθώς γέμιζε τα ποτήρια κουνιόταν στο ρυθμό της μουσικής. Φορούσε μια άσπρη τιραντέ μπλούζα, αρκετά κολλημένη πάνω του αποκαλύπτοντας το γυμνασμένο σώμα του. Εντάξει, το παραδέχομαι, ήταν πολύ ωραίος.

Τα κορίτσια παρήγγειλαν τα ποτά τους και μετά άρχισαν να χορεύουν. Πλησίασα κι εγώ τη μπάρα. Ο μπάρμαν φαινόταν πολύ προσηλωμένος στη δουλειά του και δεν ασχολιόταν με τα εκατοντάδες κοριτσάκια που είχαν μαζευτεί γύρω του σαν σμήνος.

"Τι να σου φέρω;" μου είπε και με σκούντησε ελαφρά στο μπράτσο.

Είχε υπέροχη φωνή.

"Μια βότκα βύσσινο" είπα μετά από λίγο.

Σύντομα μου την έφερε.

"Ορίστε" τον ευχαρίστησα και μετά από λίγο αρχίσαμε την κουβέντα.

"Αρέσεις πολύ ε;" του είπα δείχνοντας τα κοριτσάκια.

"Δεν ξέρω, δεν ασχολούμαι, είναι αρκετά μικρές για μένα" η αλήθεια είναι πως πρέπει να ήταν γύρω στα 16-18 οπότε αποπλάνηση ανηλίκου.

"Ίφη"είπα και του έδωσα το χέρι μου.

"Τεό" κάναμε μια χειραψία.

Μιλάγαμε αρκετή ώρα αν και συχνά έφευγε για να εξυπηρετήσει τους πελάτες. Δεν είχα μεθύσει, ούτε είχα πιει πολύ. Η κουβέντα με τον μπάρμαν ήταν ό,τι καλύτερο.

Στο τέλος, όταν τα κορίτσια με πήραν σχεδόν με το ζόρι για να φύγουμε με έπιασε από το χέρι.

"Θες να μου δώσεις το τηλέφωνο σου;" δίστασα αρχικά αλλά μετά σκέφτηκα, τι έχω να χάσω;

Έτσι του το σημείωσα σε ένα χαρτάκι και το ίδιο έκανε και εκείνος. Χαιρετηθήκαμε και φύγαμε.

Όταν βγήκα έξω ένιωσα μια χαλάρωση αν και τα αυτιά μου βούιζαν ακόμα. Τα κορίτσια γελούσαν δυνατά και εγώ απλά καθόμουν και τις κοιτούσα. Φτάσαμε σπίτι, άνοιξα το κινητό μου. Μύνημα από τον Κωστή.

Κωστής
Δεν σε είδα σήμερα, που ήσουν;

Δεν μας χέζεις και εσύ, σκέφτηκα. Το διάβασα και δεν απάντησα. Η αλήθεια είναι πως ούτε εγώ τον είδα και καλύτερα κιόλας, δεν είχα καμία όρεξη. Είχα και ένα μύνημα από τον Τεό.

Τεό
Σκεφτόμουν μήπως ήθελες να βγούμε αύριο το βράδυ αν δεν έχεις κανονίσει κάτι.

Χώνεται με το κεφάλι. Δεν ήμουν σίγουρη αν ήθελα να βγω μαζί του. Βέβαια, είναι μια ευκαιρία να ξεκολλήσω και να προχωρήσω από τον Κωστή οπότε χωρίς καν να το σκεφτώ απάντησα.

Εγώ
Εντάξει, θες στο μπαρ;

Τεό
Ωραία, έλα κατά τις 10 .

Το διάβασα, λίγο αργά αλλά δεν έχω μάνα για να με πρήζει, ούτε άντρα να με περιμένει.

Ήμουν αρκετά κουρασμένη οπότε έπεσα για ύπνο.

Angelic Touch Where stories live. Discover now