Chapter 25

233 7 0
                                    

POV Luciano
Ik werd wakker en ik voelde even naast me. Het bed was leeg. Ik hoorde wat kokhalzende geluiden uit de badkamer. De emmer en het papiertje was gebruikt aan de kant van Lara. Ik rende naar de badkamer toe. Lara zat daar op haar hurken voor de wc . Ik zuchtte. Kom maar . Ik liep naar haar toe en wreef over haar rug. Gaat het? Ze knikte. Ja het gaat wel. Ik knikte. Luc alsjeblieft je hoeft mij hier niet kotsend voor de wc te zien zitten. Het maakt mij niets uit je bent mijn vriendin dus ik help je. Daar ben ik ook voor. Ze glimlachte. Ga anders even douchen. Ja oke. Zet de kraan iets warmer dan normaal en kom daarna maar naar beneden en trek makkelijke kleding aan. Oke. Ik gaf haar een kus op haar hoofd die heet aan voelde. Ik wreef met mijn hand oven haar wang en liep naar beneden. Ik deed de radio aan en pakte een pannetje met water. Ik legde er een stukje gember in en een paar takjes munt. Ik kookte het goed en goot het in een grote mok. Ik maakte ook nog wat toast met roomboter. Ik bracht alles naar de woonkamer en ging op de bank zitten. Lara kwam de kamer inlopen. Luc wat heb je gemaakt het ruikt lekker. Ik wees naar de tafel en trok haar mee de bank op. Eet en drink dit maar op. Ze knikte. Ik koos een film uit en zette hem aan.
-
Voel je je al iets beter? Ja veel beter. Mooi. Ik boog over Lara heen. Ze zuchtte en wreef over mijn sixpack. Ik slikte. Ik wou haar zoenen maar ze hield me tegen. Luc ik ben ziek. Dan word jij straks ook ziek. Dan maar samen ziek. Ik heb het nodig..... Ze lachte. Luc ik meen het. Ik zuchtte en ging extra verleidelijk doen. Ik deed mijn puppy ogenblik. En toen voelde ik ruw en toen zacht warme lippen op me lippen. Ik glimlachte door de zoen heen. Lara liet me los. Ze keek me aan. Ze zuchtte. Wat ga je vandaag eigenlijk doen. Brandon stuurde me net een appje of ik met hem naar de bios wou. Maar ik blijf bij jou . Nee Luc jij moet ook iets leuks doen en niet de hele dag hier zitten. Ik grinnikte. Ja maar dan voel ik me schuldig. Ik wil niet weg. Ze lachte je gaat. Ik zuchtte. Ik pakte mijn mobiel en belde Brandon.
Sorry voor korte hoofdstukje maar ik had heel weinig tijd dus ik doe morgen miss wel een stukje. En stem en volg me ff. Lees ook mijn andere boek perfect life or not??

A real perfect messWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu