Episodul 2

250 14 2
                                    

Scena 1- Pe acoperișul unei clădiri

    O fată cu o coasă-n mână, era față-n față cu un criminal. Fata se năpustește asupra Criminalului, care trage cu un SMG spre aceea fată. Crminalul a ratat fata, iar aceea fată reușește să ajungă spre Criminal si cu o lovitură de coasă îi retezeşte capul. Apoi, Criminalul se transformă într-o minge blue plutitoare, acela este sufletul Criminalului.
    Fata îi i-a sufletul acelui Criminal, apoi începe să-l înfulece. Când Fata a mâncat sufletul, se duce către scara de incendiu şi începe să coboare de pe acel bloc.

Scena 2- Dimineața, la Bar

    Atmosfera barului era una încântătoare, Barmanul pregătea cafeaua, clienții stăteau si îsi beau cafeaua. În acel Bar, intră An si cu Makarov. Barmanul se uită la ei, An si Makarov se apropie de tejgheaua Barmanului.
    Barmanul se uită la An si-l întreabă:
-Bună, dimineața! Ce doriți ?
-Bună, Dimineața! spune An. Două cafele lungi, te rog.
-Imediat, domnule.
     Barmanul se duce la mașina de făcut cafea si începe să prepare 2 cafele lungi, care s-ar putea să fie gustoase pentru cei doi vânători de suflete.

     An tuşeşte sec, pentru a-i atrage atenția lui Makarov. An îi spune lui Makarov:
-Ştii de ce misiune am nevoie de ajutorul tău, nu ?
-Asta eu te întreb. răspunde Makarov.
-Ai auzit de Vrăjitoare ?
-Da. Dar, nu mai există.
     Atunci, Barmanul le dă cafelele celor doi vânători de suflete, apoi, Barmanul se întoarce la tejghea şi continuă să prepare nişte cafele pentru mai târziu.
    An gustă din cafea, apoi îi spune lui Makarov:
-Vrăjitoarele există.
-Huh? întreabă Makarov. Vrăjitoarele există ? Dar, cum ?
-Cineva sau ceva, le-a înviat.
-Cine ar face asta ?
-Si eu mă întreb asta. Trebuie să mergem.
-Unde ?
     An se ridică de la masă îsi dă toată cafeaua pe gât. An pune cana la masă, apoi se uită la Makarov:
-Vom merge la Fierăria Sufletelor. Îți sunt dator cu o nouă armă.
-Oh, ok.
     Makarov se ridică de la masă si iese din Bar. An si cu Makarov, ies din Bar si se îndreaptă spre o Fierărie. Lobby aterizează pe umărul lui Makarov si îi spune lui Makarov la ureche:
-Am observat ceva ciudat.
-Ce ? întreabă Makarov.
-O vânătoare de suflete. A luptat bine.
-Aha...
    Makarov îl întreabă pe An dacă cunoaste o vânătoare de suflete. An i-a răspuns lui Makarov:
-O cunosc. E-o încăpătoare. Am întâlnit-o acum 4 zile la Stonehage. Se descurcă, dar, mai are multe de învățat în această meserie.
  
Scena 3- La o Fierărie a Sufletelor

    La o Fierărie de Suflete normale, un fierar, muncea la o nouă armă, sabia Sufletelor, prima sabie care poate să doboare sufletele. Fierarul era aproape gata, iar atunci, intră în Fierărie, Makarov si cu An.
    Fierarul pune sabia-n oala cu apă si se duce către cei doi clienți. Fierarul li se adresează cu un ton de om musculos.
-Ce doriți să cumpărați ?
-O coasă a Sufletelor. răspunde Makarov.
-Îmi pare rău! Dar, nu mai avem coase.
-Poftim ? Atunci, ce pot să i-au ?
-Păi, am o armă specială. Puteți aștepta câteva clipe până e gata.
-Desigur.

     Fierarul merge înapoi la oala unde a lasat sabia. Fierarul ia sabia din oală, apoi observă ceva ciudat la aceea sabie, strălucește. Fierarul se duce cu sabia la acei clienți.
     Makarov si cu An, observă ceva ciudat la aceea sabie. Sabia are o aură cu totul neobisnuită, are o aură roșie, această aură este cu totul neobisnuită. Ce-ar însemna una ca asta ?
O fi vreun semn rău sau un semn bun ?
     Fără să stea pe gânduri, Makarov îi spune lui An că vrea această sabie. An cumpără sabia de îndată, apoi Fierarul îi dă sabia lui An si îi spune:
-Această sabie este o armă nouă.
-Da. răspunde An. Oricum, arma nu-mi apartine mie.
     An îi dă sabia lui Makarov, care sabia începe să nu mai aibă aceea aură roșie si să redevină o sabie normală. Sabia era una cu tăişul negru de 80 de centimetri lungime si 50 cm lățime, mânerul este unul ruginit. Makarov face o lovitură în aer cu sabia, apoi o rotire în aer cu sabia. Makarov se uită la Fierar si îi spune:
-Îi excelentă!
-Asta este prima sabie. spune Fierarul. Prima sabie, care poate lua sufletele. S-o stăpânești sănătos.
-Mulțumesc!

Scena 4- La o Gară

    O groază de oameni erau la Gară, pentru a veni trenurile care-i vor duce la destinație. Prin aceea Gară se afla si Jullya, o vânătoare de suflete. Oamenii din Gară se dădeau deoparte când au zărit-o pe Jullya.
    Jullya s-a dus la o casă de bilete si a cerut domnului de la bilete:
-Un bilet către London.
-London, huh ? spune Domnul. Gata!
     Domnul îi dă biletul Jullyiei, iar apoi, Jullya îl plătește pe domn:
-La ce oră pleacă trenul spre London ?
-Peste 5 minute. răspunde Domnul. Acum poți urca în tren.
-Ştiu. Mulțumesc!
     Jullya pleacă de la casa de bilete si se îndreaptă către trenul care va pleca spre London. Jullya merge la vagonul ei, vagonul 1. Acel vagon este un vagon diferit față de celelalte, vagonul 1 este vagonul polițiștilor, pompierilor, medicilor si al vânătorilor de suflete.
  
Scena 5- Vagonul 1

  Jullya intră în Vagonul 1, observă că nu prea era multă lume p-acolo, era doar un pitic, care fuma trabucul. Jullya trece pe lângă pitic nebăgându-l în seamă şi nici salutândul.
  Piticul era însuși polițistul care s-a întâlnit în primul episod cu Makarov. Piticul a plecat din orașul său natal, către London cu nişte treburi importante, capturarea Vrăjitoarelor. Iar acest pitic, n-a plecat neînarmat spre Londra. Avea la el o armă foarte specială, o armă ce poate ucide orice vrăjitoare.

  Scena 6- P-un Pod

   An, Makarov şi cu cioara Lobbi, se afalau p-un Pod, în fața lor se opresc 3 criminali. Acei criminali lasă sacii plini cu suflete jos, unu îşi scoate din tecile de la spate cele 2 săbi, unul îsi ia  lunceagul şi altul se echipează cu un shotgun. Cei trei criminali le spun lui An si Makarov:
-Dați-vă la o par-
    Makarov sare asupra celor trei criminali si începe să-i atace fără ajutorul lui An, care stătea să-şi fumeze țigara. Nici Lobbi nu l-a ajutat pe Makarov. Lobbi dormea pe-o piatră.
    Makarov reușește cu o lovitură de sabie să taie mâna dreaptă a celui ce ținea Shotgunul. Cel cu lunceagurile aleargă către Makarov. Dar, Makarov ia shotgunul de jos si îl împușcă pe cel cu lunceagul. Tipul cu lunceagul a fost nimerit fix în cap, lovitura a fost atât de puternică, încât ia zburat capul în râul de lângă pod.
   Ultimul criminal a fugit speriat cu un sac de suflete, Makarov vroia să-l omoare. Dar, tipul cu shotgunul încă era în viață. Makarov trage 4 focuri spre criminalul fugar, iar apoi îl loveste pe celălalt,  cu shotgunul fix în bot. Cei doi criminali mor. Iar, Makarov îsi ia sabia de jos, iar apoi, ceva se întâmplă cu aceea sabie.
   Sabia a început să aspire sufletele în sabie. Makarov a fost fascinat o clipă, iar apoi îl întreabă pe An:
-Ce înseamnă asta ?
-Asta-i ceva. răspunde An aruncându-şi țigara.
-Ce?
-Habar n-am.
-Ceeeeeeeee ?!

                    -SFÂRȘITUL EPISODULUI 2-

Vânătorul de Suflete --FINALIZATĂ--Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum