Chapter 26

231 9 1
                                    

POV Lara
Ik lag op de bank niks te doen naar de tv te kijken. Het ene moment voelde ik me kiplekker en het andere moment was ik weer kotsmisselijk. Luc was naar de film met de jongens dus ik ben nu alleen thuis. Ik keek naar een saai tv programma en zapte wat door de tv. Ding dong. Ik stond met moeite op en ik deed de deur open. Hey Lara! Ik keek goed en zag Diana. Hey Daan (afkorting Diana) wat is er je ziet zo wit als een krijtje. Ik ben gewoon een beetje ziek. Valt wel mee. Kom maar binnen. Wil je wat drinken? Ze knikte. Ik pak het wel ga jij maar op de bank. Ik plofte op de bank en diana kwam aanlopen met twee glazen water en een asprientje. Dankje Daan. No problem. Hoe lang ben je al ziek? Sinds gisteravond. En hoe voel je je nu. Ik wou goed zeggen maar ik voelde me weer draaierig. Ik wou opstaan maar ik viel bijna om. Diana ving me nog net en bracht me naar de wc. Gooi het er uit schat. en ik liep helemaal leeg. Laar dit is echt niet goed hoor. Ik gaf het toe. Ik voelde me de laatste tijd al vreemd. Kom zij Diana en ze trok me mee. Ze pakte de laptop en toetste wat in. Waar heb je last van? Hoofdpijn draaierig veel overgeven en moe. Ze klikte wat aan en haar ogen werden groot. Ze klikte weer wat aan en ik zag haar nog erger kijken. L laar je en verder dan dat kwam ze niet. Wat?! En ik draaide de laptop om. Wat! Ik voelde de paniek binnenstromen. Kutzooi ! En ik bevoelde de tranen al komen. Wat als hij het niet wilt en mijn moeder heb ik niet eens gezien wat als zij het niet goed vind! Rustig het is Nog niet zeker we kopen eerst een test en dan weet je het zeker. Ik knikte vol paniek. Kom we gaan het nu halen. Diana knikte. We rende naar de auto en stapte in. Diana ging achter het stuur.
-
We liepen de winkel in en we liepen naar de testjes toe. Ik pakte er een met rillende handen. Ik liep naar de kassa toe en de vrouw keek mij raar aan. Ongelukje? Nee geen ongelukje en bemoei je liever met je eigen! Ik pakte het testje en rende de winkel uit. Kom we gaan naar huis.
-
Ik las de gebruiksaanwijzing en voerde alles uit Zoals het moest. Ik staarde naar het testje. Ik liep geschokt de badkamer uit en liet het aan Diana zien. Positief. Ik ben zwanger.....

A real perfect messWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu