Nagyon cuki volt Stiles. Már a nyála is ki folyt amire fel nevedtem. A számat probáltam be fogni a kezemmel. De fel kelt. A gyönyörű szeme rám irányult.
- miaz?- kerdezte miközben a nyálat törölte.
- semmi csak olyan cukin aludtál.
- jol van. -Olelt megint ált- én alszom tovább.
-endben... -Meg fordultam, és "kis kifli nagy kifli pozt" vágtunk be. Sugta a fülembe...
- igy elég kényelmes. - lehetett hallani hogy jó kedve van.
- szerintem is. - mosolyodtam el.~~~~reggel~~~~
Én hamarabb fel keltem mint Stlies, és le mentem. Apukája ott volt a konyhába.
- szia Shara. - nezett furcsán de egy egyben vidáman.
- jó reggelt. - vörösödtem el.
-hogy hogy itt?
-hát... itt aludtam.-vakartam meg a tarkom.
- semmi baj! Johogy van valakije Stilesnak... El tereli a figyemét az... Annyárol. - erre csak mosolyogva bólintottam. Nem akartam mondani hogy nem vagynk eggyütt. Nem akartam el rontani a pillanatot hogy az apukája Stilesnak. Igy el mondta nekem...
- kersz valamit inni, vagy enni?
- igen...
- jaj a francba! El kések! Shara mennem kell! Szolgáld ki magad nyugodtan. -Rogant ki a seriff.Főztem 2 coffét. Egyet nekem egyet Stilesnak. Fel mentem a szobába a két cofféval eggyütt. Pont akkor kezdett el mocorogni Stiles. Oda ültem az ágy szélére. És néztem ahogy ébredezik, törli a szemét, és a nyálát. Nagyon aranyos.
- le tettem a földre, a coffékat, és nem birtam ki hogy ne öleljem meg.
- olyan cuki vagy! - montam mikozben nyujtozkodott.
-te is. - nevetett.Fel ült és a kezébe nyomtam a coffét.
-Tessék, jó reggelt!
- köszönöm. Hogy hogy ilyen kedves vagy velem?
- mert... Nem tudom. jó veled. Mintha egyre közelebb és közelebb kerülnénk egymáshoz. De lehet hogy cssak én erzem...
-dehogy is! Én is ezt érzem. - nezett le a cofféra. Én is ugyan ezt tettem.
Stileseg köszörűlte a torkát, és le tette a cofféját, az ágy mellé. Én is ezt csináltam. És meg ölelt. Nem tudtam mire vélni. De Vissza öleltem, mikor már el akart engedni. Es nem engedtem el. Halkan csak úgy ki jött a számon...
-szeretlek Stiles... - remelem nem hallota meg. Gondoltam magamba.
- én is téged Shara... - úgy látszik hallotta... A francba.
El engedett. A nagy kezei közé vette az arcomat, és egyre közelebb hajolt. Tudtam hogy meg akar csókolni. De nem elenkeztem. Én is közelebb hajoltam felé.mire az ajkunk össze ért. Én is meg fogtam az arcát. A gyengédböl agresszivabb csok lett. Amire én ki eresztettem a karmomat. Eszre vettem. Maj el huzodtam Stilestol.
- bocsánat Stiles.
- mit? - erre csak fel mutattam a karmomat, hogy keztem át változni és hogy abba hagytam
- nem akartam be vadulni.
- értem. De ki birtam volna. Kacsintott egyet.
- nem hinném - kacsintottam vissza.
- ez volt az első csókom...
- nekem is... És jo volt?
- nagyon is... -Vigyorogtam mint a tejbe tök.Halika!
De vártam már hogy meg csokolják egymást!!!
BINABASA MO ANG
•°A Beacon Hillsi vérfarkasok•° Na meg én°•
FantasyAz életem nagyon furcsa főleg most mikor ide költöztem anyával.... Olvassatok bele! Ha szeretnétek tudni az egészet ::))